Volkswagen Polo GTI „Cup Editon” zná české ceny

České zastoupení automobilky Volkswagen zveřejnilo ceny nejsilnější verze svého modelu Polo GTI „Cup Edition”.

Tento vůz se od klasického GTI odlišuje hlavně vyšším výkonem. Čtyřválec 1,8T totiž dostal 132 kW (180 k), což je o 22 kW více, než běžné GTI. Díky většímu výkonu se zlepšila i dynamika. Stovku zvládne toto Polo za 7,5 s (Polo GTI za 8,2 s) a dosáhne maximální rychlosti 225 km/h (Polo GTI 216 km/h).

Tip: Podrobné představení Pola GTI Cup Edition naleznete zde.

Mírné rozdíly lze najít i ve stylingu. Cup Edition má jiný přední nárazník a také kola. Interiér se pak od běžného GTI příliš neliší a ani výbava není nijak rozdílná.

V čem je ovšem obrovský rozdíl je cena. Volkswagen si rád nechává zaplatit za cokoli nadstandardního a u Cup Edition to platí dvojnásob. Za tento model totiž zaplatíte 617 700 Kč, což je o necelých 90 000 Kč více, než za klasické Polo GTI, které stojí 528 800 Kč.

Proti verzi Polo GTI u této edice získáte i pár věci navíc. Cup Edition bude postaven standardně na 17" kolech z leké slitiny s pneu o rozměru 205/40. To má ovšem za následek, že do kufru dostanete jenom dojezdovou rezervu. Naopak u GTI máte navíc přední mlhovky. Zbytek specifikace je pak shodný.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Polo GTI „Cup Editon”
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků