Volkswagen Phaeton chce být pohodlnější než Mercedes třídy S

Volkswagen Phaeton chce být pohodlnější než Mercedes třídy S

Příští generace limuzíny Volkswagen Phaeton má přijít na konci roku 2016 a už teď automobilka VW přispěchala s velmi smělým prohlášením. Věří, že její auto bude nejpohodlnější ve své třídě, tedy i lepší než konkurenční Mercedes-Benz třídy S.

Jak toho chce dosáhnout? V základu dostane Phaeton vzduchový podvozek a dost možná i systém monitorující kvalitu silnice, jako má i Mercedes. Velký Volkswagen má mít i aktivní systém potlačování hluku, který funguje tak, že senzory detekují zdroj nežádoucího zvuku a audio systém proti němu pošle opačnou zvukovou vlnu, která ho vyruší.

Nový Passat chce sebrat zákazníky i BMW první jízdní dojmy

Nový Passat chce sebrat zákazníky i BMW první jízdní dojmy

Německý Auto Motor und Sport přišel také se zprávou, že chystaný Phaeton bude umět jezdit úplně sám v rychlostech do 60 km/h. Systém umožňující autonomní jízdu bez potřeby držet volant ale zřejmě bude fungovat především v kolonách a pomalu se sunoucím provozu.

Design nového Phaetonu by mohl značně připomínat nový Passat, ale očekávejte mohutnější provedení přídě. Co se techniky týče, je všechno ještě obestřeno tajemstvím, ale asi se dá počítat s motory 3.0 TDI, jednotkou s elektrickým turbem a také s plug-in hybridním pohonem. 

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

23.  11.  2017 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků