Volkswagen Polo Fun a Polo GT v prodeji

V Německu se již začaly prodávat dvě nové varianty modelu Polo, který je sesterským vozem Škody Fabia a Seatu Ibiza. Polo GT je vybaveno naftovým motorem 1.9 TDI 96 kW. Oproti Fabii se ale tento motor nenabízí pouze ve verzi GT, ale rovněž ve všech ostatních výbavách.

Polo GT má šestistupňovou manuální převodovku a stojí na šestnáctipalcových litých kolech 205/45 R16. Uvnitř jsou pak sportovní sedačky a troška chromu navíc. Na 100 km/h se Polo GT dostane za 9,3 s, maximálka činí 206 km/h, spotřeba 5,1 l na sto km.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 

Druhou variantou je Polo Fun, které trochu připomíná SUV. Má o 20 mm zvýšený podvozek, o 18 l větší zavazadlový prostor, je o pár mm delší, má nové nárazníky, prahy a rovněž nový lak. Polo Fun stojí na 17palcových kolech obutých do nízkoprofilových pneumatik (215/40 ZR 17), které se ovšem moc do terénu nehodí.

O pohon se starají stejné motory jako u standardního Pola (pět benzínových a dva naftové) mimo 1.9 SDI a 1.9 TDI 96 kW. Dynamika Pola Fun je oproti běžnému Polu o sekundu až dvě horší, vzrostla také spotřeba. Cena verze Fun je o 4300 eur vyšší než cena základního Pola.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků