Volkswagen Polo Fun a Polo GT v prodeji

V Německu se již začaly prodávat dvě nové varianty modelu Polo, který je sesterským vozem Škody Fabia a Seatu Ibiza. Polo GT je vybaveno naftovým motorem 1.9 TDI 96 kW. Oproti Fabii se ale tento motor nenabízí pouze ve verzi GT, ale rovněž ve všech ostatních výbavách.

Polo GT má šestistupňovou manuální převodovku a stojí na šestnáctipalcových litých kolech 205/45 R16. Uvnitř jsou pak sportovní sedačky a troška chromu navíc. Na 100 km/h se Polo GT dostane za 9,3 s, maximálka činí 206 km/h, spotřeba 5,1 l na sto km.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 

Druhou variantou je Polo Fun, které trochu připomíná SUV. Má o 20 mm zvýšený podvozek, o 18 l větší zavazadlový prostor, je o pár mm delší, má nové nárazníky, prahy a rovněž nový lak. Polo Fun stojí na 17palcových kolech obutých do nízkoprofilových pneumatik (215/40 ZR 17), které se ovšem moc do terénu nehodí.

O pohon se starají stejné motory jako u standardního Pola (pět benzínových a dva naftové) mimo 1.9 SDI a 1.9 TDI 96 kW. Dynamika Pola Fun je oproti běžnému Polu o sekundu až dvě horší, vzrostla také spotřeba. Cena verze Fun je o 4300 eur vyšší než cena základního Pola.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků