Volkswagen Polo Fun a Polo GT v prodeji

V Německu se již začaly prodávat dvě nové varianty modelu Polo, který je sesterským vozem Škody Fabia a Seatu Ibiza. Polo GT je vybaveno naftovým motorem 1.9 TDI 96 kW. Oproti Fabii se ale tento motor nenabízí pouze ve verzi GT, ale rovněž ve všech ostatních výbavách.

Polo GT má šestistupňovou manuální převodovku a stojí na šestnáctipalcových litých kolech 205/45 R16. Uvnitř jsou pak sportovní sedačky a troška chromu navíc. Na 100 km/h se Polo GT dostane za 9,3 s, maximálka činí 206 km/h, spotřeba 5,1 l na sto km.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 

Druhou variantou je Polo Fun, které trochu připomíná SUV. Má o 20 mm zvýšený podvozek, o 18 l větší zavazadlový prostor, je o pár mm delší, má nové nárazníky, prahy a rovněž nový lak. Polo Fun stojí na 17palcových kolech obutých do nízkoprofilových pneumatik (215/40 ZR 17), které se ovšem moc do terénu nehodí.

O pohon se starají stejné motory jako u standardního Pola (pět benzínových a dva naftové) mimo 1.9 SDI a 1.9 TDI 96 kW. Dynamika Pola Fun je oproti běžnému Polu o sekundu až dvě horší, vzrostla také spotřeba. Cena verze Fun je o 4300 eur vyšší než cena základního Pola.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků