Volkswagen Polo GTI: reinkarnace 1.8T

Volkswagen Polo GTI: reinkarnace 1.8T

Faceliftované Polo se podle různých zdrojů objeví nejpozději začátkem příštího roku v ostré verzi GTI; ostatně o tom jsme se na AutoRevue.cz už několikrát zmínili a tyto informace nyní potvrdil i AutoExpress. Ten doplňuje, že Polo GTI bude mít podobný vnější styl jako větší Golf GTI a dostane také podobný design litých kol.

Pod kapotou si najde místo populární turbomotor 1.8T s výkonem 110 kW (150 k), který tepe v Seatu Ibiza FR, Passatu Variant či Octavii Tour. GTI bude dostupné pouze v třídveřovém provedení, což je rozdíl oproti Golfu - ten si můžete v ostré verzi pořídit také jako pětidveřový. Polo GTI dostane nižší a tužší podvozek, 16" litá kola a přímější řízení s lepší odezvou. Cenu očekáváme na úrovni Ibizy FR, tedy cca 600 tisíc Kč.

V současné době je nejsilnějším motorem v Polu nafťák 1.9 TDI 96 kW, který pořídíte v základní výbavě Comfortline za 542 200 Kč. Fabia RS stojí se stejným motorem těsně pod 500 tisíc.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Faceliftované Polo

Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků