Ti fešáci ve Wolfsburgu jsou fakt nezničitelní a nedaj si pokoj:-)) no aspon je prča:-D
Hm....V tejto triede lux.aut bude Phaeton vždy ťahať za kratši koniec.Počíta sa aj určita dávka exclusivity a prestíže,tu jednoducho Phaeton v tejto spoločnosti nemá na takej úrovni.Troška ma udivuje,že koncern investuje do Phaetonu,predajne čisla doterajšieho modelu neboli na chválu.Nato majú AUDI prip.BENTLEY.Ale možno manažmentu ide o celkové zvýšenie image VW.
V Číně jim Phaetona docela žerou, tak proč by nevyvíjeli dál...
Protože celý projekt je v obrovské ztrátě a Čínský prodej toho moc nezachránil.
Asi na Vás čekají, abyste jim ukázal ty správná čísla... :-D
Phaeton byl je a bude mimo motoru technickým dvojčetem Bentley, ne A osmičky. Akorát za poloviční prachy, což na řadě trhů může nést ovoce. A pohodlnější než S klasa je už starý phaeton, takže není důvod pochybovat o novém. Ostatně na trhu ojetin jde doslova na dračku.
to je zase snůžka hloupostí, pro žádné trhy to doteď ovoce neneslo, to že je pohodlnější než eSko vám řekli kde, většina zdejších žvanilů v takových autech nikdy nejela ani jako spolujezdci, ta dračka ojetin za 10% prodejní ceny je právě důkazem, že by se měli na tento ztrátový projekt měli už dávno vykašlat
A jejda, tutoho brouka pytlíka jsem tu dlouho nespatřil. Kdes pauzíroval, člověče, bez tebe a Mirka je to tu takové nudné, nikde žádnej pitomec... no tak vítej zpět, bude zas veselo.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.