Facelift tomu autu nepomůže. Mi se třeba z toho auta nejvíc líbí design. Je to takový Bentley sériovka, nic hezčího jsem neviděl. Prostě se mi tefili do vkusu na 100%. Nicméně interiér je takový natažený Passat, prostě shit. V Phaetonu jsem se cítil "špatně" a nelíbil se mi. Takže pokud vylepšovat Phaeton tak bych začal od vnitřku a exteriér bych nechal. Komfort je na danou třídu takový průměrný, ale technice VW moc nevěřím (spíš subjektivní pocit než fakta).
budu se na něj chvíli dívat. Nenechte se rušit.
Je to stejne neatraktivni jako pred tim. VW musi pochopit, ze v teto tride nejde ani tak o dobry pomer vykon/cena (ktery stejne phaeton nema dobry), jako spis o prestiz. Kdyz chce nekdo luxus a prestiz, koupi S, 7er, A8 a dalsi. S phaetonem proste vw prestrelili.
Hele ty Brouku, a jel jsi někdy něčím lepším než v brouku?B-] Jezdil jsem ve Phaetonu v různých verzích a jeho stabilita ve vysokých rychlostech a pohodlí je naprosto neuvěřitelné. Proti A8 daleko pohodlnější auto. To že high society preferuje zavedené značky je věc druhá, s tím se VW bude muset ještě min. jednu generaci auta prát...B-]
ale zase az take zle to nie je - phaeton s bentleyovou znackou sa predava nad ocakavania => za jedny peniaze vyvinut 4 modely [z ktorych sa jeden predava slabsie nez sa cakalo] nie je vobec blby napad ;-)
Je to přesně tak. Za jedny prachy čtyři modely. A jestliže Phaetonů v první generaci se prodává polovina než se čekalo, tak načančaných Bentley se prodává pětkrát víc než se čekalo... Takže není co řešit. A pokud bude příští Phaeton min. stejně dobrý jako tenhle, třeba i nadutí bavoři pochopí že se nemusí dívat na svět přes hvězdu nebo přes vrtuli. Mimochodem, neříká se že každý bavor má na zimu golfa? B-]
Image je v této třídě aut vždy na prvním místě! Pokud zákazník chce dobré jízdní vlastnosti + luxus, sáhne po 7er, když mu jde hlavně o prestiž a pohodlí má tu nové S klasse a mezi nimi je ještě A8. Dále tu jsou zavedené značky jako Jag a Lexus a pár dalších. Lidový vůz do této kategorie prostě nepasuje. Žiju 10let v Bavorsku a v naší branži jezdí všichni "šéfové" eskem. Pro mého nadřízeného, jak sám říká, je zcela nemyslitelné aby přijel na obchodní jednání v něčem jiném. Při tom o něm nelze říc, že je to snob, prostě k image firmy to patří a VW s tím nic nenadělá. Někomu to přijde padlé na hlavu, ale Němci a zejména Bavoři prostě jsou takoví. Z marketingového hlediska VW udělal chybu, měl zvolit strategii Toyoty anebo Hondy a vymyslet pro svou luxusní flotilu novou značku. Tady v Německu je VW doslova lidové vozidlo, sebelépe vybavený Passat je pořád jen obyčejný VW, na menší a hůře vybavené Audi A4 kouká každý hned jinak, nemluvě o Mercedesu.
A největší šéf bude asi jezdit v Maybachu počítám. :-D
len VW tu urobil velku chybu a to tym, ze ma audi. takze nemusel ni vymyslat.skor na istu dobu velmi poskodil A8, ktorej odopieral poriadny motoro a strop bol "len" 4,2, ktory logicky nemohol sutazit s vozmi typu S500/S600 alebo 750/760 ...
presne tak;-)
Né každýmu jde o prestiž!!! Někdo si právě koupí Phaetona protože VW je jeho oblíbená značka, no ne? ;-)
Podle AUTObildu a jím zveřejněných prodejů v Německu jich zase tak málo není. Je pravdou, že S-klasse suverénně vede (údaje za pololetí 2006) - 6834 (od 67 048 Euro)druhé je CLS -3493 (56 989), 3. 7er - 3395 (63 600)4. A8 - 3215 (60 900)5. Phaeton - 1489 (62 000)pro zajímavost6. Jaguar XJ - 457 (62 200)10. Lexus LS - 33 (72 000)Těžko říct, jestli to je pro Phaeton úspěch nebo ne. Zavedeným vozům se i přes stáří drží alespoň na dohled. meziroční pokles měl 22,7%. Prodeje S-klasse je třeba brát trochu s rezervou, protože jde o nový model a čili boom - jeho meziroční nárůst prodejů je 168.7 %...Mě to připadá, že na první pokus vw v této třídě to není tak špatné, jak se píše.
Ale ano, jenže takových zákazníků je zoufale málo, prodeje Phaetonu tomu pak odpovídají.
Taky pravda...
a psal snad něco Brouk, že by Phaeton neměl stabilitu ve vysokých rychlostech???
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.