Volkswagen plánuje up! s technikou XL1

Volkswagen plánuje up! s technikou XL1

Volkswagen XL1 se dočká sériové výroby a premiéry na autosalonu v Ženevě. Je ale jisté, že dvoumístné extravagantní auto s velmi nízkou spotřebou bude sloužit spíše jako nástroj, jak přitáhnout pozornost, než coby model, který bude zajímavý z hlediska prodejů. Kromě toho se dá očekávat nemalá pořizovací cena. Nicméně pro zájemce, kteří by velmi rádi jezdili s dvouválcovým dieselem a elektromotorem, máme dobrou zprávu. Příští rok by se měl na trhu ukázat model up! osazený technikou právě z XL1.

Volkswagen XL1: sériové provedení se spotřebou 0,9 l/100 km

Volkswagen XL1: sériové provedení se spotřebou 0,9 l/100 km

Jak už asi víte, jde o dvouválec TDI o objemu 800 ccm s elektromotorem disponujícím maximálním výkonem 27 koní. Model up! Hybrid zvládne na čistě elektrický režim jízdy kolem padesáti kilometrů. Objevují se také spekulace o tom, že by se tento model mohl stát nejúspornějším hatchbackem vůbec. Podle předběžných informací má na jeden litr ujet přes sto kilometrů.

Na hybridním Volkswagenu up! se stále ještě pracuje. Do prodeje by se měl dostat během následujících osmnácti měsíců. 

Klepněte pro větší obrázek
Zdroj: Autocar

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

dnes | Radek Pecák
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků