Volkswagen Polo GTI „Cup Editon” zná české ceny

České zastoupení automobilky Volkswagen zveřejnilo ceny nejsilnější verze svého modelu Polo GTI „Cup Edition”.

Tento vůz se od klasického GTI odlišuje hlavně vyšším výkonem. Čtyřválec 1,8T totiž dostal 132 kW (180 k), což je o 22 kW více, než běžné GTI. Díky většímu výkonu se zlepšila i dynamika. Stovku zvládne toto Polo za 7,5 s (Polo GTI za 8,2 s) a dosáhne maximální rychlosti 225 km/h (Polo GTI 216 km/h).

Tip: Podrobné představení Pola GTI Cup Edition naleznete zde.

Mírné rozdíly lze najít i ve stylingu. Cup Edition má jiný přední nárazník a také kola. Interiér se pak od běžného GTI příliš neliší a ani výbava není nijak rozdílná.

V čem je ovšem obrovský rozdíl je cena. Volkswagen si rád nechává zaplatit za cokoli nadstandardního a u Cup Edition to platí dvojnásob. Za tento model totiž zaplatíte 617 700 Kč, což je o necelých 90 000 Kč více, než za klasické Polo GTI, které stojí 528 800 Kč.

Proti verzi Polo GTI u této edice získáte i pár věci navíc. Cup Edition bude postaven standardně na 17" kolech z leké slitiny s pneu o rozměru 205/40. To má ovšem za následek, že do kufru dostanete jenom dojezdovou rezervu. Naopak u GTI máte navíc přední mlhovky. Zbytek specifikace je pak shodný.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Polo GTI „Cup Editon”
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků