Volkswagen podporuje český florbal

Volkswagen se stal oficiálním partnerem mužského týmu české florbalové reprezentace. V rámci podpory druhého největšího českého sportu zapůjčí České florbalové unii čtyři osobní vozy a vyhlásí soutěž o zájezd na finálový víkend mistrovství světa ve florbalu, jehož pořádající zemí je Švýcarsko.

Volkswagen rozšiřuje podporu českého sportu o spolupráci s florbalovou reprezentací. Poté, co převzal roli hlavního partnera Superfinále extraligy florbalu 2012, které se odehrálo 21. dubna v O2 aréně, se značka Volkswagen stala také oficiálním partnerem reprezentace ČR mužů.

Volkswagen tímto krokem rozšiřuje své sponzorské aktivity, mezi něž patří například dlouhodobá spolupráce s Prague International Marathon, která organizuje vytrvalostní běhy v ulicích Prahy a dalších českých měst, o další atraktivní sportovní disciplínu.

Volkswagen podpoří mezinárodní turnaj čtyř zemí ve florbalu, který se bude konat ve dnech 7. až 9. září 2012 v Pardubicích. V rámci příprav na nadcházející mistrovství světa ve florbalu chystá Volkswagen soutěž o vstupenky na jednotlivá utkání. Celkovému vítězi pak poskytne zcela nový model Volkswagen Golf na cestu do Švýcarska na finálový víkend Mistrovství světa ve florbalu 2012, který se uskuteční ve dnech 8. až 9. prosince 2012.

Florbal je po dvaceti letech existence druhým největším českým sportem, který zažívá v posledních letech obrovský boom. V České republice je více než 60 000 registrovaných florbalistů a půl milionu rekreačních hráčů. Florbal má na základě svého bouřlivého mezinárodního rozvoje ambice stát se olympijským sportem, neboť se hraje již ve více než 50 zemích na všech kontinentech.

Florbal si svou značnou atraktivitou pro muže i ženy ve věku od 9 do 39 let získal velký zájem médií včetně televize, významných tištěných periodik a internetových serverů. Sledovanost florbalových utkání patří na programu ČT4 k nejvyšším a utkání na mistrovství světa ve florbalu v uplynulém roce sledovalo na ČT více než 1,1 milionu různých diváků.

Zdroj: Volkswagen
 

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků