Volkswagen Polo GTI s motorem 1.8 turbo

Po faceliftu, který by Polo mělo dostat v první polovině roku 2005, přijde na trh nová verze s označením GTI. V současné době je nejvýkonnějším motorem pod kapotou Pola nafťák 1.9 TDI 96 kW, který pohání také Fabii RS. Polo se nabízí celkem ve třech různých provedeních, mimo klasiku je tu Fun a GT. První je úprava pro horší cesty - zvýšení podvozku a přidání plastové ochrany na spodní stranu vozu, GT je pak něco jako originální tuning: trocha chromu, 16" kola a nějaký ten spoiler.

Polo GTI bude ale oproti GT 1.9 TDI 96 kW skutečně sportovním náčiním. S populárním turbobenzínem 1.8T 110 kW pod kapotou překoná „vozítko“ stovku za osm sekund a rozjede se na více než 200 km/h. Polo GTI tak bude konkurovat Seatu Ibiza FR, který pohání tentýž motor. Informace se zatím sice nachází ve stadiu „jedna paní povídala“, nicméně je velmi pravděpodobné, že se zakládají na pravdě.

Poznámka: Na českém trhu se prodává Polo pouze s motory do výkonu 55 kW, Fun ani GT tu nekoupíte. Zajímavé.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků