Volkswagen Phaeton 3,0 TDI nově posílí

Německá automobilka Volkswagen nezapomíná inovovat i nepříliš úspěšnou limuzínu Phaeton. Nyní přichází na řadu verze s naftovým motorem 3,0 TDI, který se bude nově pyšnit větším výkonem a točivým momentem.

Současný výkon 171 kW (233 k) a točivý moment 450 Nm vzroste na 176 kW (240), resp. 500 Nm. Jde tak vlastně o nasazení agregátu, který se v této specifikaci již používá u jiných koncernových modelů. Vyšší výkon se pak postará o mírné zlepšení dynamiky a maximální rychlosti.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 25 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků