Volkswagen plánuje koupit motocyklovou značku

Německý koncern VW Group se možná opět mírně rozroste. Tentokrát však k sobě nepřibere žádného výrobce automobilů, ale zaměří se na svět motocyklů. Ferdinand Piëch se totiž před pár dny podělil o nejnovější plány koncernu s veřejností. A jako velký fanoušek motorek by rád viděl v rodině VW i nějakou ryze motocyklovou značku. 

Ředitel společnosti ovšem nenačrtl nic konkrétního, ale zájem v něm vzbudil italský výrobce motorek Ducati. Kromě toho, že sám jednu motorku tohoto producenta vlastní, zamlouvalo by se mu i přidružení značky ke koncernu. V souvislosti s tím si Piëch v rozhovoru pro německý magazín Stern zavzpomínal i na osmdesátá léta, kdy měla společnost Ducati poměrně velké finanční problémy a kvůli tomu byla na prodej. Pokud by se této společnosti chtěl současný majitel „zbavit“, je velice pravděpodobné, že by ji koncern odkoupil. 
 
Na druhé straně, odmítl možnost vytvoření vlastní značky pro motocykly, protože v současnosti je trh už „příliš zaběhnutý“. Portfolio koncernu Volkswagen sa tak možno opět rozšíří, to by však musela být nějaká menší motocyklová společnost s dobrou pověstí na prodej.
Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

dnes | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků