Volkswagen plánuje sloučit všechny své společnosti v Indii. Povede je Škoda

Spojení je již schváleno představenstvem všech tří společností. Chtějí tak zvýšit potenciál indického zastoupení.

Koncern Volkswagen má v Indii celkem tři společnosti. Jsou to Volkswagen India Private Ltd (VWIPL), Volkswagen Group Sales India Private Ltd (NSC) a Škoda Auto India Private Ltd (SAIPL). Tato restrukturalizace se má stát dalším velkým milníkem v projektu India 2.0.

Poprvé za volantem Škody Scala 1.0 TSI: Golf z Boleslavi má dobře našlápnuto!

Poprvé za volantem Škody Scala 1.0 TSI: Golf z Boleslavi má dobře našlápnuto!

Koncern si tímto spojením slibuje lepší podmínky pro následný rozvoj na indickém trhu. Značky si ale nadále mají zachovávat vlastní identitu. Vedení této společné strategie dostal na starost Gurpratap Boparai, managing director společnosti Škoda Auto India Private Ltd. Škoda Auto si tak bere na starost celé působení koncernu na indickém trhu.

Indická mise Škody v rámci VW: Obě značky bude mít na starosti jeden šéf

Indická mise Škody v rámci VW: Obě značky bude mít na starosti jeden šéf

„Indie je pro koncern VW důležitým a atraktivním růstovým trhem. V rámci navrhované fúze chceme využít a propojit technické a manažerské znalosti a zkušenosti všech tří společností. Díky tomu optimálně využijeme potenciál koncernu Volkswagen ve vysoce konkurenčním prostředí indického automobilového trhu. Toto spojení umožní lépe koordinovat a zrychlit rozhodování a zvýšit efektivitu díky využití stávajících synergií“ uvedl Boparai.

TEST Škoda Karoq 1.5 TSI ACT: Nač tolik povyku?

TEST Škoda Karoq 1.5 TSI ACT: Nač tolik povyku?

Toto rozhodnutí tedy jenom podtrhlo důležitost indického trhu. Ještě aby ne, když Volkswagen potvrdil v létě loňského roku investici ve výši jedné miliardy eur. Hned poté, na začátku roku 2019, následovalo uvedení platformy MQB-A0-IN, která je určena pouze pro tamní trh. Prvním vozem na této platformě se stane kompaktní SUV.

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

TEST BMW X6 xDrive30d: Starbucks, špinavé nohavice a příjemná jízda

BMW X6 xDrive30d

Jednou z největších premiér loňského roku bylo nové BMW X6, obří stylovka pro hordy movitých majitelů, kteří se nebojí expresivního stylu. Zkusili jsme naftový základ v podobě verze xDrive30d.

22.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 64 příspěvků
TEST Lexus LC 500 Convertible: Úžasný grand tourer a můj jeden velký problém

Lexus LC 500 Convertible

LC 500 Convertible je první kabriolet Lexus s plátěnou střechou. Vychází z osmiválcového kupé, které je samo o sobě zárukou hlubokého jízdního zážitku. Může být kabriolet ještě lepší?

20.  11.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
První jízda s ostrým Fordem Puma ST: Už jsme si potykali, zanechal hluboký dojem

Ford Puma ST

Český Ford přivezl prvních pár kousků ostrého modelu Puma ST. Měli jsme možnost se s jedním z nich projet a nyní se podělíme o první dojmy.

16.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 52 příspěvků