nic proti vw, keby pisali navysenie u najzakladnejsej motorizacie HTP ze posili o 5kW cize namiesto 44 bude zacinat na 49 ( 50) tak pochopim ale u velkoobjemoveho motora o 6 hrncoch to nema skoro vyznam a zmysel. je to skor az smiesne take nieco zverejnit a redaktori nemusia davat taky bombasticky nadpis clanku.p.s.: inak ak sa nemylim tak percentualna tolerancia vykonu motora udavana vyrobcom moze byt vyssia ako ich udaj o zvyseni vykonu, koncern by sa mal zamyslet nad sebou a nepustat do sveta taketo muchy a radsej vypustit nieco poriadne uz by bolo na case s ich strany.
Phaeton, 5. nejprodávanější limuzína v této třídě v Evropě. To že VW očekával vyšší prodeje, když vstupoval do tohoto segmentu, podle mě neznamená, že by Phaeton nebyl prodejně úspěšný. Vstoupit do segmentu a dostat se na pátou příčku je podle mě úspěch. (před ním je jen BMW 7, Audi A8, Mercedes S a teď si nemůžu vzpomenout na ten čtvrtý...) A to jsou značky, které těží hlavně z tradice v této třídě, takže úspěch Phaetonu je dle mě značný.
Asi tak -prodej Phaetonu loni v Evropě předstihl BMW7. Možná by nebylo od věci, kdyby si redekteurstvo místo pindání vlastních rádoby názorů cosi prostudovalo a prezentovalo by ověřená fakta.
Proč lžete?Prodeje v Evropě za rok 20071. S-klasse 21750 kusů2. Audi A8 10250 kusů3. BMW 7er 8500 kusů4. VW Phaeton 3900 kusů5. Jaguar XJ 3550 kusů6. Lexus LS - 2400 kusůPevně věřím, že si toto ověříte např. na ACEA apod. a omluvíte se.
Jéé, tak on je Phaeton dokonce na čvrtém místě.
No moc úspěšné to není. VW tratí na každém prodaném kusu cca 10tis. eur. Navíc i prodejní čísla jsou daleko za tím, co se plánovalo. VW na rozdíl od zaběhnutých premiantů těží z toho, že je velmi rozšířený a má nějaký brend, na kterém lze stavět. Ovšem ani tak to moc nepomohlo a prodeje jsou jinde, než by měly být.Prostě prozatím je to neúspěch, který byl korunován stažením z USA, byť se tam opět vracejí, ale ani tak se nečekají větší nárusty prodejů, jelikož se tam prodávaly jen jednotky kusů ročně.Možná to vylepší druhá generace, která nebude vypadat jako trošku upravený Passat, což byl dle mého názoru trochu chybný krok, jelikož pro neznalé lidi to nemělo správnou image.
A jaká je správná image ?
Zeptejte se těch, co si tato auta kupují, proč dávají přednost Mercedesům, Audi a BMW, před Phaetonem, který motoricky, výbavově apod. nabídne to, co tito konkurenti a stojí méně a přesto nejde na odbyt.A pokud takové ve svém okolí nemáte, zkuste si sám odpovědět, co má větší brend, zda Mercedes, nebo Volkswagen.
Jó, brand ? No, ten má větší Mercedes. Jenže právě proto jsem nebyl schopen pochopit tu Vaši úvahu "Možná to vylepší druhá generace, která nebude vypadat jako trošku upravený Passat, což byl dle mého názoru trochu chybný krok, jelikož pro neznalé lidi to nemělo správnou image. "I kdyby to totiž vypadalo tisíckrát jinak než Passat a designoval to třeba Luigi Colani, lidový vůz nemůže mít image Mercedesu jen proto, že Němci velmi dobře rozumí německy.
Chápu co máte namysli. Já tím myslel dva problémy, které jsem namixoval do jednoho. První je vzhled. Phaeton až příliš vypadá jako Passat minulé generace. I já si občas ty vozy spletu v rychlosti pohledu a to je prostě problém. Laik, které auta jen užívá to prostě nemusí poznat, dokud se nepodívá na to, co je napsáno na zádi.Druhým problémem je právě brend značky. Nejde jen o německy mluvící trhy, ale obecně o všechny trhy. Volkswagen prostě nedělá auto s image v duchu zmíněných výrobců. Může se časem k tomu propracovat, ale to se určitě nepovede jednou, nebo dvěma generacemi limuzíny. Pokud by to bylo tak jednoduché, tak se velké luxusní limuzíny korejských značek prodávají jako housky.Mi osobně je to jedno, co která automobilka bude vyrábět a o co se bude snažit, ale kupovat si já vůz tohoto segmentu, tak VW navštívím jako jeden z posledních. POkud bych mel malý budget na nákup a za každou cenu bych chtěl limuzínu, pak proč ne. Ale mít peněz dostatek, sáhnu po osvědčené značce.
na druhou stranu o moc víc aut než 5 tam nebude...
:-D+1
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.