Volkswagen plánuje sloučit všechny své společnosti v Indii. Povede je Škoda

Spojení je již schváleno představenstvem všech tří společností. Chtějí tak zvýšit potenciál indického zastoupení.

Koncern Volkswagen má v Indii celkem tři společnosti. Jsou to Volkswagen India Private Ltd (VWIPL), Volkswagen Group Sales India Private Ltd (NSC) a Škoda Auto India Private Ltd (SAIPL). Tato restrukturalizace se má stát dalším velkým milníkem v projektu India 2.0.

Poprvé za volantem Škody Scala 1.0 TSI: Golf z Boleslavi má dobře našlápnuto!

Poprvé za volantem Škody Scala 1.0 TSI: Golf z Boleslavi má dobře našlápnuto!

Koncern si tímto spojením slibuje lepší podmínky pro následný rozvoj na indickém trhu. Značky si ale nadále mají zachovávat vlastní identitu. Vedení této společné strategie dostal na starost Gurpratap Boparai, managing director společnosti Škoda Auto India Private Ltd. Škoda Auto si tak bere na starost celé působení koncernu na indickém trhu.

Indická mise Škody v rámci VW: Obě značky bude mít na starosti jeden šéf

Indická mise Škody v rámci VW: Obě značky bude mít na starosti jeden šéf

„Indie je pro koncern VW důležitým a atraktivním růstovým trhem. V rámci navrhované fúze chceme využít a propojit technické a manažerské znalosti a zkušenosti všech tří společností. Díky tomu optimálně využijeme potenciál koncernu Volkswagen ve vysoce konkurenčním prostředí indického automobilového trhu. Toto spojení umožní lépe koordinovat a zrychlit rozhodování a zvýšit efektivitu díky využití stávajících synergií“ uvedl Boparai.

TEST Škoda Karoq 1.5 TSI ACT: Nač tolik povyku?

TEST Škoda Karoq 1.5 TSI ACT: Nač tolik povyku?

Toto rozhodnutí tedy jenom podtrhlo důležitost indického trhu. Ještě aby ne, když Volkswagen potvrdil v létě loňského roku investici ve výši jedné miliardy eur. Hned poté, na začátku roku 2019, následovalo uvedení platformy MQB-A0-IN, která je určena pouze pro tamní trh. Prvním vozem na této platformě se stane kompaktní SUV.

TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

včera | Petr Schnagl | 8 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 54 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků