Volkswagen plánuje up! s technikou XL1

Volkswagen plánuje up! s technikou XL1

Volkswagen XL1 se dočká sériové výroby a premiéry na autosalonu v Ženevě. Je ale jisté, že dvoumístné extravagantní auto s velmi nízkou spotřebou bude sloužit spíše jako nástroj, jak přitáhnout pozornost, než coby model, který bude zajímavý z hlediska prodejů. Kromě toho se dá očekávat nemalá pořizovací cena. Nicméně pro zájemce, kteří by velmi rádi jezdili s dvouválcovým dieselem a elektromotorem, máme dobrou zprávu. Příští rok by se měl na trhu ukázat model up! osazený technikou právě z XL1.

Volkswagen XL1: sériové provedení se spotřebou 0,9 l/100 km

Volkswagen XL1: sériové provedení se spotřebou 0,9 l/100 km

Jak už asi víte, jde o dvouválec TDI o objemu 800 ccm s elektromotorem disponujícím maximálním výkonem 27 koní. Model up! Hybrid zvládne na čistě elektrický režim jízdy kolem padesáti kilometrů. Objevují se také spekulace o tom, že by se tento model mohl stát nejúspornějším hatchbackem vůbec. Podle předběžných informací má na jeden litr ujet přes sto kilometrů.

Na hybridním Volkswagenu up! se stále ještě pracuje. Do prodeje by se měl dostat během následujících osmnácti měsíců. 

Klepněte pro větší obrázek
Zdroj: Autocar

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

dnes | Jan Mička | 4 příspěvky
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků