Volkswagen Phaeton čeká malá obměna motorů

Inovací pro nový modelový rok se dočkal i vlajkový model Volkswagenu. Phaeton se rozloučí s naftovým desetiválcem V10 TDI a v nabídce tak zůstane jediná nafta 3,0 TDI. Tento motor prošel mírnou inovací a výkon 165 kW (225 k) bude navýšen na 171 kW (233 k).

V nabídce benzínových motorů se naopak odehrají změny poměrně výrazné. Šestiválec 3,2 V6 o výkonu 177 kW (241 k) bude nahrazen modernějším 3,6 FSI 206 kW (280 k). Osmiválec 4,2 V8 dostane dalších 15 koní navíc a bude tak disponovat výkonem 257 kW (350 k). U vrcholného dvanáctiválce o objemu šest litru se žádné změny nechystají.

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský | 18 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků