Volkswagen Polo GTI s motorem 1.8 turbo

Po faceliftu, který by Polo mělo dostat v první polovině roku 2005, přijde na trh nová verze s označením GTI. V současné době je nejvýkonnějším motorem pod kapotou Pola nafťák 1.9 TDI 96 kW, který pohání také Fabii RS. Polo se nabízí celkem ve třech různých provedeních, mimo klasiku je tu Fun a GT. První je úprava pro horší cesty - zvýšení podvozku a přidání plastové ochrany na spodní stranu vozu, GT je pak něco jako originální tuning: trocha chromu, 16" kola a nějaký ten spoiler.

Polo GTI bude ale oproti GT 1.9 TDI 96 kW skutečně sportovním náčiním. S populárním turbobenzínem 1.8T 110 kW pod kapotou překoná „vozítko“ stovku za osm sekund a rozjede se na více než 200 km/h. Polo GTI tak bude konkurovat Seatu Ibiza FR, který pohání tentýž motor. Informace se zatím sice nachází ve stadiu „jedna paní povídala“, nicméně je velmi pravděpodobné, že se zakládají na pravdě.

Poznámka: Na českém trhu se prodává Polo pouze s motory do výkonu 55 kW, Fun ani GT tu nekoupíte. Zajímavé.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků