Volkswagen Phaeton R - 600 koní luxusu

10 komentářů

Karel
2. dubna • 21:07

Ja si myslim ze teda Phaeton je rozhodne lepsi nez Mercedes S hlavne co se ty ce jizdnich vlastnosti. Jelikoz jsem mel moznost srovnani Mrcedes S BMW7 Audi A8 a Phateona tak na Mercedesu nechapu jak to nekdo muze povazovat za skvele auto uz jen kvuli tomu jaky to ma odpruzeni. To auto se v zatackach tak neskutecne kolibe ze ma clovek stracj ze mu to kazdou chvili ustrreli. To u A8 a Phaetna jste za kazdych okolnosti pevne prilepeni k silnici to auto se nehne ani do boku ani dozadu pri prudke akceleraci ci do predu pri brzdeni. A celkove zpracovani interieru u toho medveda nic moc. Dle meho z nich je nejlepsi BMW7 pak bych dal Phaetona, A8 a MB S bych dal na posledni misto.

To je jen muj dojem z testovani techto vozu. Nehlede na to ze Phateon ma plno technickych vychytavek, ktery ostatni nemaji

ghgfhf
9. ledna • 12:15

Ty jseš teda pěknej idiot je vidět že autům vůbec nerozumíš a neumíš ani pořadně psat běž do první třídy.

Standa
25. března • 16:48

Již dnes lze objednat MB CL 65 AMG, který dává 450 kw / 612 koní. A co má CL, má za chvílku i S.  

Tomáš Votruba
25. března • 17:26

To ano, ale je to trosku jina kategorie. Mimochodem, o CL 65 AMG jsme psali zde

Standa
25. března • 18:27

AMG je dnes již součástí MB a nevím proč se podle Vás jedná o trošku jinou kategorii ? Když se podíváte na podíl prodejů motorů V12 v segmentu luxusních vozů, MB nemá konkurenci. Myslíte že Phaeton může tuto pozici MB na trhu byť jen částečně ohrozit ? Jelikož v této kategorii vozů není možné objektivní porovnání a všechny doposud zveřejněné testy jsou více či méně zavádějící, nezbývá než vyčkat na reakce trhu. Zde však VW výrazně ztrácí, protože většina zákazníků si jej bude navždy spojovat s vozy typů Polo,Golf atd.. Stejný osud postihl i Audi, která ani přes moderní a technicky nesmírně vyspělou A8,  nikdy výrazně neovlivnila tento segment. Zde samozřejmě nehovořím o prodejích v ČR, ale o prodejích v rámci Evropy. Vždyť nové BMW 7 čeká zřejmě ještě v letošním roce výrazný facelift. Přitom u nás je prodej tohoto vozu zcela bezproblémový.

roman
26. března • 14:39

S vašim názorem na VW souhlasím, nic měně Audi s A8  celkem prorazilo, hlavně v porovnání s její předchůdkyní V8. A8 nabídlo něco co v této katerogii nebylo pohon 4x4.  

Alien
27. března • 12:18

Tak s timto naprosto souhlasim. Dle meho, zadna automobilka nenabizi tak sportovne jezdici limuzinu, jako je hlinikova A8 (S8). S quattro.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Standa
27. března • 12:51

A o tom to je. Když se budete rozhodovat při koupi takového vozu, projdete nabídky osvědčených výrobců MB, BMW a AUDI. A co navíc nabízí VW ? V čem je lepší pětimetrový passat ? To co tři výše jmenovaní dělají jaho hlavní produkt, tzn. luxusní vozy, VW jenom zkouší.

Tomáš Votruba
25. března • 19:00

CL 65 AMG je v první řadě kupé. V tom je rozdíl.

Standa
25. března • 19:12

CL je kupé pro ty zákazníky, kteří se nechtějí nechat vozit S třídou, u S 600 L v prodlouženém provedení. Když pominu fakt, že Audi, BMW ani VW na podvozku luxusních sedanů kupé nenabízí, musím zopakovat co jsem již psal. Co se objeví v kupé CL, je zanedlouho k dostání i v sedanu S. VW Phaeton R je jistě velmi zajímavý počin, ale bohužel o větším prodejním úspěchu se dá pochybovat.   

Doporučujeme

Články odjinud