Volkswagen Phaeton čeká malá obměna motorů

Inovací pro nový modelový rok se dočkal i vlajkový model Volkswagenu. Phaeton se rozloučí s naftovým desetiválcem V10 TDI a v nabídce tak zůstane jediná nafta 3,0 TDI. Tento motor prošel mírnou inovací a výkon 165 kW (225 k) bude navýšen na 171 kW (233 k).

V nabídce benzínových motorů se naopak odehrají změny poměrně výrazné. Šestiválec 3,2 V6 o výkonu 177 kW (241 k) bude nahrazen modernějším 3,6 FSI 206 kW (280 k). Osmiválec 4,2 V8 dostane dalších 15 koní navíc a bude tak disponovat výkonem 257 kW (350 k). U vrcholného dvanáctiválce o objemu šest litru se žádné změny nechystají.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků