Volkswagen plánuje up! s technikou XL1

Volkswagen plánuje up! s technikou XL1

Volkswagen XL1 se dočká sériové výroby a premiéry na autosalonu v Ženevě. Je ale jisté, že dvoumístné extravagantní auto s velmi nízkou spotřebou bude sloužit spíše jako nástroj, jak přitáhnout pozornost, než coby model, který bude zajímavý z hlediska prodejů. Kromě toho se dá očekávat nemalá pořizovací cena. Nicméně pro zájemce, kteří by velmi rádi jezdili s dvouválcovým dieselem a elektromotorem, máme dobrou zprávu. Příští rok by se měl na trhu ukázat model up! osazený technikou právě z XL1.

Volkswagen XL1: sériové provedení se spotřebou 0,9 l/100 km

Volkswagen XL1: sériové provedení se spotřebou 0,9 l/100 km

Jak už asi víte, jde o dvouválec TDI o objemu 800 ccm s elektromotorem disponujícím maximálním výkonem 27 koní. Model up! Hybrid zvládne na čistě elektrický režim jízdy kolem padesáti kilometrů. Objevují se také spekulace o tom, že by se tento model mohl stát nejúspornějším hatchbackem vůbec. Podle předběžných informací má na jeden litr ujet přes sto kilometrů.

Na hybridním Volkswagenu up! se stále ještě pracuje. Do prodeje by se měl dostat během následujících osmnácti měsíců. 

Klepněte pro větší obrázek
Zdroj: Autocar

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky