Volkswagen Polo od..., jak je to se základní cenou?

Vzhledem k nepřesnostem, které se v poslední době vynořily ohledně základní ceny pětidveřového modelu Volkswagen Polo, vracíme se k němu s drobným vysvětlením.

Nové Polo je ve třídveřové verzi na českém trhu nyní k objednání za 244 500 Kč, k dispozici však bude až začátkem roku 2010. Příplatek za pětidveřové Polo, které je v nabídce značky Volkswagen již od července tohoto roku, pak díky časově neomezené akční nabídce činí 15 200 Kč pro Polo Trendline, přičemž v tomto paketu je kromě pěti dveří dále klimatizace Climatic s poloautomatickou regulací a přihrádka spolujezdce s možností chlazení. Za stejný příplatek dostanete u lepší výbavy Comfortline navíc ještě elektrické ovládání oken vzadu. Základní cena nového Pola s pěti dveřmi a klimatizací Climatic je tedy ve skutečnosti 259 700 Kč, což je nejnižší ceníková cena, za kterou si dnes Polo můžete skutečně pořídit.

Všechna nedorozumění tak pramení ze skutečnosti, že u nás Volkswagen uvádí ve svých cenících ceny třídveřového modelu, ačkoli jsou jeho dodávky prozatím v nedohlednu. Samostatná položka příplatku za pět dveří přitom v ceníku figuruje s vysokým příplatkem 27 000 Kč, což celkovou přehlednost tohoto ceníku dále komplikuje.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
VW Polo 3D
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků