Volkswagen Phaeton: nová generace přijde v roce 2015

15 komentářů

Rover623
3. října • 19:51

Phaeton první generace bylo výborné auto (a to nemám auta z koncernu VW rád). Prakticky nic na něm nebylo špatně, jako bonus bylo i designově střídmé (něco jako sedany BMW řady 8), takže na sebe ani příliš neupozorňovalo. Navíc VW k němu dodával i výborné benzínové motory (u nás na okraji zájmu, pak se přestaly nabízet). Phaeton s naftou byl asi sen každého čecha, ale jízdně to proti benzínu byl otřes. Jenže pak Phaeton zmizel bez náhrady a s ním i ty výborné benzínové motory (které už dnes stejně neplní tu naprosto stupidní normu EURO). Uvidíme co přinese nakonec druhá generace, ale obávám se, že zapadne stejně jako C6. Velká část lidí co vydá za auto takové peníze chce být vidět, prostě něco ve stylu Ferrari Enzo "Podívejte se na mě, mám formuli 1, jsem ten největší tepl... na světě." Nenápadná auta se prostě dneska nenosí

Skyline
4. října • 15:01

Velka cast lidi, co vyda za auto takove penize chce hlavne neco, co nevypada jako dvacet let stara kraksna. Neco jako "podivejte se na me, dal jsem tri mega za folcvagn, jsem ten nejvetsi blb.. na svete".

Rumprstumpr
4. října • 23:30

nejdřív se svez a pak hodnoť;-) (kdo v tom jel by tohle nikdy neřekl)
Phaeton je zkrátka nejluxusnější vozidlo a jsou i lidé kteří chtějí diskrétní a nejvíc našlapanou pohodlnou káru...
Závist nezná hranic a lidi uměj bejt pěkný svině,tohle se v tom sletu aut na našich silnicích dá i přehlédnout a můžeš to s "klidem" i někde zaparkovat,ale třeba Bentley tě praští do ksichtu vždycky...
Jak už sem psal své zákazníky má jisté.....

x12345678
5. října • 10:04

Mnozí diskutéři jsou úplně mimo, když tvrdí, že problém pahetonu je "liddový vůz". není a nikdy nebyl. Stejně jako touareg, ma který se stály fronty a čekací doba byla rok, mohl dopadnout phaeton, kdyby ho Piech nezabil hned na začátku nesmyslným způsobem prodeje a servisu. U druhé generace lze očekávat, že dopadne stejně dobře jako druhá generace superbu,když nad první generací stejní hlupáci lámali hůl.

Rumprstumpr
2. října • 23:42

Zdokonalit dokonalý :-OB-] -hustý....
Phaeton je originál a prostě bomba(měl sem tu čest s V10 TDI)-možná se dá částečně přirovnat k A8,BMW7 nebo S-Classe,ale to že splyne s provozem-ta nenápadnost je právě super.... Neřve na dálku já sem kára za X-mega...,ale to asi majitelé aut za takové částky z většiny možná i chtějí-proto bych tipnul ty nízká prodejní čísla,ale i novej model si pár diskrétních majitelů určitě najde...;-)

Antiautomat
3. října • 12:49

jedno z najlepsich aut, suhlas. V mojom pripade to bolo par sto km so zakladnou motrorizaciou (nafta samozrejme) a mozem smelo prehlasit ze je to velmi pohodlne auto na dlhe jazdy

copy
3. října • 9:47

daj tip na nejaky motor, ktory by bol poruchovejsi nez V10Tdi. ziadny ma nenapada.

Rumprstumpr
3. října • 12:12

napadá 2.5 TDI V6 to byl největší dieselovej průšvih:-(

Antiautomat
3. října • 12:54

Problemovym bol 2.5 R5 (polovica z toho V10).
Samotny V10 az tak problemovy nie je, pokial sa nejedna o prve serie.

goro
4. října • 7:53

litinový 2.5R5 ne, 2.5V6 ano, hliníkový 2.5R5 s rozvodem s ozubenými koly taktéž stojí za prd.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
x12345678
5. října • 10:08

Myslíš ten co pohání asi milion transporterů, caravel, multivanů a touaregů a některé z nich ´jedou už druhé kolo na tachometru, co končí číslem 999999? Tak ten v Phaetonu - pokud vím - nikdy nebyl.

Rumprstumpr
3. října • 10:19

pokud máš dostatek financí na údržbu tak je O.K.
a je to letadlo :D

josephko
2. října • 18:40

Volkswagen urobil chybu, že z Phaetonu urobil klasický sedan. Pritom štúdia, ktorá predchádzala príchodu Phaetonu, bola 5-metrový hatchback (rozmýšľal som, či hatchback alebo liftback, ale skôr sa podobala na hatchback) s obrovským priestorom pre zadných pasažierov. Proti Mercedesu, BMW a AUDI sa "Ľudové vozidlo" môže presadiť len nejakou novou myšlienkou. Ako hovorí klasik, "think different".
Je pravda, že Opel s podobným konceptom Signum moc neuspel. Ale podľa mňa bola príčinou premrštená cena a jeho odvodenie z neúspešnej C-éčkovej Vectry. Volkswagen by to vedel určite lepšie zvládnuť po všetkých stránkach, lebo keď dvaja robia to isté, zvyčajne to nie je to isté.

Aladan
2. října • 20:09

Škoda tiež, že Phaeton pohorel práve pre nedostatok imidžu, kde aj napriek tomu, že je to jedno z najkomfortnejších áut vôbec, je to stále "len" auto od producenta "ľudových áut", čiže ťažko ho bude niekto na prvý pohľad vnímať ako prémiové auto. Pritom Bentley Continental postavené na jeho podvozku je veľkým predajným úspechom. To je ale asi dané aj modernou dobou, kde je to skôr o emóciách a vnímaní značky či auta samotného viac ako o praktickosti či pragmatickom porovnaní. Napríklad BMW X5 či ešte lepšie X3 je veľké auto vonku a malé vnútri a ľudia sa oň trhajú, kiežto BMW 5GT je veľké vonku aj vnútri a stojí na okraji záujmu. Signum je tiež veľmi dobrý príklad naozaj priestorného auta čo "dáva zmysel" no aj tak neuspelo.

x12345678
5. října • 10:06

Naprostý nesmysl. Phaeton 1 pohřbil nesmyslný systém prodeje a servisu. Od té doby to VW zopakoval jen jednou u Audi R8, kde je to taky problém ale ne tak velký.

Doporučujeme

Články odjinud