Volkswagen Polo GTI: reinkarnace 1.8T

Faceliftované Polo se podle různých zdrojů objeví nejpozději začátkem příštího roku v ostré verzi GTI; ostatně o tom jsme se na AutoRevue.cz už několikrát zmínili a tyto informace nyní potvrdil i AutoExpress. Ten doplňuje, že Polo GTI bude mít podobný vnější styl jako větší Golf GTI a dostane také podobný design litých kol.

Pod kapotou si najde místo populární turbomotor 1.8T s výkonem 110 kW (150 k), který tepe v Seatu Ibiza FR, Passatu Variant či Octavii Tour. GTI bude dostupné pouze v třídveřovém provedení, což je rozdíl oproti Golfu - ten si můžete v ostré verzi pořídit také jako pětidveřový. Polo GTI dostane nižší a tužší podvozek, 16" litá kola a přímější řízení s lepší odezvou. Cenu očekáváme na úrovni Ibizy FR, tedy cca 600 tisíc Kč.

V současné době je nejsilnějším motorem v Polu nafťák 1.9 TDI 96 kW, který pořídíte v základní výbavě Comfortline za 542 200 Kč. Fabia RS stojí se stejným motorem těsně pod 500 tisíc.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Faceliftované Polo

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 6 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků