Volkswagen Polo GTI: reinkarnace 1.8T

Faceliftované Polo se podle různých zdrojů objeví nejpozději začátkem příštího roku v ostré verzi GTI; ostatně o tom jsme se na AutoRevue.cz už několikrát zmínili a tyto informace nyní potvrdil i AutoExpress. Ten doplňuje, že Polo GTI bude mít podobný vnější styl jako větší Golf GTI a dostane také podobný design litých kol.

Pod kapotou si najde místo populární turbomotor 1.8T s výkonem 110 kW (150 k), který tepe v Seatu Ibiza FR, Passatu Variant či Octavii Tour. GTI bude dostupné pouze v třídveřovém provedení, což je rozdíl oproti Golfu - ten si můžete v ostré verzi pořídit také jako pětidveřový. Polo GTI dostane nižší a tužší podvozek, 16" litá kola a přímější řízení s lepší odezvou. Cenu očekáváme na úrovni Ibizy FR, tedy cca 600 tisíc Kč.

V současné době je nejsilnějším motorem v Polu nafťák 1.9 TDI 96 kW, který pořídíte v základní výbavě Comfortline za 542 200 Kč. Fabia RS stojí se stejným motorem těsně pod 500 tisíc.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Faceliftované Polo

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků