Volkswagen Phaeton chce být pohodlnější než Mercedes třídy S

Volkswagen Phaeton chce být pohodlnější než Mercedes třídy S

Příští generace limuzíny Volkswagen Phaeton má přijít na konci roku 2016 a už teď automobilka VW přispěchala s velmi smělým prohlášením. Věří, že její auto bude nejpohodlnější ve své třídě, tedy i lepší než konkurenční Mercedes-Benz třídy S.

Jak toho chce dosáhnout? V základu dostane Phaeton vzduchový podvozek a dost možná i systém monitorující kvalitu silnice, jako má i Mercedes. Velký Volkswagen má mít i aktivní systém potlačování hluku, který funguje tak, že senzory detekují zdroj nežádoucího zvuku a audio systém proti němu pošle opačnou zvukovou vlnu, která ho vyruší.

Nový Passat chce sebrat zákazníky i BMW první jízdní dojmy

Nový Passat chce sebrat zákazníky i BMW první jízdní dojmy

Německý Auto Motor und Sport přišel také se zprávou, že chystaný Phaeton bude umět jezdit úplně sám v rychlostech do 60 km/h. Systém umožňující autonomní jízdu bez potřeby držet volant ale zřejmě bude fungovat především v kolonách a pomalu se sunoucím provozu.

Design nového Phaetonu by mohl značně připomínat nový Passat, ale očekávejte mohutnější provedení přídě. Co se techniky týče, je všechno ještě obestřeno tajemstvím, ale asi se dá počítat s motory 3.0 TDI, jednotkou s elektrickým turbem a také s plug-in hybridním pohonem. 

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků