Volkswagen plánuje na trh uvést další luxusní vůz

21 komentářů

ACE
22. ledna • 9:51

Můžou dělat cokoliv luxusního, ale konkurovat "značkám" nebudou, Folksvágnu vždy bude sláma padat z kufru ať bude jakkoliv naleštěnej.

Laco
22. ledna • 10:27

Podle mě to jsou dobrý auta, ale problém VW je v samotném názvu. Abych si koupil luxusní drahé auto, které v překladu znamená lidový vůz?????B-] Mohli by to ale bez problémů vyrábět a razit na to logo Bugatti. To by podle mě mělo úspěch. A že by se to dělalo v továrně VW v DE nebo i jinde? Co na tom....

Bop
22. ledna • 10:59

souhlas. Toyota, Nissan, Honda - ti vsichni uz taky pochopili ze delat luxusni auta pod svoji "tuctovou" znackou neni ta spravna kolej. Bohuzel VW uz prakticky stejnou techniku na stejne platforme prodava draz v podobe Audi. A Bugatti? Tem bych pral vyrabet jinej klenot...

Ivorry
22. ledna • 15:48

Kdo říká, že luxusní VW nejde naodbyt kvůli tomu, že název v překladu znamená ,,lidový vůz,, je pěkný idiot ;-) VW má velmi dobrou značku a spíše selhal v propagaci samotného Phaetonu. Jméno problém nedělá. Kdo řeší u nás, že si kupujete auto, které už v názvu říká, že kupovat ho je Škoda :-D

NorgE
22. ledna • 18:01

Luxusni vuz od Volkswagenu je vzdycky dost dobrej vtip ! :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ivorry
24. ledna • 22:26

Co se týče Ikeii, tak kvalita nábytku nic moc, ale marketing je skvělý. V Ikeii jsem rád, že se mezi lidma propletu a ve Scontu mám halu skoro sám pro sebe B-]Ať si tady říkají určití zabedněnci co chtějí, tak VW dokáže prodávat i luxusní auta, když je dokáže dobře zacílit a odpropagovat. Tam přesně patří Touareg. Jde na odbyt jedna radost, ale u Phaetonu to pěkně zbabrali. Problém je taky v tom, že si nikdo nekoupí nic, o čem ani neví, že existuje? Já Phaetona na silnici neviděl ani nepamatuji a reklamu na něj taky žádnou, takže se klidně vsadím, že většina lidí, kteří si kupují S-kládu či A8 apod. ani neví, že nějaký Phaeton je nebo, že se k nám vůbec dováží ;-)

Pepa
22. ledna • 15:57

Kdo říká, že luxusní VW nejde naodbyt kvůli tomu, že název v překladu znamená ,,lidový vůz,, říká pravdu. Tam je zakopaný hafan celého neúspěchu Phaetonu. Můžeš se čertit, můžeš nadávat do idiotů, ale to je asi tak vše. A na celé věci to pranic nezmění.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Bop
22. ledna • 21:26

zakopany hafan je podle meho nazoru v tom, ze VW prodava na jedne strane Lupo, chysta Up! a na druhe strane Phaeton. Je to stejny jako kdyby Ikea prodavala pohovky za 150. Taky by s nima diru do sveta neudelala.

x12345678
23. ledna • 9:21

Tím jsi chtěl naznačit, že Ikea prodává kvalitní zboží????? Prosil bych upřesnit, které položky sortimentu to jsou. Já tedy o žádných nevím a Ikeu v kvalitě řadím na stejnou úroveň jako Scontonábytek.

Lukas
22. ledna • 22:22

ale udelala..

jogurt
22. ledna • 18:53

Problém Phaetonu nespočívá ve značce, význam názvu značky je nulový. Touareg nese stejnou značku, má obdobnou techniku, obdobné ceny a prodává se už šestý rok jako po másle i přesto, že na rozdíl od phaetonu měl v prvním roce výroby nemalé technické potíže, které phaeton nepostihly. Přitom touareg se prodával tejně dobře i první rok výroby, než VW slabá místa touaregu změnil a potíže vyřešil. Problém phaetonu byl a je přesně v tom, čím se jeho prezentace od touaregu lišila. Způsob prezentace, způsob prodeje, způsob distribuce, způsob servisu, poddimenzovaná nabubřelost designu, chybná cenová politika na startu a nevhodná volba motorizace a provedení úvodního modelu. U Touaregu už tuto sérii chyb neudělali a zcela jistě ji neudělají ani u Phaetonu 2. Stačí vzpomenout, že nápadně podobné startovní obtíže měl Superb. Jenže Škoda zareagovala rychleji než VW a chyby napravila dost rychle na to, aby ze Superbu byl nakonec úspěšný model s ambiciózně projektovaným nástupcem.Pro upozornění, Maybach nese prvotřídní značku, výbornou techniku, absolutní kvalitu a luxus a prodává se přesto prachbídně zatímco RR-BMW a Bentley-VW nestačí vyrábět. A mimochodem, Bentley Continental se od Phaetonu technicky liší jen velmi málo, jde o konstrukčně velmi příbuzná auta, v případě B ovšem za výrazně vyšší cenu.

Pepa
23. ledna • 15:10

Právě že spočívá. VW s Phaetonem zkouší proniknout do sfér, ve kterých se nepřekousne kombinace "luxusní -) ) a to jim Phaeton nikdy nemůže nabídnout, neb v jeho rodném listě bude vždycky stát "lidový vozík". Ukázkovým příkladem je Toyota a její odnož Lexus. Sama o sobě by se do sfér Lexe nikdy nedohrabala.

x12345678
23. ledna • 16:38

To je nesmysl, VW v této kategorii už léta úspěšně prodává další dva modely, u nichž slovní význam názvu značky nikomu nevadí. Touareg v některých modelech překonává cenu 3 miliony korun a Multivan Business na 3,5 milionech začíná. A ani jeden není neúspěšným modelem. Problém byl přesně v tom, co napsal jogurt. Chyba prezentace, chyba volby úvodního modelu (dlouho byl v nabídce jen model W12, který neměl šanci) a nemyslná volba prodejní a obchodní politiky. A souhlasit se dá i s tím, že na to, jakou chybu udělal VW s politikou prezentace, prodeje a servisu, byl design phaetonu málo pompézní. kdyby z něj (za těch již definovaných chybných kroků) udělali větší monstrum, pravděpodobně by se prodával lépe. Ale to už je pouhá spekulace.

Pepa
24. ledna • 7:43

Nesmysl je to, co píšeš. Zkus se vžít do role potencionálního zákazníka luxusní třídy. Ne stylem "naškudlim 2 mega a začnu okukovat luxusklasse", ale stylem "koupím si repre auto, ve kterém ukážu svoje ego a dám za něj bez problému 5 mega". Tak a teď mi napiš, kterým směrem se podíváš? Zcela jistě mineš salon VW, neb honit si triko v luxusním lidovém vozítku, asi nebude ta pravá imageovka. Teda aspoň ne mezi těmi, mezi které by ses hodlal natlačit. To už tě spíš uznaj v Lexu, který už zvuk v luxusklasse má. Ale Phaeton ??? Nenech se vysmát. Prodeje ti o tom vypoví svoje :-/

x12345678
24. ledna • 16:11

Žertovně nezralý názor. Ten, kdo pokukuje po oberklasse, není rozhodně nikdo, kdo by v hlavě nosil slovo imageovka nebo by se mu snad v lební dutině proháněl pojem lidové vozítko či snaha vozem na někoho zapůsobit za účelem uznání okolí. Ten si spíš tuzí golfa III. nebo civic. Po oberklasse nepokukují ani ti, kdo uškudlili 2 mega. Ti si to koupí až jako pětiletou ojetinu a budou v TP třetí v pořadí.VW udělal přesně výše popsanou sérii marketingových přehmatů. Nic víc a nic míň. Odborných analýz na téma Phaeton bylo provedeno jak ve VW tak u konkurence a na unierzitách kvanta a všechny s podobným výsledkem, který je uveden výše.Zajímavá byla i specifikace těch, kteří si i přes fatální marketing phaeton koupili. Byli to v nemalém procentu kupující, kteří zvolili něco, co není na silnici moc vidět. Volně vysvětleno :koupí phaeton proto, že A8, S-Klase nebo 7-er má kdekdo. Srovnatelná technika, při koupi musel šaškovat ve skleníku v Drážďanech, do nejbližšího servisu je to 500km, protože bežný VW servis v tom olej měnit nesměl, nesmyslný motor 6,0 benzín zpočátku bez jiné rozumné varianty a cena o 30% vyšší než u konkurence. To koupí skutečně jen ten, kdo chce originál, bez ohledu jestli to má na zadku VW nebo Maybach.

Pepa
25. ledna • 7:13

Žertovný, leč zcela pravdivý. Můžeš si tu nalhávat různé omyly, kterých se měli markeťáci VW dopustit, ale i kdyby se rozkrájeli, tak dané věci nepomohou, protože jí pomoci nejde. Ten znáček na kapotě byl, je a vždycky bude zámkem na dveřích do vyšší společnosti. Tečka. Možným řešením by bylo např. vyčlenit značku Phaeton jako luxusní odnož VW (viz. Premiový Lexus oddělený od mainstreamové Toyoty) a pak pod "samostatnou značkou Phaeton (nebo nějakým jiným) nabízet luxusní (či snad premiový) produkt. A co se týká již prodaných .... vždycky se najde někdo, kdo si koupí něco jiného, než má jiný. Ukázkovým příkladem budiž Porsche Turbo kabrio notabene v růžové barvě. I těch pár jezdí. :-P

x12345678
25. ledna • 9:50

pepo, nech si své dětinské analýzy, já si nechám své od lidí, kteří tomu rozumí a je to vyřízeno.

Pepa
25. ledna • 12:32

Co tě štve víc. To, že je Phaeton propadák, nebo že mám pravdu ??? :-P

jogurt
27. ledna • 13:50

Nevypadá to, že ho něco štve. Spíš tě považuje za b..a. A zdá se, že právem.

Pepa
28. ledna • 7:20

No spíš to na mě působí, že se snaží ze všech svých sil kopat za něco, co je beznadějné. Považovat mě může za co chce. Nicméně to nezmění fakt, že Phaeton byl, je a nadále bude průser, neboť ho degraduje logo. Tečka

Jenyk
22. ledna • 18:48

Ale hloupost, značku nepřekládáš, máš s ní spojené emoce a ty hrají roli. Jinak by sis nikdy nešel založit účet do banky společnosti Všeobecná elektrická, nekoupil si auto od společnosti Všeobecné motory, koneckonců neběží ti na počítači program Okna od nějaké bandy, co si říká Malinké programy a produkuje skvosty jako "Slovo" a "Mocný bod"?

Doporučujeme

Články odjinud