Hyundai i20N - 1.6T 150 kW - 6MAN - 610.000,-Hyundai i30N - 2.0T 183 kW - 6MAN - 710.000,-VW Polo GTI - 2.0T 152 kW - 7AT - 750.000,-Více k tomu vlkohradímu zmaru není potřeba dodávat. Tuhle cenu si to poloautíčko neobhájí ani v paralelním vesmíru. Natož 900t., to už je ultra kokotina.
Ale obhájí a s prstem v nose, stačí se podívat na evropské prodeje.
Kojak: Pokud jsi nepochopil ani kontext cen, tak se do diskuze raději nezapojuj.
Plácáš o tom, že že si Polo neobhájí svou cenu, prodeje svědčí o pravém opaku.
Kojak: O Evropě tu plácáš ty, ne já.
O Evropě tu uvádím tvrdá a ověřitelná fakta. A pokud ti jde o ČR tak ta je odjakživa v Evropě včetně cenových relací mezi výrobci, třeba v UK nebo v DE je cenový rozdíl mezi VW a Hyu, kterým argumentuješ v ČR ještě daleko větší.
Šimák útočí protože šáh vedle a je na sebe nasranej.
V čem konkrétně jsem sáhl vedle? Ty si hlavně ujasni, kolik je 750 - 610, abys tu neplácal nesmysly o 50t., o kolech a gumách.
Mezi dvoulitrama je rozdíl 40tisic, to si fakt ušetřil. To bych radši šel na pár přesčasů.
Porovnávej ve stejné třídě. i30N jsem uvedl jen pro ilustraci absurdnosti ceny Pola, že i o třídu větší auto s vyšším výkonem se dá pořídit výhodněji. Takže ne 40t. ale 140t. panáčku.
Kazdej může udělat blbost, důležitý je aby ses z ní poučil. O těch 140 usetřených tisíc si přišel při první registraci.
No jo, sportovní náčiní si přece každý kupuje jako investiční auto. :-D :-DA já jsem si myslel, že s tím každý, kdo si to koupí, vymetá zatáčky (než to eurozmrdi a besipáci zakážou) s vysmátým ksichtem, protože jiné užití těchto aut nedává žádný smysl a těch 140 klacíků je závdavek na beneli, gumy a brzdy.Podle toho co a jak píšeš, budeš zpruzenej uživatel počmárané firemní fobie převlečené za Scalu. Ale ber to sportovně, největší zdejší pičus je Zlej čurák. :-D
To je super, stačí vždycky přijít jednou za čas na pár dní, trošku popíchnout, a hned se ukáže, jak jste tu stále stejně zabedněná podřadná chátra. :-D A ještě se tu rozháníte, jak jste strašně dospělí. Banda trapných děcek jste, nic víc, o autech a o světě víte hovno.
To máš recht, že jsi namachrovanej pičus, to je poznat hned a ani se nemusíš extra snažit.
Nebreč, buzíčku.
Párkrát vyhraje na světlech pevnej start nad někým kdo o závodě nejspíš neví, párkrát se sklouzne po nějaký okresce, pak ho začnou srát naklady na benzín, gumy, brzdy, pokuty a končí to prodejem s těžkou ztrátou. Furt stejný.
No tak to jsi popsal smradíka pozéra, který neví co chce. Taky znám takového, který si nechal od papínka koupit ostré autíčko s tím, že provoz si bude hradit sám, a pak zjistil, že to není žádná sranda a už mu nezbývají love na povolné mařeny. :-D Smutný případ.Já třeba ostré auto nemám a nikdy jsem neměl a ani jej nijak zvlášť nechtěl. Nejblíže jsem měl ke koupi GT, Stingera, ale i to jsem si nakonec rozmyslel, a ne primárně kvůli penězům (ale i to hrálo roli, raději jsem je investoval), ale hlavně kvůli vopruzu s údržbou dalšího auta, nákupu další garáže, atd. atd. Přesto jezdím tak, že gumy měním každý rok, brzdy ob rok a za týden není problém stavět 3x na benzince a nabrat plnou. Je to o té opici a banánech, kdo horko-těžko vyškrábe meloun na auto, tak bude mít problém s jeho údržbou, a to platí pro jakoukoli cenovou hladinu, jak pro auta za 10 mega, tak pro vrakáčovou vraždu z Áček za pajsku.
Ano, každý, tak si to vem k srdci ty registrace.
Opravdu se snazis racionalne diskutovat s naprostym idiotem bez kouska rozhledu a spetky logickeho mysleni?
Já dávám šanci každému a po těch více jak 20 letech, co sem chodím, už jsem diskutoval s ledaským.
Shimi, kudoz, takhle mít trpělivost s těmi trubkami!
No je to řehole, co ti budu povídat.
A vždycky prohrál. To musí hodně nasrat, co? :-D
Neboj vlka nic, až dospěješ, tak blbosti typu prohrál/vyhrál přestaneš řešit. Všichni jsme si tím infantilním obdobím prošli.
Z tohohle se nevykecáš, debílku. Prostě jsi jako obvykle totálně mimo, jen tady sockařsky plácáš hovna.
Já se, na rozdíl od tebe mladej, nepotřebuju z ničeho vykecávat.
Protože všichni ví, že jsi všech kokotů král.
Hele a kolik se těch nových GTi prodalo oproti Hjondé a jiným alternativách? Teď, ne před rokem nebo pěti....a tady v evropě?
Evropa H2 2022 subkompakty:Polo 57 091 ksi20 28 824 ksPolo GTI 2058 ksi20N 684 ksI blbá Fabka (42 924ks) se prodává lépe než i20 a přitom je podobně drahá jako Polo.
Upřímně se divím že se to Polo prodává o tolik více...běžné verze do toho netahej...
Zeptej se kolik ne i20n čekačka
2 roky ... coz je skoda, za 700k je to fakt pekne auto na dnesni dobu a ceny.
Přesně tak a proto nějaké srovnání prodaných kusů nemůže odrážet srovnání zájmu.
Jasně, a Pola a Golfy se kupují rovnou jako skladovky, ne? Panejo, ty jsi dement.
To protože většinu třeba Octavií RS co na cestách potkávám řídí ženy a jsou to "reprezentativní" auta?
A přesto je snem lidí mnohem více GTI, než podřadný Hyundai.
No jenže je snem lidí co na něj nedosáhnou.
No....popravdě řeč peněz je jasná a každý kdo od tohoto segmentu chce to, co od něj má chtít by volil Hjondé i když jí sám rád nemám....holt víc muziky za méně peněz ;)
"Řeč peněz" v tomhle případě je řečí socek, které obrací každou korunu a takovéhle auto si reálně nikdy nekoupí, stejně jako ta vypatlaná kunda Shimi, která jen slintá a na víc nemá.Přepočítávat auta typu GTI na peníze dělají jen lidé, kteří na ně v životě nebudou mít.
Tyhle urban legend o tom, že se na peníze nepřepočítává, říkají přesně ti, co mají hluboko do kapsy a vůbec netuší, jak to v reálu při koupi podobných aut chodí. Řeknu ti jedno tajemství. Čím víc peněz máš, tím víc je řešíš, protože už se nikdy nechceš dostat do stavu, kdy jsi je neměl.
Asi tak nějak. Co znám vataře, tak jsou do jednoho držgrešle. A já jsem držgrešle taky. :-D
Takže jsi nikdy nepotkal skutečně bohatého člověka. Ten si fakt nekoupí sračku od Hyundaie, aby ušetřil pár tisíc.
Tak znám jednoho, co jezdí v Optimě. Je to kolenovrt. A není to o tom, že chceš ušetřit, ale o tom, že chceš nevyčnívat z davu, vole. Já taky neříkám, kolik mám na účtech a v investicích a jezdím běžným autem, protože nepřejících a závistivých kokotů je v téhle zemi dost. A kdybys ty prachy opravdu měl, tak tohle víš.Ale ty jsi jenom kecka, která plácá a myslí si, že standard bohatých je prémie a zlatý řetěz kolem krku.
Ne, takhle to fakt nefunguje, když se řeší otázka pár desítek tisíc versus galakticky rozdílná kvalita. Ty vidíš jen prachy, protože je nemáš, ale reálný kupec vidí to, že GTI je prostě auto o generaci vepředu, a Hyundai se na něj ještě sto let chytat nebude.
A v čem spočívá, ta galakticky rozdílná kvalita? Víš, kvalita se nedá odhlasovat nebo vykřičet, ta se prostě musí dokázat.
Galakticky rozdílná kvalita? 100 let se ještě nebude chytat? :-D Tobě nedochází ani fakt, že tímto stylem psaní se řadíš tak maximálně mezi náctileté. Kdyby ses to alespoň snažil zahrát na to, že jsi starší a zkušenější, ale ty ne, ty to propálíš hned z kraje. Mimochodem kolikátý už máš nick?
Dík za lichotku, dědku, v mým věku to už docela potěší. No, aspoň jsi ukázal, jak hluboko jsi v prdeli, a že jsem měl pravdu.
Ve tvém věku už by neměl být problém pravopis.
Teď už to neokecáš mladej.
V tomhle segmentu ušetřených 50 litrů určitě není impuls ke koupi.
Zaprvé to není 50, ale mnohem více a zadruhé, jako reálný kupec, konstatuji, že to impuls je. Samozřejmě to ale není jediný impuls, aby to zase nějaká mentální lopata špatně nepochopila.
Víc stojí pořádný kola a obutí než si ušetřil a ještě máš v garáži rejži.
Jo jo, máš v záloze ještě nějakou pohádku?
A tohle "moudro" ti někdo poradil nebo jsi ho vymyslel sám?
V hospodě u píva se majitel olítané ofce tédéííííí ZÁSADNĚ vyjadřuje hanlivě o hnůjdaji. :-D
To jako vážně? To vypadá oproti GR Yarisu jako hodně blbý vtip. Ve VW by měli přestat brát drogy...
GR nemá automat ... manual je dneska fakt jen pro pozery a dinosaury.
Tos poplet, automat je dobrej do priuse, o tom žádná, ale kdo si ti chce užít v něem lehce sportovním jde do manuálu automaticky, pokud nechce jen závodit na semaforech a pokud není pochopitelně dřevo. Kolik se asi prodá prodá 86ek v automatu?
Kolik se proda v manualu Porsche, Lamb, Ferrari? Pokud neobracis kazdou korunu, tak sportovni auta maji automat.
Tak zrovna Porshce bude držet manuály dokud to bude možné, protože je mezi jeho zákazníky je o ně zájem.Někdo si chce řízení i užít. HH, malá coupe, MX5 a podobě jedině s manuálem.
To jsou supersporty, kde jde o desetinky, sportovní auto pro radost a zvláště klasická koncepce, je s automatemprakticky neprodejná. Navíc s automaty lépe spolupracují elektronické vychytávky, které při jízdě pro radost stejně větišnou vypínáš.
No....GR86 automat má a pro Yaris, který má přijít v posílené verzi se intenzivně vyvíjí automatický osmikvalt. Koupit si sportovní auto v automatu je dlouhodobě zvrhlost a netuším proč bych měl nahánět setiny na řazení...žeby to bylo pro pozéry? V civilním autě nechci jezdit na čas, ale na prožitek a fakt nevím jaký prožitek budu mít z toho, že 3x máčknu pádlo a budu se modlit aby to automat včas pobral a udělal co chci...
Tak Yaris je jedine auto od Toyoty, co dava smysl. A je opravdu dobry. Ale Polo neni spatne. Kdo chce male, ale praktictejsi auto.. az na tu cenu.
Tak ona i GR86 stojí do milionu..
Dobře že takové auto vzniká, ale spíš pro srovnání, v kategorii bych určitě volil konkurenci.
Tvl mega za fabku je fakt ulet.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.