Volkswagen plánuje sloučit všechny své společnosti v Indii. Povede je Škoda

Spojení je již schváleno představenstvem všech tří společností. Chtějí tak zvýšit potenciál indického zastoupení.

Koncern Volkswagen má v Indii celkem tři společnosti. Jsou to Volkswagen India Private Ltd (VWIPL), Volkswagen Group Sales India Private Ltd (NSC) a Škoda Auto India Private Ltd (SAIPL). Tato restrukturalizace se má stát dalším velkým milníkem v projektu India 2.0.

Poprvé za volantem Škody Scala 1.0 TSI: Golf z Boleslavi má dobře našlápnuto!

Poprvé za volantem Škody Scala 1.0 TSI: Golf z Boleslavi má dobře našlápnuto!

Koncern si tímto spojením slibuje lepší podmínky pro následný rozvoj na indickém trhu. Značky si ale nadále mají zachovávat vlastní identitu. Vedení této společné strategie dostal na starost Gurpratap Boparai, managing director společnosti Škoda Auto India Private Ltd. Škoda Auto si tak bere na starost celé působení koncernu na indickém trhu.

Indická mise Škody v rámci VW: Obě značky bude mít na starosti jeden šéf

Indická mise Škody v rámci VW: Obě značky bude mít na starosti jeden šéf

„Indie je pro koncern VW důležitým a atraktivním růstovým trhem. V rámci navrhované fúze chceme využít a propojit technické a manažerské znalosti a zkušenosti všech tří společností. Díky tomu optimálně využijeme potenciál koncernu Volkswagen ve vysoce konkurenčním prostředí indického automobilového trhu. Toto spojení umožní lépe koordinovat a zrychlit rozhodování a zvýšit efektivitu díky využití stávajících synergií“ uvedl Boparai.

TEST Škoda Karoq 1.5 TSI ACT: Nač tolik povyku?

TEST Škoda Karoq 1.5 TSI ACT: Nač tolik povyku?

Toto rozhodnutí tedy jenom podtrhlo důležitost indického trhu. Ještě aby ne, když Volkswagen potvrdil v létě loňského roku investici ve výši jedné miliardy eur. Hned poté, na začátku roku 2019, následovalo uvedení platformy MQB-A0-IN, která je určena pouze pro tamní trh. Prvním vozem na této platformě se stane kompaktní SUV.

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků