TEST Volkswagen Polo GTI 2.0 TSI DSG: Dynamické, dospělé, dostupné?

66 komentářů

Shimi
3. října • 20:44

Hyundai i20N - 1.6T 150 kW - 6MAN - 610.000,-
Hyundai i30N - 2.0T 183 kW - 6MAN - 710.000,-VW Polo GTI - 2.0T 152 kW - 7AT - 750.000,-Více k tomu vlkohradímu zmaru není potřeba dodávat. Tuhle cenu si to poloautíčko neobhájí ani v paralelním vesmíru. Natož 900t., to už je ultra kokotina.

Kojak
3. října • 21:02

Ale obhájí a s prstem v nose, stačí se podívat na evropské prodeje.

Shimi
3. října • 21:18

Kojak: Pokud jsi nepochopil ani kontext cen, tak se do diskuze raději nezapojuj.

Kojak
3. října • 21:45

Plácáš o tom, že že si Polo neobhájí svou cenu, prodeje svědčí o pravém opaku.

Shimi
4. října • 7:10

Kojak: O Evropě tu plácáš ty, ne já.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kojak
4. října • 8:54

O Evropě tu uvádím tvrdá a ověřitelná fakta. A pokud ti jde o ČR tak ta je odjakživa v Evropě včetně cenových relací mezi výrobci, třeba v UK nebo v DE je cenový rozdíl mezi VW a Hyu, kterým argumentuješ v ČR ještě daleko větší.

homer
4. října • 10:28

Šimák útočí protože šáh vedle a je na sebe nasranej.

Shimi
4. října • 10:57

V čem konkrétně jsem sáhl vedle? Ty si hlavně ujasni, kolik je 750 - 610, abys tu neplácal nesmysly o 50t., o kolech a gumách.

homer
4. října • 11:58

Mezi dvoulitrama je rozdíl 40tisic, to si fakt ušetřil. To bych radši šel na pár přesčasů.

Shimi
4. října • 12:06

Porovnávej ve stejné třídě. i30N jsem uvedl jen pro ilustraci absurdnosti ceny Pola, že i o třídu větší auto s vyšším výkonem se dá pořídit výhodněji. Takže ne 40t. ale 140t. panáčku.

homer
4. října • 18:27

Kazdej může udělat blbost, důležitý je aby ses z ní poučil. O těch 140 usetřených tisíc si přišel při první registraci.

LOL
4. října • 20:30

No jo, sportovní náčiní si přece každý kupuje jako investiční auto. :-D :-D
A já jsem si myslel, že s tím každý, kdo si to koupí, vymetá zatáčky (než to eurozmrdi a besipáci zakážou) s vysmátým ksichtem, protože jiné užití těchto aut nedává žádný smysl a těch 140 klacíků je závdavek na beneli, gumy a brzdy.Podle toho co a jak píšeš, budeš zpruzenej uživatel počmárané firemní fobie převlečené za Scalu. Ale ber to sportovně, největší zdejší pičus je Zlej čurák. :-D

Zlej pán
6. října • 15:12

To je super, stačí vždycky přijít jednou za čas na pár dní, trošku popíchnout, a hned se ukáže, jak jste tu stále stejně zabedněná podřadná chátra. :-D
A ještě se tu rozháníte, jak jste strašně dospělí. Banda trapných děcek jste, nic víc, o autech a o světě víte hovno.

LOL
6. října • 20:50

To máš recht, že jsi namachrovanej pičus, to je poznat hned a ani se nemusíš extra snažit.

Zlej pán
7. října • 15:29

Nebreč, buzíčku.

homer
5. října • 15:25

Párkrát vyhraje na světlech pevnej start nad někým kdo o závodě nejspíš neví, párkrát se sklouzne po nějaký okresce, pak ho začnou srát naklady na benzín, gumy, brzdy, pokuty a končí to prodejem s těžkou ztrátou. Furt stejný.

LOL
6. října • 20:48

No tak to jsi popsal smradíka pozéra, který neví co chce. Taky znám takového, který si nechal od papínka koupit ostré autíčko s tím, že provoz si bude hradit sám, a pak zjistil, že to není žádná sranda a už mu nezbývají love na povolné mařeny. :-D Smutný případ.Já třeba ostré auto nemám a nikdy jsem neměl a ani jej nijak zvlášť nechtěl. Nejblíže jsem měl ke koupi GT, Stingera, ale i to jsem si nakonec rozmyslel, a ne primárně kvůli penězům (ale i to hrálo roli, raději jsem je investoval), ale hlavně kvůli vopruzu s údržbou dalšího auta, nákupu další garáže, atd. atd. Přesto jezdím tak, že gumy měním každý rok, brzdy ob rok a za týden není problém stavět 3x na benzince a nabrat plnou. Je to o té opici a banánech, kdo horko-těžko vyškrábe meloun na auto, tak bude mít problém s jeho údržbou, a to platí pro jakoukoli cenovou hladinu, jak pro auta za 10 mega, tak pro vrakáčovou vraždu z Áček za pajsku.

Shimi
4. října • 18:49

Ano, každý, tak si to vem k srdci ty registrace.

Jan
4. října • 16:00

Opravdu se snazis racionalne diskutovat s naprostym idiotem bez kouska rozhledu a spetky logickeho mysleni?

Shimi
4. října • 16:29

Já dávám šanci každému a po těch více jak 20 letech, co sem chodím, už jsem diskutoval s ledaským.

LOL
4. října • 20:24

Shimi, kudoz, takhle mít trpělivost s těmi trubkami!

Shimi
4. října • 20:32

No je to řehole, co ti budu povídat.

Zlej pán
4. října • 18:25

A vždycky prohrál. To musí hodně nasrat, co? :-D

Shimi
4. října • 18:43

Neboj vlka nic, až dospěješ, tak blbosti typu prohrál/vyhrál přestaneš řešit. Všichni jsme si tím infantilním obdobím prošli.

Zlej pán
4. října • 11:07

Z tohohle se nevykecáš, debílku. Prostě jsi jako obvykle totálně mimo, jen tady sockařsky plácáš hovna.

Shimi
4. října • 11:23

Já se, na rozdíl od tebe mladej, nepotřebuju z ničeho vykecávat.

Zlej pán
4. října • 11:41

Protože všichni ví, že jsi všech kokotů král.

Twan
3. října • 21:51

Hele a kolik se těch nových GTi prodalo oproti Hjondé a jiným alternativách? Teď, ne před rokem nebo pěti....a tady v evropě?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kojak
3. října • 23:36

Evropa H2 2022 subkompakty:
Polo 57 091 ks
i20 28 824 ks
Polo GTI 2058 ks
i20N 684 ks
I blbá Fabka (42 924ks) se prodává lépe než i20 a přitom je podobně drahá jako Polo.

Twan
4. října • 15:06

Upřímně se divím že se to Polo prodává o tolik více...běžné verze do toho netahej...

ACE
4. října • 8:55

Zeptej se kolik ne i20n čekačka

Pikus
4. října • 11:58

2 roky ... coz je skoda, za 700k je to fakt pekne auto na dnesni dobu a ceny.

ACE
4. října • 14:55

Přesně tak a proto nějaké srovnání prodaných kusů nemůže odrážet srovnání zájmu.

Zlej pán
6. října • 15:09

Jasně, a Pola a Golfy se kupují rovnou jako skladovky, ne?
Panejo, ty jsi dement.

Twan
3. října • 21:10

To protože většinu třeba Octavií RS co na cestách potkávám řídí ženy a jsou to "reprezentativní" auta?

Zlej pán
3. října • 20:52

A přesto je snem lidí mnohem více GTI, než podřadný Hyundai.

ACE
4. října • 8:54

No jenže je snem lidí co na něj nedosáhnou.

Twan
3. října • 21:03

No....popravdě řeč peněz je jasná a každý kdo od tohoto segmentu chce to, co od něj má chtít by volil Hjondé i když jí sám rád nemám....holt víc muziky za méně peněz ;)

Zlej pán
4. října • 11:06

"Řeč peněz" v tomhle případě je řečí socek, které obrací každou korunu a takovéhle auto si reálně nikdy nekoupí, stejně jako ta vypatlaná kunda Shimi, která jen slintá a na víc nemá.
Přepočítávat auta typu GTI na peníze dělají jen lidé, kteří na ně v životě nebudou mít.

Shimi
4. října • 11:21

Tyhle urban legend o tom, že se na peníze nepřepočítává, říkají přesně ti, co mají hluboko do kapsy a vůbec netuší, jak to v reálu při koupi podobných aut chodí. Řeknu ti jedno tajemství. Čím víc peněz máš, tím víc je řešíš, protože už se nikdy nechceš dostat do stavu, kdy jsi je neměl.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
4. října • 20:21

Asi tak nějak. Co znám vataře, tak jsou do jednoho držgrešle. A já jsem držgrešle taky. :-D

Zlej pán
6. října • 15:09

Takže jsi nikdy nepotkal skutečně bohatého člověka. Ten si fakt nekoupí sračku od Hyundaie, aby ušetřil pár tisíc.

LOL
6. října • 20:55

Tak znám jednoho, co jezdí v Optimě. Je to kolenovrt. A není to o tom, že chceš ušetřit, ale o tom, že chceš nevyčnívat z davu, vole. Já taky neříkám, kolik mám na účtech a v investicích a jezdím běžným autem, protože nepřejících a závistivých kokotů je v téhle zemi dost. A kdybys ty prachy opravdu měl, tak tohle víš.Ale ty jsi jenom kecka, která plácá a myslí si, že standard bohatých je prémie a zlatý řetěz kolem krku.

Zlej pán
4. října • 11:40

Ne, takhle to fakt nefunguje, když se řeší otázka pár desítek tisíc versus galakticky rozdílná kvalita. Ty vidíš jen prachy, protože je nemáš, ale reálný kupec vidí to, že GTI je prostě auto o generaci vepředu, a Hyundai se na něj ještě sto let chytat nebude.

ACE
4. října • 14:54

A v čem spočívá, ta galakticky rozdílná kvalita? Víš, kvalita se nedá odhlasovat nebo vykřičet, ta se prostě musí dokázat.

Shimi
4. října • 12:02

Galakticky rozdílná kvalita? 100 let se ještě nebude chytat? :-D Tobě nedochází ani fakt, že tímto stylem psaní se řadíš tak maximálně mezi náctileté. Kdyby ses to alespoň snažil zahrát na to, že jsi starší a zkušenější, ale ty ne, ty to propálíš hned z kraje. Mimochodem kolikátý už máš nick?

Zlej pán
4. října • 18:23

Dík za lichotku, dědku, v mým věku to už docela potěší.
No, aspoň jsi ukázal, jak hluboko jsi v prdeli, a že jsem měl pravdu.

.
5. října • 7:58

Ve tvém věku už by neměl být problém pravopis.

Shimi
4. října • 18:44

Teď už to neokecáš mladej.

homer
4. října • 7:48

V tomhle segmentu ušetřených 50 litrů určitě není impuls ke koupi.

Shimi
4. října • 8:30

Zaprvé to není 50, ale mnohem více a zadruhé, jako reálný kupec, konstatuji, že to impuls je. Samozřejmě to ale není jediný impuls, aby to zase nějaká mentální lopata špatně nepochopila.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
homer
4. října • 10:25

Víc stojí pořádný kola a obutí než si ušetřil a ještě máš v garáži rejži.

Shimi
4. října • 10:58

Jo jo, máš v záloze ještě nějakou pohádku?

Shimi
3. října • 20:56

A tohle "moudro" ti někdo poradil nebo jsi ho vymyslel sám?

LOL
4. října • 20:19

V hospodě u píva se majitel olítané ofce tédéííííí ZÁSADNĚ vyjadřuje hanlivě o hnůjdaji. :-D

Twan
3. října • 14:39

To jako vážně? To vypadá oproti GR Yarisu jako hodně blbý vtip. Ve VW by měli přestat brát drogy...

Pikus
3. října • 20:37

GR nemá automat ... manual je dneska fakt jen pro pozery a dinosaury.

ACE
4. října • 8:53

Tos poplet, automat je dobrej do priuse, o tom žádná, ale kdo si ti chce užít v něem lehce sportovním jde do manuálu automaticky, pokud nechce jen závodit na semaforech a pokud není pochopitelně dřevo. Kolik se asi prodá prodá 86ek v automatu?

Pikus
4. října • 10:55

Kolik se proda v manualu Porsche, Lamb, Ferrari? Pokud neobracis kazdou korunu, tak sportovni auta maji automat.

VK
4. října • 16:58

Tak zrovna Porshce bude držet manuály dokud to bude možné, protože je mezi jeho zákazníky je o ně zájem.
Někdo si chce řízení i užít. HH, malá coupe, MX5 a podobě jedině s manuálem.

ACE
4. října • 14:51

To jsou supersporty, kde jde o desetinky, sportovní auto pro radost a zvláště klasická koncepce, je s automatemprakticky neprodejná. Navíc s automaty lépe spolupracují elektronické vychytávky, které při jízdě pro radost stejně větišnou vypínáš.

Twan
3. října • 20:55

No....GR86 automat má a pro Yaris, který má přijít v posílené verzi se intenzivně vyvíjí automatický osmikvalt. Koupit si sportovní auto v automatu je dlouhodobě zvrhlost a netuším proč bych měl nahánět setiny na řazení...žeby to bylo pro pozéry? V civilním autě nechci jezdit na čas, ale na prožitek a fakt nevím jaký prožitek budu mít z toho, že 3x máčknu pádlo a budu se modlit aby to automat včas pobral a udělal co chci...

Petr
3. října • 16:02

Tak Yaris je jedine auto od Toyoty, co dava smysl.
A je opravdu dobry. Ale Polo neni spatne. Kdo chce male, ale praktictejsi auto.. az na tu cenu.

Twan
3. října • 16:14

Tak ona i GR86 stojí do milionu..

ACE
3. října • 11:35

Dobře že takové auto vzniká, ale spíš pro srovnání, v kategorii bych určitě volil konkurenci.

Ocashontas
2. října • 22:13

Tvl mega za fabku je fakt ulet.

Doporučujeme

Články odjinud