Volkswagen Polo má premiéru v pátek. Odhaleno z něho je už ale skoro vše

Nová generace tradičního městského hatchbacku od největší evropské automobilky bude využívat téměř stejnou techniku jako dnes již prodávaný Seat Ibiza.

I když slavnostní premiéra spojená s odhalením se uskuteční až v pátek v Berlíně, už nyní si zájemci o tento vůz můžou udělat docela dobrý obrázek o tom, jak bude nová generace modelu Volkswagen Polo vypadat.

Značka totiž uvolnila "poutací" fotografie, které ukazují příď se světlomety s integrovaným denním svícením, část interiéru se startovacím tlačítkem, záběr na velké otevíratelné střešní okno, ale především bok vozu společně se zadním světlometem.

Volkswagen Polo Typ 86 (1975-1981): Levnější sourozenec Audi

Volkswagen Polo Typ 86 (1975-1981): Levnější sourozenec Audi

Vzhledem k tomu, že právě světla se v současnosti velkou měrou podílí na celkovém vyznění designu nového vozu, nebudou už účastníci páteční slavnosti zřejmě příliš překvapeni.

V současné době je také jisté, že vůz, stejně jako před ním Seat Ibiza, využije novou podvozkovou platformu MQB A0, což umožní prodloužení rozvoru a současně nárůst místa pro nohy zadních cestujících.

Volkswagen Golf VIII už bude jen v pětidveřové verzi

Volkswagen Golf VIII už bude jen v pětidveřové verzi

Pod kapotou se v první řadě objeví zážehový litrový tříválec, k mání ale bude i nový čtyřválec 1,5 TSI a turbodiesel 1,6 TDi. Počítá se rovněž s variantou CNG. Později bude opět polo GTI, údajně s výkonem 200 koňských sil a dvoulitrovým motorem.

Ve výbavě (samozřejmě u nejdražších verzí) bude třeba také virtuální kokpit.

Na oficiální záběry zmíněných detailů se podívejte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek 

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Kde je problém?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků