Volkswagen plánuje sloučit všechny své společnosti v Indii. Povede je Škoda

Spojení je již schváleno představenstvem všech tří společností. Chtějí tak zvýšit potenciál indického zastoupení.

Koncern Volkswagen má v Indii celkem tři společnosti. Jsou to Volkswagen India Private Ltd (VWIPL), Volkswagen Group Sales India Private Ltd (NSC) a Škoda Auto India Private Ltd (SAIPL). Tato restrukturalizace se má stát dalším velkým milníkem v projektu India 2.0.

Poprvé za volantem Škody Scala 1.0 TSI: Golf z Boleslavi má dobře našlápnuto!

Poprvé za volantem Škody Scala 1.0 TSI: Golf z Boleslavi má dobře našlápnuto!

Koncern si tímto spojením slibuje lepší podmínky pro následný rozvoj na indickém trhu. Značky si ale nadále mají zachovávat vlastní identitu. Vedení této společné strategie dostal na starost Gurpratap Boparai, managing director společnosti Škoda Auto India Private Ltd. Škoda Auto si tak bere na starost celé působení koncernu na indickém trhu.

Indická mise Škody v rámci VW: Obě značky bude mít na starosti jeden šéf

Indická mise Škody v rámci VW: Obě značky bude mít na starosti jeden šéf

„Indie je pro koncern VW důležitým a atraktivním růstovým trhem. V rámci navrhované fúze chceme využít a propojit technické a manažerské znalosti a zkušenosti všech tří společností. Díky tomu optimálně využijeme potenciál koncernu Volkswagen ve vysoce konkurenčním prostředí indického automobilového trhu. Toto spojení umožní lépe koordinovat a zrychlit rozhodování a zvýšit efektivitu díky využití stávajících synergií“ uvedl Boparai.

TEST Škoda Karoq 1.5 TSI ACT: Nač tolik povyku?

TEST Škoda Karoq 1.5 TSI ACT: Nač tolik povyku?

Toto rozhodnutí tedy jenom podtrhlo důležitost indického trhu. Ještě aby ne, když Volkswagen potvrdil v létě loňského roku investici ve výši jedné miliardy eur. Hned poté, na začátku roku 2019, následovalo uvedení platformy MQB-A0-IN, která je určena pouze pro tamní trh. Prvním vozem na této platformě se stane kompaktní SUV.

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

dnes | Vladimír Kadera | 8 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 36 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků