Volkswagen Polo GTI s motorem 1.8 turbo

23 komentářů

D1.8T
16. listopadu • 9:29

 Shodou okolností máme doma Getze i nejmenší auto do kterýho se 1,8T dává. Ze zaujatosti vůči korejcům mě  tedy těžko můžeš obvinit. Přesto nechápu proč bych  měl bejt debil, jen kvůli tomu, že jsem si za svoje těžce vydělaný peníze nekoupil Sonatu (převeliká, slabá, líná, nedostatečné jízdní vlastnosti), ale auto který mi vyhovuje.  Pokud bys rád věděl moje zkušenosti s Getzem, tak se podívej sem, je to docela poučný. Najdi si tam tento můj příspěvek D1.8T 14.09.2004 09:04.

http://www.autorevue.cz/diskuze/SubChild.asp?Qst=48194&Main=101

No a nakonec bych dodal jen to, že před zhruba 14 dny to zase začalo. V servisu už mě opravdu neradi vidí. 

Jan BRouk
14. listopadu • 11:47

Takoveto auto si muze koupit jen debilek, ktery se nevyzna v trhu.  Je treba si uvedomit, ze tenhle vuz bude stat urcite pres 500t Kc. Za tu cenu si muzete take koupit vuz ve stredni tride (n o plne 2 tridy vyssi), se stejne silnym (2.0L/95kW) motorem v plne vybave, napr. Hyundai Sonata, stoji 510t. Kc. Nevidim jediny duvod rozhodnout se pro Polo. Snad jen zrychleni bude mit vetsi, protoze je to maly lehky zmrd. Stejne s nim nikoho nedojmete, ledaze byste ho "vytunil", ha ha, ale to uz pek je opravdu k smichu. Levou ruku na nejvyssi bod volantu, chrapceni muziky zevnitr...  

Pepe
20. listopadu • 11:14

Sorry ,ale jestli si ty myslis ze Polo GTI bude pro blbce jen kvuli tomu ze bude stat 500tis. tak ses vul.Tohle auto nema jen silnejsi motor,ale bude mit i sportovnejsi podvozek,takze to bude auto pro zabavu(ne jako getz nebo sonata).

Nekdo
14. listopadu • 21:41

BRouk je fakt mimo(n).

Viktor
14. listopadu • 15:22

... a co je asi plna vybava pro BRouka...?

... a jakej je rozdil mezi ATMO 95kW a TURBO 110Kw...? trapnejch 15kW, teda vic nez papirovejch 15% max vykonu navic, ovsem dostupnech v minimalne dvojnasobnym rozsahu otacek, takze pojezdeni uplne o necem jinym...

Hele BRouku, ses fakt mimo.

Jan BRouk
14. listopadu • 18:10

Tak napriklad Sonata za 450 tisic ma vsech 5 kol hlinikovych. Passat za 700 tisic ma plechace.

Jo, a octavka za 500 litru nema elektricke okna. to je nejvetsi pecka automobilizmu. 

Bond007
15. listopadu • 21:14

By mě zajímal ten výrazný rozdíl mezi golfem a A3... Sonáta má možná ve výbavě za 500 tis. liťáky, ale ta kvalita, zpracování, a technika budou někde trošku jinde... Ono myslím že ty německé ceny jsou sice vysoké, ale v něčem se odrazit musí. Němco jsou šetřivej národ a kdyby ta cena neodpovídala aspoň z části lepší kvalitě, nikdo by ty auta nekupoval.. Ve zpracování je poznat celkem slušný rozdíl mezi octavií a passatem, mezi korejcem a passatem to bude rozdíl ještě větší...

MadPete
14. listopadu • 18:59

Kdyby se auta dělili na dobrý a špatný podle liťáků a elektrickejch vokýnek, tak nepotřebujem Autorevue. Ty už to tak očividně dělíš tak nevim co tu děláš.

P.S. Když jdeš pro svíčkovou taky místo toho rači koupíš Xkrát víc kilo párků?

Jan Brouk
28. listopadu • 20:23

Auta se deli na velikost, motor a vybavu.  Samozrejme je A3 lepsi, nez Elantra. I cena tomu napovida. Uz bych ale velice premejslel, jestli si koupit A3 nebo Sonatu. Anebo Octavii nebo Sonatu. Tady je to jednoznacne.  Za stejnou cenu dostanu u hyundae vetsi auto, vetsi motor, vetsi vybavu. 

Nedelim auta podle litaku a oken. To jsem jen spomenul pro ilustraci. Skoda, Volkswagen jsou proste velmi drahe a neobtezuji se dat do zakladu ani zakladni vybavu, ktere jine automobilky maji.

Viktor
14. listopadu • 15:14

Hele BRouku, rekl bych ze jen debilek muze vyblejt neco takovyho jako ty. Kdyz se Ti libej korejci a velky auta, je to tvoje vec. Podle tvy logiky by se nemohlo prodavat ani napr. Audi A3. Jeste ze jsou lidi co ocenej i jiny hodnoty nez velikost a cenovku, jinak by byla na silnici pekan (korejska a rumunska) nuda. Rekl bych ze tvoje dalsi kara po Getzovi bude Dacia LOGAN, pokud mozno jeta, protoze jen debil co se nevyzna v trhu ( a ma na to prachy) si koupi novou karku...

Jan BRouk
14. listopadu • 18:06

Nechapu sice tvou posledni vetu, ale budiz. Presne jsem ocekaval, jak nekdo zacne spinit na korejska auta. Za poslednich 10 let se v automobilovem prumyslu mnoho zmenilo. Nektere automobilky pridali na kvalite, nektere ubrali. Sam si odpovez, ktere udelali co.  

Navrh noveho modelu uz nestoji tolik, jako pred x lety a to se da i promitnout do ceny. Nemci to neudelali. Jejich auta jsou uz dnes velmi draha.  Audi A3 se prodavat muze, je drazsi, ale celkova vybavenost a technika je tam na mile vzdalena od Golfu, Cordoby, atd. Hyundai a Volkswagen je priblizne stejna uroven.

Logana si nekoupim, toho si koupis ty.

bigsam72
14. listopadu • 11:52

Duvod: Srdce.

Ridici se v podstate deli na dve zakladni skupiny. Jedni co maji k autu vztah a druha skupina je ta ktera na auto nahlizi jako na spotrebni material.

I kdyz je pravda ze ani ja "srdcar" bych nekoupil polo/golfa za cenu 600kKc ci vice.
Proto jsem si koupil Oktavtku 1.8T, splnuje u me dve zakladni kritera, je to funkcnost a "sviznost". Samozrejme kazdy nakupujeme podle "svych financnich moznosti".

PS: Nafta patri do kamen

DAVE
15. listopadu • 15:49

Tak se nekdy projed v 330d...

Jan BRouk
14. listopadu • 12:02

Nastesti nejsou vsichni takovi srdecnici. To by pak nemohla fungovat EU ani zahranicni obchod. Ja mam uplne na haku, kdo a kde auto vyrobil. Hyundai je korejska automobilka, vyrabi auta v Evrope. Skoda je ceska, prachy z ni jdou do nemecka. Pro me osobne je nejdulezitejsi pocit dobreho nakupu. Nerad platim zbytecne. Zatim mam Getza, dalsi moje kara bude zase jen nejlepsi pomer vykon/cena (nemyslim vykon motoru.) Nevylucuji Hyundai, nemam s nim do tedka  (po temer 2 letech) jediny problem.

bigsam72
14. listopadu • 13:08

Mozna jsem se spatne vyjadril, tim "srdcem" jsem myslel vztah k autum nikoliv, vztah k vyrobci nebo nejake zemi kde se auto vyrabi.

Ja napriklad bych si srdcem koupil subarko, ale financni situace je proste takova jaka je .

Btw, moje skodovka po 3 letech zadny problem, teda pokud pominu drobnou peripetii s civkami, ale to byl spis celokoncernovy problem motoru 1.8T. Pasat,Seat,TT a stane se to cas od casu kazdemu vyrobci.

V praci mame docela dost Peugeotu 307 a maj docela sem tam problemy, hlavne naftaky meli minulou zimu docela hell. Navic ani v testu (100 000km) autotipu nedopadlo moc dobre

Bond007
14. listopadu • 12:59

No naštěstí nejsou všichni takový "chytráci" jako vy...

X12345678
14. listopadu • 8:18

Renesance druhého nejlepšího zážehového motoru v historii VW? No sláva, už jsem měl strach že pomalu zmizí.

connect
14. listopadu • 10:12

A ktery byl ten nejlepsi ?

X12345678
14. listopadu • 17:45

Pětiválec 2,2 turbo 20V v S2, S4, S6, RS2.

Petr
14. listopadu • 18:45

Výkon? Kdy se dával? Vice tech info

X12345678
15. listopadu • 23:47

Od klasického Audi Quattro přes S2 (220k, začátek 90.let,) pak S4 a S6 do roku 1997 230k/5900 ot.,350Nm/1950ot a 380Nm s overboostem, omezovač 7200 otáček . V RS2 byl vyladěn na 315k. Viděl jsem s tímhle motorem auto s 600 tis km na tachometru, měněné bylo jen jednou turbodmychadlo. Úžasný motor se skvělým zvukem i tahem.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
RedBaron
16. listopadu • 0:34

S tímto názorem se mohu pouze ztotožnit. Zvuk motorů R5 a jejich úžasná spolehlivost a přitom slušná spotřeba na podávaný výkon, ho také v mém žebříčku řadí na první místo u VW/Audi.

Vrcholem pak je slyšet Röhrlův speciál Quattro S1, dále poladěný od MTM až k tisícovce koní, kterak zrychluje na prachu z klidu na 200 km/h za 8 sekund. Člověk jen stojí jako opařený, leze mu z té pětiválcové rozzuřené agonie mráz ve formě půlmetrových rampouchů po zádech a pěkně dlouho neví, co si o tom vlastně myslet.

Michal
14. listopadu • 10:16

No přece 1.2 HTP

Doporučujeme

Články odjinud