Volkswagen Polo GTI s motorem 1.8 turbo

Volkswagen Polo GTI s motorem 1.8 turbo

Po faceliftu, který by Polo mělo dostat v první polovině roku 2005, přijde na trh nová verze s označením GTI. V současné době je nejvýkonnějším motorem pod kapotou Pola nafťák 1.9 TDI 96 kW, který pohání také Fabii RS. Polo se nabízí celkem ve třech různých provedeních, mimo klasiku je tu Fun a GT. První je úprava pro horší cesty - zvýšení podvozku a přidání plastové ochrany na spodní stranu vozu, GT je pak něco jako originální tuning: trocha chromu, 16" kola a nějaký ten spoiler.

Polo GTI bude ale oproti GT 1.9 TDI 96 kW skutečně sportovním náčiním. S populárním turbobenzínem 1.8T 110 kW pod kapotou překoná „vozítko“ stovku za osm sekund a rozjede se na více než 200 km/h. Polo GTI tak bude konkurovat Seatu Ibiza FR, který pohání tentýž motor. Informace se zatím sice nachází ve stadiu „jedna paní povídala“, nicméně je velmi pravděpodobné, že se zakládají na pravdě.

Poznámka: Na českém trhu se prodává Polo pouze s motory do výkonu 55 kW, Fun ani GT tu nekoupíte. Zajímavé.

bazar

Seat Ibiza 1,2
Rok výroby: 2013
Stav: 19 943 km
Cena: 193 000 Kč
Seat Cordoba 1,4
Rok výroby: 2002
Stav: 162 370 km
Cena: 40 000 Kč
Seat Ibiza 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 117 477 km
Cena: 65 000 Kč
Seat Leon 1,4
Rok výroby: 2002
Stav: 179 079 km
Cena: 60 000 Kč
Seat Ibiza 1,4
Rok výroby: 2011
Stav: 59 369 km
Cena: 137 000 Kč
Seat Leon 2
Rok výroby: 2014
Stav: 32 961 km
Cena: 360 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků