Ja si myslim ze teda Phaeton je rozhodne lepsi nez Mercedes S hlavne co se ty ce jizdnich vlastnosti. Jelikoz jsem mel moznost srovnani Mrcedes S BMW7 Audi A8 a Phateona tak na Mercedesu nechapu jak to nekdo muze povazovat za skvele auto uz jen kvuli tomu jaky to ma odpruzeni. To auto se v zatackach tak neskutecne kolibe ze ma clovek stracj ze mu to kazdou chvili ustrreli. To u A8 a Phaetna jste za kazdych okolnosti pevne prilepeni k silnici to auto se nehne ani do boku ani dozadu pri prudke akceleraci ci do predu pri brzdeni. A celkove zpracovani interieru u toho medveda nic moc. Dle meho z nich je nejlepsi BMW7 pak bych dal Phaetona, A8 a MB S bych dal na posledni misto.
To je jen muj dojem z testovani techto vozu. Nehlede na to ze Phateon ma plno technickych vychytavek, ktery ostatni nemaji
Ty jseš teda pěknej idiot je vidět že autům vůbec nerozumíš a neumíš ani pořadně psat běž do první třídy.
Již dnes lze objednat MB CL 65 AMG, který dává 450 kw / 612 koní. A co má CL, má za chvílku i S.
To ano, ale je to trosku jina kategorie. Mimochodem, o CL 65 AMG jsme psali zde
AMG je dnes již součástí MB a nevím proč se podle Vás jedná o trošku jinou kategorii ? Když se podíváte na podíl prodejů motorů V12 v segmentu luxusních vozů, MB nemá konkurenci. Myslíte že Phaeton může tuto pozici MB na trhu byť jen částečně ohrozit ? Jelikož v této kategorii vozů není možné objektivní porovnání a všechny doposud zveřejněné testy jsou více či méně zavádějící, nezbývá než vyčkat na reakce trhu. Zde však VW výrazně ztrácí, protože většina zákazníků si jej bude navždy spojovat s vozy typů Polo,Golf atd.. Stejný osud postihl i Audi, která ani přes moderní a technicky nesmírně vyspělou A8, nikdy výrazně neovlivnila tento segment. Zde samozřejmě nehovořím o prodejích v ČR, ale o prodejích v rámci Evropy. Vždyť nové BMW 7 čeká zřejmě ještě v letošním roce výrazný facelift. Přitom u nás je prodej tohoto vozu zcela bezproblémový.
S vašim názorem na VW souhlasím, nic měně Audi s A8 celkem prorazilo, hlavně v porovnání s její předchůdkyní V8. A8 nabídlo něco co v této katerogii nebylo pohon 4x4.
Tak s timto naprosto souhlasim. Dle meho, zadna automobilka nenabizi tak sportovne jezdici limuzinu, jako je hlinikova A8 (S8). S quattro.
A o tom to je. Když se budete rozhodovat při koupi takového vozu, projdete nabídky osvědčených výrobců MB, BMW a AUDI. A co navíc nabízí VW ? V čem je lepší pětimetrový passat ? To co tři výše jmenovaní dělají jaho hlavní produkt, tzn. luxusní vozy, VW jenom zkouší.
CL 65 AMG je v první řadě kupé. V tom je rozdíl.
CL je kupé pro ty zákazníky, kteří se nechtějí nechat vozit S třídou, u S 600 L v prodlouženém provedení. Když pominu fakt, že Audi, BMW ani VW na podvozku luxusních sedanů kupé nenabízí, musím zopakovat co jsem již psal. Co se objeví v kupé CL, je zanedlouho k dostání i v sedanu S. VW Phaeton R je jistě velmi zajímavý počin, ale bohužel o větším prodejním úspěchu se dá pochybovat.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.