Těžký, silniční tank - limuzína v provedení 4x4 konstrukčně a vybavením, exkluzivní výrobou je srovnatelný s nejdražšími limuzínami. Něčím se však přece jenom od nich odlišuje a v tom nemá žádného přímého konkurenta .. neprodává se s exkluzivní značkou. Není určen pro skupinu majetných dementů. kterým říká něco pouze značka na kapotě auta, na saku, na slipech, na kabelce......A takoví jedinci se hledají v metrosexuální evropě a americe velmi obtížně.
Tak ta první fotka je fakt hustá :))) borci tam totálně znuděně sedí, ten vzadu se dlóbe v nose :))) prostě k VW to asi fakt netáhne....
lehce jeté nejlepší poměr ceny a kvality u luxusních limuzín (nové za takové prachy asi nejhorší poměr ceny a image), auto je skoro dvojče Bentley Flying Spur (starého modelu), i ta nenápadnost značky VW může někomu vyhovovat, konfort a kvalita Bentley s logem VW - nijak to nemlátí do očí
Mne sa viac páčila štúdia Phaetonu, ktorá vznikla ešte pred výrobou samotného Phaetonu. Bol to liftback. V luxusnej triede sa značká "s levným jménem" musí trochu odlišovať od konkurencie. Ja osobne napr. nevidím jediný dôvod uprednostniť Phaeton pred A8-kou - možno jediný by mohol byť "bezprievanová ventilácia", na ktorú bol Ferdinand Piech tak hrdý.Mimochodom veľmi by ma zaujímalo, ako vyzerá typický zákazník Phaetonu. :-)) Kúpiť si 12 rokov staré auto, podstatne ťažšie ako A8-ka, ale za podobnú cenu, to chce fakt "špeciálne" pohnutie mysle. Predpokladal by som, že keď už nikto iný tak aspoň autosalóny VW budú mať minimálne po 1 kuse - pre svojho šéfa. Ale predajné štatistiky neukazujú ani to...Štúdia Phaetonu:http://4.bp.blogspot.com/-tMbSuG4uuho/UIQOHC2uHNI/... ... http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/ba/VW... ...
"značka s levným jménem" není problémem značky ale duševna některých východoevropských diskutérů. Ve světě si to nikdo nepřekládá. Phaeton je price-friendly technické (mimo motoru) dvojče konzervativního Bentley , nikoli progresivní A8, jak se často mylně tvrdí. A kdyby ho marketingový omyl pana Piëcha na začátku života nepodtrhl, byl by stejně úspěšný, jako po něm následující Touareg, u kterého původně plánovali stejnou marketingovou kravinu (servis každých 500km, objednávky jen u vyvolených nadprodejců nebo v Dresdenskleníku), ale naštěstí je Phaeton včas vrátil k normálnímu myšlení. Nakonec první generace Superbu se taky jen těžko prodírala k zájmu a druhá už jede ostošest. Druhou generaci Phaetonu to potká taky.
Jestli si dobře vzpomínám, tak problém s prodejností Phaetonů ležel a asi i leží v tom, že VW se prezentuje za automobilku se skvělou technikou za lidovou cenu. Právě Phaeton se z této kolonky vymyká a to mu málem zlomilo vaz. Při životě jej drží jen to, že si VW nechce dlouhodobě přiznat ztrátovost celého projektu a vlastně celé nové fabriky pro tento automobil speciálně postavené. Zavřít takový podnik v Německu, potažmo ve VW by mohlo znamenat velký problém, moc silné odbory. Již jeden takovýto projekt VW udělal a neustále na něm prodělává - Bugatti Veyron. O celé toto se zasloužil mírně megalomanský Ferdinand Piëch.
Ten mírný megaloman ovšem svou prozíravostí dostal VAG tam, kde je, tedy ve stabilním zisku a ve trojce největších automobilek světa. A nepotřeboval k tomu vyrábět miliony prehistorických relikvií pro zaostalá území, dosáhl toho na kvalitních trzích a s auty na časové ose vývoje.Phaeton byl jeho jediný skutečný omyl, tedy nikoli Phaeton sám ale okolnosti jeho uvedení na trh. O druhou generaci se vůbec nebojím. A o prodejnost ojetin první generace taky ne.
"ve světě si to nikdo nepřekládá" tzn. že od jakýkoliv značky můžu čekat cokoliv? Tak proč se značky rovnou nezruší a nepojmenuje se každej výrobek novým jménem?
Co je to za nesmysl? To jako že Vodafone má telefonovat ve vodě, BMW nesmí vyrábět motory jinde než v Bavorsku, Iphone je telefon pro sebestředné jájínky a smíchovský pivovar musí vyrábět pivo jen ze staré vody? Brand je jen značka, název, o obsahu zhola nic. Co třeba Veselá kráva?
co machruješ kašpare, žiješ snad mezi sedláky a vydláky na západ od nás, pro ty je VW dobrá značka, ale střední třída na západě VW nekupuje (leda tak jako druhé auto pro starou)
Byl jsi ubožák, jsi ubožák a ubožákem i zůstaneš.
pokud se nezmůžeš machrující kašpare na argument, tak tu je jen jeden ubožák
Ukaz mi tu strednu triedu, ktora na tom Tvojom ''zapade'' kupuje phaetona ako druhe auto do rodiny (predpokladam ze ma kazdy a8 a zaraba 10k euro mesacne, ze). Nikdy si tam nebol a stale zijes z tych propagandistickych sr.ciek, ktore nam prehadzovali cez hranice (spamataj sa uz konecne). Pekne si oprav hnijuci zadny dekel na feline a bez si po socialnu davku a snivaj dalej.
místní komunistické hovado Antiautomat nezklamalo a naklikalo si zase plusíky a jinde mínusíky, hovádko, i když si jich naklikáš milion, tak to stále bude jen od jednoho člověka, ale chápu, že pro vás koumouše je lhaní a podvádění běžnou součástí osobnosti
A jejda, dnes sis zase nevzal prášky.
ještě se sem hovado přihlaš pod třemi nicky a pořádně si to naplusuj, chápu, že ti je nepříjemné otevřené pojmenování to co jsi zač
Kdybys hlupáčku měl v hlavě něco jiného než hnědou hmotu, přišel bys podle ip na to, že píšeme každý z jiného světadílu, takže asi těžko to bude stejný člověk. Ale vztekej se a prskej dál, kokoti mě baví a tys jejich opravdový král. Určitě budeš jednou (brzy) v učebnicích. A ne jen tak ledajakých .... studuje se to na medicíně...
kdybys nebyl blbý vědel bys, že ip se zmení velmi jednoduše, ale co chtít od blba jako jste vy
Pokud je tvým cílem získat soucit ostatních s ohledem na tvé postižení, pak jsi úspěšný.
Pekna masina...jednoducha elegancia. V prvom som mal tu cest sa povozit, ide to ako rozbehnuty vlak...mam za to ze je to nepravom ignorovany model.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.