Volkswagen Phaeton: následnická generace v Ženevě potvrzena

20 komentářů

Zelí
10. března • 20:24

Těžký, silniční tank - limuzína v provedení 4x4 konstrukčně a vybavením, exkluzivní výrobou je srovnatelný s nejdražšími limuzínami. Něčím se však přece jenom od nich odlišuje a v tom nemá žádného přímého konkurenta .. neprodává se s exkluzivní značkou. Není určen pro skupinu majetných dementů. kterým říká něco pouze značka na kapotě auta, na saku, na slipech, na kabelce......
A takoví jedinci se hledají v metrosexuální evropě a americe velmi obtížně.

Bubla
8. března • 15:43

Tak ta první fotka je fakt hustá :))) borci tam totálně znuděně sedí, ten vzadu se dlóbe v nose :))) prostě k VW to asi fakt netáhne....

Petr
7. března • 22:46

lehce jeté nejlepší poměr ceny a kvality u luxusních limuzín (nové za takové prachy asi nejhorší poměr ceny a image), auto je skoro dvojče Bentley Flying Spur (starého modelu), i ta nenápadnost značky VW může někomu vyhovovat, konfort a kvalita Bentley s logem VW - nijak to nemlátí do očí

Jozef Kostelansky
7. března • 18:21

Mne sa viac páčila štúdia Phaetonu, ktorá vznikla ešte pred výrobou samotného Phaetonu. Bol to liftback. V luxusnej triede sa značká "s levným jménem" musí trochu odlišovať od konkurencie. Ja osobne napr. nevidím jediný dôvod uprednostniť Phaeton pred A8-kou - možno jediný by mohol byť "bezprievanová ventilácia", na ktorú bol Ferdinand Piech tak hrdý.
Mimochodom veľmi by ma zaujímalo, ako vyzerá typický zákazník Phaetonu. :-)) Kúpiť si 12 rokov staré auto, podstatne ťažšie ako A8-ka, ale za podobnú cenu, to chce fakt "špeciálne" pohnutie mysle.
Predpokladal by som, že keď už nikto iný tak aspoň autosalóny VW budú mať minimálne po 1 kuse - pre svojho šéfa. Ale predajné štatistiky neukazujú ani to...Štúdia Phaetonu:
http://4.bp.blogspot.com/-tMbSuG4uuho/UIQOHC2uHNI/... ...
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/ba/VW... ...

Tomáš Fuk
7. března • 22:27

"značka s levným jménem" není problémem značky ale duševna některých východoevropských diskutérů. Ve světě si to nikdo nepřekládá. Phaeton je price-friendly technické (mimo motoru) dvojče konzervativního Bentley , nikoli progresivní A8, jak se často mylně tvrdí. A kdyby ho marketingový omyl pana Piëcha na začátku života nepodtrhl, byl by stejně úspěšný, jako po něm následující Touareg, u kterého původně plánovali stejnou marketingovou kravinu (servis každých 500km, objednávky jen u vyvolených nadprodejců nebo v Dresdenskleníku), ale naštěstí je Phaeton včas vrátil k normálnímu myšlení. Nakonec první generace Superbu se taky jen těžko prodírala k zájmu a druhá už jede ostošest. Druhou generaci Phaetonu to potká taky.

Mirek
9. března • 19:48

Jestli si dobře vzpomínám, tak problém s prodejností Phaetonů ležel a asi i leží v tom, že VW se prezentuje za automobilku se skvělou technikou za lidovou cenu. Právě Phaeton se z této kolonky vymyká a to mu málem zlomilo vaz. Při životě jej drží jen to, že si VW nechce dlouhodobě přiznat ztrátovost celého projektu a vlastně celé nové fabriky pro tento automobil speciálně postavené. Zavřít takový podnik v Německu, potažmo ve VW by mohlo znamenat velký problém, moc silné odbory. Již jeden takovýto projekt VW udělal a neustále na něm prodělává - Bugatti Veyron. O celé toto se zasloužil mírně megalomanský Ferdinand Piëch.

Tuk Tuk
14. března • 8:07

Ten mírný megaloman ovšem svou prozíravostí dostal VAG tam, kde je, tedy ve stabilním zisku a ve trojce největších automobilek světa. A nepotřeboval k tomu vyrábět miliony prehistorických relikvií pro zaostalá území, dosáhl toho na kvalitních trzích a s auty na časové ose vývoje.
Phaeton byl jeho jediný skutečný omyl, tedy nikoli Phaeton sám ale okolnosti jeho uvedení na trh. O druhou generaci se vůbec nebojím. A o prodejnost ojetin první generace taky ne.

homer
8. března • 21:24

"ve světě si to nikdo nepřekládá" tzn. že od jakýkoliv značky můžu čekat cokoliv? Tak proč se značky rovnou nezruší a nepojmenuje se každej výrobek novým jménem?

Tuk Tuk
14. března • 16:48

Co je to za nesmysl? To jako že Vodafone má telefonovat ve vodě, BMW nesmí vyrábět motory jinde než v Bavorsku, Iphone je telefon pro sebestředné jájínky a smíchovský pivovar musí vyrábět pivo jen ze staré vody? Brand je jen značka, název, o obsahu zhola nic. Co třeba Veselá kráva?

Petr
7. března • 22:49

co machruješ kašpare, žiješ snad mezi sedláky a vydláky na západ od nás, pro ty je VW dobrá značka, ale střední třída na západě VW nekupuje (leda tak jako druhé auto pro starou)

Tomáš Fuk
8. března • 15:19

Byl jsi ubožák, jsi ubožák a ubožákem i zůstaneš.

Petr
8. března • 21:34

pokud se nezmůžeš machrující kašpare na argument, tak tu je jen jeden ubožák

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Antiautomat
10. března • 9:10

Ukaz mi tu strednu triedu, ktora na tom Tvojom ''zapade'' kupuje phaetona ako druhe auto do rodiny (predpokladam ze ma kazdy a8 a zaraba 10k euro mesacne, ze). Nikdy si tam nebol a stale zijes z tych propagandistickych sr.ciek, ktore nam prehadzovali cez hranice (spamataj sa uz konecne). Pekne si oprav hnijuci zadny dekel na feline a bez si po socialnu davku a snivaj dalej.

Petr
11. března • 22:07

místní komunistické hovado Antiautomat nezklamalo a naklikalo si zase plusíky a jinde mínusíky, hovádko, i když si jich naklikáš milion, tak to stále bude jen od jednoho člověka, ale chápu, že pro vás koumouše je lhaní a podvádění běžnou součástí osobnosti

TukTuk
12. března • 17:06

A jejda, dnes sis zase nevzal prášky.

Petr
12. března • 22:00

ještě se sem hovado přihlaš pod třemi nicky a pořádně si to naplusuj, chápu, že ti je nepříjemné otevřené pojmenování to co jsi zač

Tuk Tuk
14. března • 7:36

Kdybys hlupáčku měl v hlavě něco jiného než hnědou hmotu, přišel bys podle ip na to, že píšeme každý z jiného světadílu, takže asi těžko to bude stejný člověk. Ale vztekej se a prskej dál, kokoti mě baví a tys jejich opravdový král. Určitě budeš jednou (brzy) v učebnicích. A ne jen tak ledajakých .... studuje se to na medicíně...

Petr
15. března • 21:29

kdybys nebyl blbý vědel bys, že ip se zmení velmi jednoduše, ale co chtít od blba jako jste vy

Tomáš Fuk
21. března • 13:42

Pokud je tvým cílem získat soucit ostatních s ohledem na tvé postižení, pak jsi úspěšný.

Antiautomat
7. března • 13:58

Pekna masina...jednoducha elegancia.
V prvom som mal tu cest sa povozit, ide to ako rozbehnuty vlak...mam za to ze je to nepravom ignorovany model.

Doporučujeme

Články odjinud