Volkswagen Phaeton chce být pohodlnější než Mercedes třídy S

Volkswagen Phaeton chce být pohodlnější než Mercedes třídy S

Příští generace limuzíny Volkswagen Phaeton má přijít na konci roku 2016 a už teď automobilka VW přispěchala s velmi smělým prohlášením. Věří, že její auto bude nejpohodlnější ve své třídě, tedy i lepší než konkurenční Mercedes-Benz třídy S.

Jak toho chce dosáhnout? V základu dostane Phaeton vzduchový podvozek a dost možná i systém monitorující kvalitu silnice, jako má i Mercedes. Velký Volkswagen má mít i aktivní systém potlačování hluku, který funguje tak, že senzory detekují zdroj nežádoucího zvuku a audio systém proti němu pošle opačnou zvukovou vlnu, která ho vyruší.

Nový Passat chce sebrat zákazníky i BMW první jízdní dojmy

Nový Passat chce sebrat zákazníky i BMW první jízdní dojmy

Německý Auto Motor und Sport přišel také se zprávou, že chystaný Phaeton bude umět jezdit úplně sám v rychlostech do 60 km/h. Systém umožňující autonomní jízdu bez potřeby držet volant ale zřejmě bude fungovat především v kolonách a pomalu se sunoucím provozu.

Design nového Phaetonu by mohl značně připomínat nový Passat, ale očekávejte mohutnější provedení přídě. Co se techniky týče, je všechno ještě obestřeno tajemstvím, ale asi se dá počítat s motory 3.0 TDI, jednotkou s elektrickým turbem a také s plug-in hybridním pohonem. 

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 76 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků