Volkswagen Passat, „vůz snů“ opět ve skvělé akci

37 komentářů

SMRT
28. června • 8:43

citace z casopisu o prave prodavanem pasatu.... ZATIM TO SPISE NEZ NA VELKE ZLEPSENI VYPADA, ZE PASSAT JE NEJZARNEJSIM PRIKLADEM ROZPORNOSTI DOBRE POVESTI A SKUTECNEHO STAVU VECI.
Muj nazor je, ze Passat je o proti konkurenci predrazeny.....nema na to.

Spock
28. června • 8:46

Predrazeny neni, cena na prodejne je u obdobne vybavenych modulu jen o nejakych 50k vyssi nez u Oktavky ( jina trida ), v ramci tridy si Avensisem, Mondeem ci Accordem moc co vycitat nema.

miro
28. června • 9:37

no, aspoň vidno, ako je oktávia predražená :-/

Radek Ondrášík
28. června • 9:51

Jenže jako ta Octavia stojí v podstatě všichni konkurenti nižší střední třídy. Rozdíly mezi třídami jsou u běžných modelů minimální. Značnější rozdíly jsou jen u zcela základních a vrcholných modelů.

Shimi
28. června • 11:13

Kurňa vy dneska ale perlíte pane Ondrášík :))) K onanii nad Passatem se nemá cenu vyjadřovat, tam je evidentní komplex. Ale napsat, že Octávia stojí v podstatě stejně jako všichni konkurenti nižší střední, to už chce hodně odvahy. Tak já vám uvedu dva příklady těch "v podstatě" stejných cen.Kia Ceed 1.6 90kW výbava EX - 430.000,-
Škoda Octávia 1.6 FSI 85 kW výbava Ambiente - 540.000,-Rozdíl pouze 110.000,-Ford Focus II 1.6 74kW výbava Collection - 380.000,-
Škoda Octávia 1.6 75kW výbava Ambiente - 500.000,-Rozdíl pouze 120.000,-Nebral jsem ani základní model, ani vrcholný model. Ještě pořád máte tu odvahu tvrdit, že Octávia stojí v podstatě stejně?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
28. června • 11:40

Nemám pocit, že bych měl z Passatu nějaký komplex, případně, že by to byl zdroj inspirace k Vámi oblíbené činnosti. Pokud nechápete význam uvozovek, raději se nevyjadřujte.A k věci. Proč vytahujete nějakou akční verzi Fordu? Kouknu-li do ceníku Focuse 5D, tak nejlevnější verze s motorem 1,6 stojí 475 000 Kč. Tedy rozdíl nějakých 25000 Kč. Tedy 5%.A navíc to, že vytáhnete low-endový model z nižší střední třídy a na tomto demonstrujete "předraženost" vozu je silně účelové. Vemte si - Alfu 147, Audi A3, BMW 1er, Citroen C4, Peugeot 307, Seat Leon/Toledo a další vozy nižší střední třídy. Udělejte si nějaký průměr dané motorizace a výbavy a zjistíte, že prostě ta Octavia bude stát někde uprostřed. Zda trošku nahoru, nebo dolu je zcela irelevantní.

Shimi
28. června • 12:55

A ještě k tomu low-endu. Z jakého titulu si dovolujete určovat co je a není low-end? Je to pouze a jenom váš pocit, vaše osobní rozdělení, tak z toho nedělejte bernou minci.

Cynik
28. června • 19:13

Shimi, mám chuť začít se tady rozepisovat o tom, že cenu určuje trh a termín "předražený" je trochu mimo, vysvětlovat, proč je Kia low-end a na závěr nějak vtipně naznačit, že pokud se ti nabídká nezdá výhodná, není nic jednoduššího, než ji nepříjmout. Ale neudělám to. Nemělo by to totiž smysl. Měl bych k tobě jen jednu prosbu: "PROSÍM MLČ". Když narážím na takto koncentrovanou lidskou blbost, tak mě to přímo fyzicky bolí.

Shimi
28. června • 22:08

to Cynik: Nevím, co jste touto reakcí zamýšlel, ale na mě rozhodně dojem neudělala. Z celého vašeho článku přímo srší nadřazenost a jelikož nevíte s kým máte tu čest, tak se to úplně minulo účinkem. Jak by řekl můj dlouholetý kamarád, "takových borců už jsem trénoval". Bodl jsem do vosího hnízda, že? A někdo to neustál.P.S.: Rozepisovat se a vysvětlovat něco nemusíte. Z toho co jste napsal vím, že by to nemělo žádnou vypovídající hodnotu.

ddd
4. července • 1:12

ty jo, to jsou debaty o hovně! dyť si kup třeba víš co, a neopruzuj s tím...

Sob
28. června • 15:54

Souhlasím s panem Ondrašíkem Octa je sice dražší než Focus ale pokud vemete základní ceníkové ceny a budete tedy porovnávat porovnatelné, zjistíte že to tak hrozný není. A u Octy máme dvojnásobný kufr oproti Focusu (neberu combi). Cena je vždy nastavena tak aby to lidi ještě kupovali ale rejžovalo se co nejvíc. Škoda se prodává lépe proto je dražší resp. muže si dovolit nenabízet akční slevy tolik jak konkurence. Až se na Fokusy budou stát fronty a Octy se nebudou prodávat, marketing škody auto přijde určitě s nějakou vychytano uakcičkou která octu zase učiní konkurence schopnou.

Shimi
28. června • 12:41

Ale notak pane Ondrášík. Soudím tebe podle sebe? Jinak si nedokážu vysvětlit jak jste došel k mé oblíbené činnosti. A význam uvozovek chápu velice dobře. Jak jsem psal, k tomu se nebudu vyjadřovat. Mimochodem vám to solidně popsal p. mira.K věci. Proč? Je to velice jednoduché. Kdybych byl potenciální zákazník, který by přišel do autosalónu Ford s tím, že chce Focuse s 1.6 v benzínu s takovou a takovou výbavou a prodejce mi toto auto nabídl za 380.000,- a následně bych se stejnými požadavky zašel do autosalónu Škody s tím, že chci Octávii 1.6 v benzínu s takovou a takovou výbavou a prodejce mi toto auto nabídl za 500.000,- co myslíte, které auto bych si vybral? Odpovím si sám, vybral bych si samozřejmě Focuse. A teď se dostávám k jádru pudla, v tu chvíli by mi bylo úplně ukradený, že již zmíněný Focus je zrovna v akci ( mimochodem ta vaše "akce" trvá už od roku 2005 a možná ještě déle ). To, že Škoda v ten daný moment žádnou akci neměla není můj problém, ale její. Nebo mi snad chcete tvrdit, že kdyby vám někdo nabídl dvě naprosto stejné auta, ale jedno z nich by bylo v akci a o 100.000,- levnější, tak vy budete takový king, že si vezmete to za "ceníkovou" cenu? Nenechte se vysmát. Jinak jsem ještě zmiňoval druhé auto, které v žádné akci není a rozdíl v ceně činí i tak 110.000,- To vám přijde košér?

Radek Ondrášík
28. června • 12:50

Jenže, cenu Octavie berete z ceníku, cenu Focuse berete z akčního ceníku. Ono i na ty Octavie jsou akce všeho druhu apod. Neříkám, že se ve výsledku dostatnete na tu cenu Focusu, ale rozdíl bude třeba 30-40 tisíc.

CyberVic
28. června • 18:40

...ja osobne kupuju skodivky se slevou 12%, a jsou na objednavku, ne zadny skladovky. To ze to skodivka nevykrikuje do sveta jako jini, napr. Ford nebo Fiat je asi jejich marketingova strategie, ale slevy dava tak jako tak. Na octavii da kazdej min 8%.

Shimi
28. června • 13:09

Akce všeho druhu? Jste si jistý? Prošel jsem x salónů Škody u nás v okolí, ale bohužel, žádná akční cena se nekonala. A já zrovna nepatřím mezi lidi, kteří by o případnou slevu škemrali jak nějací bezdomovci. Tohle je úloha prodejce, ten se musí snažit přesvědčit zákazníka. Ten musí přijít s lákavou nabídkou. Né že já o to budu prosit. Stačilo zajít ke konkurenci a vše bylo vyřešeno.

Mirda
28. června • 19:08

Shimi, proste sis sam nabehl tak to uznej. Srovnavat akcni ceny u Forda s katalogovyma cenama Skody je nesmysl. A to ze je Kia low end znacka snad je jasny taky kazdymu. Skoda neni zadna high tech znacka, ale prece jenom ma v zap. evrope daleko lepsi image nez kia. A jak rikaji nemci, Skoda nabizi vica auta za stejne penize - zkus si porovnat velikost, vnitrni prostor, kufr Octavie a Ceedu, nebo zminovaneho Focuse.

Shimi
28. června • 22:56

Pane Mirda, vy jste šprýmař :) Vezmeme to popořádku."Srovnavat akcni ceny u Forda s katalogovyma cenama Skody je nesmysl" - Pro koho? Pro vás? Pro mě osobně pořád platí fakt, že kdybych si šel dnes koupit auto nižší střední třídy a vybíral bych mezi Focusem a Octávií, tak by rozdíl v ceně činil 120.000,- ve prospěch Focuse. Jestli je zrovna v "akci" nebo ne, to je přece úplně jedno, nemyslíte?"A to ze je Kia low end znacka snad je jasny taky kazdymu" - Opravdu si to myslíte? Zeptám se jinak, jaké máte zkušenosti s vozy Kia? Podle toho jakým stylem píšete, nebo se snažíte psát, by člověk mohl usoudit, že velké. Tak to mi určitě prozradíte technologické postupy při výrobě, kvalitu montáže a zpracování, používané materiály, atd. Na to, abych mohl říct o nějaké značce, že je low-end, s ní musím mít bohaté zkušenosti, nebo se pletu?"Skoda neni zadna high tech znacka" - S tím souhlasím."ale prece jenom ma v zap. evrope daleko lepsi image nez kia" - To dávám za vinu nevědomosti, zaslepenosti a předsudkům." jak rikaji nemci, Skoda nabizi vica auta za stejne penize - zkus si porovnat velikost, vnitrni prostor, kufr Octavie a Ceedu, nebo zminovaneho Focuse" - Kdybyste v těch 3 autech seděl, tak byste takovou hloupost nikdy nenapsal. Ano, kufr má Octávia opravdu nadprůměrný, ale tím to také končí.

wawawa
28. června • 12:28

Myslim, ze je spravne porovnavat Skodu s low-endami. Lebo sama low-endom je. Ci uz vezmeme kvalitu, alebo image znacky. Prave porovnanie s BMW, audi alebo alfou je neprimerane. A seat je koncernovy surodenec, rovnako predrazeny.

joey
28. června • 10:04

přesně tak.
Je třeba si uvědomit, že nejdražší na autě je vždycky extra výbava navíc. Pokud stačí model nakonfigurovaný podle úrovně výbavy, tak je cena OK, ale každá věc navíc auto pěkně prodražuje.

hmm
28. června • 8:07

to bude asi omyl, passat je auto z mojej nocej mory;-)ten uzasny klapot diesla a ten design ma mataju:-O

miro
28. června • 8:03

ste pan Ondrášik šiel s tými vašimi PR článkami na tému "Passat, „vůz snů“ do... veď viete kam. :-/
Ak sa vám z neho v noci ucvrkáva, vaša vec, ale nepodsúvajte to aj ostatným, prosím vás. Už minule, pred cca týždňom, to bolo kapánek trápne, teraz ste sa dokonca "prekonal", máte to v nadpise. Trocha odstupu by nezaškodilo, že jo?

Mikes
28. června • 16:48

čtyři malý čárky a kolik to zvedne ze židle lidí B-]
K passatu: je to auto které mám spojeno s určitým typem lidí, ke kterým bych nerad patřil. Všímáte co z něj leze za lidi? "rádoby podnikatel" (použitím úvozovek jsi nejsem úplně jist) schopný si pro pět korun nechat vrtat koleno, nákup svačiny okomentuje slovy "jdu dělat byznys". Možná pouze zkušenost z mého okolí.

stealth
28. června • 17:04

Bohužel to vnímám taky a hodně. Málokdy jede někdo s Passatem eticky, ale i s golfy. Já jsem to začal přehlížet, jinak bych si Golfa nikdy nekoupil. Ty auta jsou podle mého názoru vážně skvělá a nemůžou za to, že v nich jezdí v 95% prasata.

MT
29. června • 0:53

V drtivé většině z nich jezdí senior sales manageřs a medium business managers. Team building programs jejich chlebodárců je učí bezohlednosti a to i na silnicích. Což není výsadou VW ale i Fordu v podobě Focus - Mondeo a Opelu v podobě Astra - Vectra. Na plackách pod registračními značkami zpravidla najdete loga Leasplanu, ALD a dalších fleetsprávců. V naprosté většině nejde o vozy, které řídí jejich majitel.

dall
28. června • 8:11

trapný jsi akorát ty...

MiB
28. června • 8:34

Nové Mondeo je tady , lidové vozítko se holt musí začít podbízet. Bude to ale stačit ? Sotva .

MT
29. června • 0:48

No když přestárlý sharan kupodivu stačí na nové galaxy, nebude mít passat s novým mondeem asi taky velké chmury. A to přesto, že mondeo se, alespoň podle mého názoru, velmi povedlo. Jak už to bývá, přízeň kupujících je pestrá a i kdyby naopak VW zas přišel s novým passatem, ani mondeo to nijak neohrozí. Stejně jako naopak.

Radek Ondrášík
28. června • 8:09

Zkuste si zjistit význam slova, sousloví, v uvozovkách. Pokud Vám chybí nadhled, je to škoda.

miro
28. června • 9:33

no, ono slová v úvodzovkách môžu máť okrem ironického podtextu aj rôzne iné významy, záleží na kontexte. a ten v nadpise mi ironický moc nepripadal, zvlášť v súvislosti s ospevovaním passata ako auta snov v jednom článku pred časom, bola pod ním celkom zaujímavá diskusia... takže ak chcete, aby niečo vyznelo ironicky, tak to podľa možnosti aj tak napíšte, ak to viete. pretože úvodzovky nie sú všetko. možno by si stačilo pozrieť vystúpenia Lasicu-Satinského, kde je irónie až-až (a pritom žiadne úvodzovky vo vzduchu netrčia, že ;-) ), alebo trebárs prefláknutých Monty Pythonov, tí to vedeli a vedia stále B-]

Cynik
28. června • 19:05

Miro, obávám se, že to pochopili všichni kromě tebe ;-)

Radek Ondrášík
28. června • 9:46

Nebudu zde řešit vkus, ten je velmi individuální a ani jednoho z uvedených nejsou má krevní skupina.Co se týká opěvování Passatu, nevím o tom, že bychom někde opěvovali tento vůz. Pokud myslíte článek o tom "tuningu" vytrhl jste z kontextu celého článku jednu větu. Bohužel bez té omáčky okolo je ta věta bezcená a ztrácí význam.Každopádně respektuji, že vám toto nevoní. Mi to připadá zcela zřejmé. Pokud je tedy v napisu "vůz snů" v uvozovkách a vy to berete vážně, je to jen váš problém, se kterým se budete muset naučit žít.

miro
28. června • 11:18

Aha, takže pán "redaktor", tá veta, ktorú ste vtedy použil v tom článku bola napísaná dosť jednoznačne:
"Německý Volkswagen Passat není třeba nijak představovat. Vůz, který je v naších zeměpisných šířkách a délkách považovat za etalon střední třídy, je tajným snem většiny řidičů."
Žiadne vytrhnutie z kontextu sa nekoná, pretože ďalší textík je o tuningu a o kontext predchádzajúcich dvoch viet ani nezakopne, a tak má táto omáčka "úplne inú chuť" ako hento.
No, a dovoľte malú parafrázu - ak je niečo v úvodzovkách a niekto to berie vážne, asi sú tie úvodzovky použité zle a potom je to problém pisateľa. Ja ako čitateľ tie bláboly nemusím čítať, no ale nedalo mi to...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
28. června • 11:43

Uvozovky jsou použity správně. To, že je přehlížíte je jen váš osobní problém. Jsou tam proto, aby ten výraz byl čten s těmi uvozovkami, ne proto, abyste si vybral obsah těch uvozovek a s ním se tu oháněl. Jak jinak vyjádřit nadsázku, než tímto způsobem? Nijak. Proto se používají uvozovky.K tomu článku o Passatu v tuningu. Opět opakuji, je třeba číst celý článek, ne slovo, ne větu, ne odstavec. Mám tu reakce lidí, kteří si daný článek pochvalují, líbila se jim celková nadsázka a mírna ironie. Nemám tedy pocit, že problém je u autora, ale u něktrých čtenářů, kteří nevidí nalevo, napravo a vidí jen to, co vidět chtějí.

altr4x
28. června • 17:24

heh , jednoznacne u autora....

miro
28. června • 12:18

he-he-he, tá posledná veta bola dobrá, ja sa na vaše pocity môžem viete čo :-)
už ma nebaví sa s vami naťahovať. idem na obed a potom si prečítam snáď niečo lepšie, kde tam autor použije úvodzovky tak, aby to malo hlavu a pätu, na rozdiel od vás. bye-bye

Radek Ondrášík
28. června • 12:23

Přeji vám dobrou chuť a pokud budete mít zájem, mohu vám i v elektronické podobě zaslat informace o užívání uzovzovek apod.

Michal
28. června • 8:17

nadhled podpořený souslovím "ve skvělé akci" :-D:-D
prasak=noční můra3-[

Doporučujeme

Články odjinud