Volkswagen Passat: vše, co jste chtěli vědět

31 komentářů

Spacer
16. dubna • 21:48

Myslim, ze VW slapol zase vedla. Mali by sa v dizajne trochu spamatat, lebo stratia aj tych zakaznikov, ktorich maju. A uz vobez si nemyslim, ze toto je nejaky nadcasovy dizajn, za ktorym sa vsetci pozenu. To si skor myslim o dizajne Mercedesu triedy CLS.  Ja viem...

Jacques
5. dubna • 9:55

Passat vypadá perfektně, velice povedenej kousek, snad jenom ty kola vypadaj maličký, i 17-ky na něm budou vypadat jak malinký kolečka, jinak hodně dobrý...

Speedy
3. dubna • 19:05

Podle mě je to auto nádherný

martin
27. března • 0:37

tak videl som ho na autosalóne ale je to celkom pekné auto,, keď som ho videl na fotke prvý krát tak som neveril vlastným očiam čo to je za obludu ale naživo je to ovela lepšie najmä ten zadok na fotkách skresluje,,

Jendolf
20. března • 15:56

jakmuze stejny koncern vyrabet A6 a takovejhle humac, mozna by ve VW meli prestat setrit a nechat pokryvace na strese na misto u disegnerskych praci, kdybych volil tady, tak A4, A6, superb, jen ne tyhle kusy plechu ledabyle na sebe pohazene... Na zivo jsem to jeste nevidel (zamerne rikam TO), ale podle klasiky, co je hnusne ani dobre udelana fotka neudela krasnym, ale maximalne snesitelnym, nebude o co stat.Kdybych volil v teto kategorii, tak mozna nezplace koncern VW(pokud bych nezustal u sveho BMW), ale VW jako vyrobce ano.

skladnik
18. března • 21:48

teda predchadzajuce 2 generacie vyzerali imho lepsie - solidne konzervativne manazerske auta.
na tomto mi predok pripada ako zle skopirovany saab a zadok ako mix usa, japonskeho a korejskeho designu.
a to sa mi nepaci.
som zvedavy ako vyzera nazivo.

TT
18. března • 11:33

...co se to deje kdo to za me odeslal, sakra a sorry ted k veci: vim ze design je opravdu hodne osobni, ale pockejte s kritikou az po "osobnim setkani" s paššíkem. Ve skutecnosti vypada to auto, alespon podle me, uplne jinak a rekl bych, ze velmi dobre.
Vubec pak nehodnotim predjizdeci manevr na nemecke dalnici:  ty kritizovane zadnisvitilny jsem si pamatoval hodne dlouho a nakonec se mi ten pohled zalibil, byt mi to pri 200km/h natrel aspon 250kou, sakra 
ale jinak hodnotim spis kladne, vubec nemluvim o vnitrnim prostoru a cenove politice, ktera je velmi friendly (sami Nemci to hodnoti jako Preis-Hammer atd. atd.)
 
myslim, ze to je Passat jak ma byt a s tim designem => uvidime za 6 - 8 let (i kdyz doufam, ze u tohoto prijde facelift a nasledne novy model preci jen driv)

TT
18. března • 11:24

vim, ze je to

TT
18. března • 11:24

vim, ze je

TT
18. března • 11:24

vim, ze

TT
18. března • 11:24

vim,

Stanley
17. března • 21:25

Teda podle těch fotek je to fuj. Předek by ještě celkem šel, ale ten zadek je strašnej. Ta horní hrana se pro takový auto vůbec nehodí a světla taky nic moc. Možná kdyby byly celý jednobarevný. Dokážu pochopit, že tenhle styl daj Jettě, ale proč ho cpou všude?! Nevím jak bude vypadat v reálu, ale asi to bude jak se 407 - hnus na fotkách, hnus ve skutečnosti.

Půjdech
17. března • 14:18

Tedy já jsem dosti radikální odpůrce většiny produkce VW group, ale tohle se mi designově líbí. Zdá se mi, že je to konečně model, kde se upustilo od přísně strohého německého langweilig-designu a došlo k proniknutí prvků azijské a americké školy. Proto to někomu připomíná Koreu a někomu 300M.
A já myslím, že to není na škodu a jsem si jist, že v provozu to nebude vypadat špatně.

sayza
17. března • 1:07

Hmm, passat, klasika, nic noveho, lidovy vuz ... VW.

A fish called Wanda
16. března • 22:16

No teda, panove se moc nepochlapili, cim novejsi generece tim horsi design. Malej rozvor - velky prevysy (nebo previsy?). Ze zadu to vypada jako Ferrari, ale je to pekna plecka.

.matuS
16. března • 16:28

mne to spredu nepriada az take zle, zozadu je to dost hnus.
a este si treba uvedomit ze na fotkach su tie najvyssie verzie s najvacsimi a najdrahsimi kolesami a  chromovanim a to spravi vela. som zvedavy na realitu
zatial mi to dost pripomina 607 - spredu krasne majestatne vozidlo, ale hnusny a tazkopadny zadok.
to je ako zena s peknymi prsiami - ak ma skaredu rit tak stoji takcitak zahovno

MEGA
16. března • 14:23

V poslednej dobe sa dajú prezerať iba MEGAgalérie, čítať (alebo počúvať) iba EXKLUZÍVNE rozhovory a MEGA testy, zažiť iba EXTÉMNE zážitky a byť pri tom COOL alebo IN. Prečo si naše krásne slovanské jazyky necháme zbytočne zaplavovať slovami, ktoré sú iba mechanicky prevzaté z Angličtiny, bez posúdenia obsahovej vhodnosti ich použitia.
Ale, čo tu lamentujem, idem si dať svoj EXTRÉMNY MEGA DRINK a budem EASY.

Půjdech
17. března • 14:07

No já bych si na "OBRO GALERII" snad ani nekliknul ;)

Stan
16. března • 14:07

Podle me se bude safra dobre prodavat. Skoda ze ti co ho tady kritizuji se v nem pravdepodobne nesvezou

ares
16. března • 12:55

No nevim co rict,ale jednou vetou:To auto je proste nadhera!!!Urcite do neho du!Vymenim za renaulta(uz toho srace nechci nikdy videt)Dyt je to za samou cenu jako superb,akorat tady dostanu podle me vic luxusu,kvality a hlavne prestige.

Karel
16. března • 10:23

Je presne takovy,aby zaujal...nejdriv svym zdanlivym nevzhledem...a za dva roky po nem budete vsichni,vy kritici,silet...stejne to bylo i s B5 koncem roku 96...nebo s BMW5-ta se nelibila snad nikomu a ted...

Merlin
16. března • 10:48

Bangl BMW sa niekomu paci? Na trojku uz radsej nepustili a sedmicku mu uz zacinaju menit na klasiku. Buduca patka si uz na Bangla nepomenie... Passat B4, B5, boli celkom pekne klasicke konzervativne auta.

Mulder
4. dubna • 13:01

presne tak, nevim komu se 5 libi, hodne lidem co znam jeste porad ne ... no bohuzel s jednou veci nesouhlasim, ze u 3 na Bangla zapomeli, ja vim, ze se vsude pise, ze tady (u 3) byl ten Bangle-vliv nejmensi, ale me se to zda presne naopak - protoze 3 bylo stihle male krasne auto ... a ted ho "kapanek" oplacali ((

Franta
16. března • 10:11

Mne se libi. Navic jsem ho vcera videl v realu (tmave modry) a fakt se mi moc libil. Uz se tesim jak pristi rok vymenim leasingoveho firemniho Passata za noveho

Merlin
16. března • 10:21

Tak, tak, ty co maju stary model budu upgrajtovat. Ale novych zakaznikov to asi neziska. Mam pocit ze je to vlastne sucasny problem celeho koncernu VW a Skody ze nevie oslovit novych zakaznikov.

kmb
16. března • 9:43

Myslím že je to hezké auto, nicméně přesunutím zadní evid. značky na nárazník vznikl problém co s tak velkou volnou plochou a mám dojem, že designér si s tím neporadil. Koncová světla budí dojem, že je to auto spíše pro "ženské", příliš změkčují celkový dojem.

bingo
16. března • 17:05

Ja mam teda ze zade pocity velice pozitivni, znacku i svetla bych urcite nechal. Trochu slabsi mi prijde predek, tech nasavacich otvoru je tam trochu moc (resp. ty bocni jsou nejspis stejne falesne). Jinak celkem ok auto, v tom se shodnem

joy
16. března • 8:51

ne ze bych se povazoval ze odbornika na design, ale tohle je vazne neco strasnyho! vubec nechapu jak se to auto muze nekomu libit! ten predek je silenej, preplacanej, zadek ala korea a o profilu snad pomlcim... doufam ze konecne trh vw ukaze, ze takhle se to proste neda delat a to auto se bude prodavat umerne svemu vzezreni...!

Spasitel
16. března • 8:22

Čím víc na ty fotky koukám, tím víc se mi ta prdel nelíbí. Je to hnus, velebnosti

ismo
16. března • 7:41

čim víc fotek přidají, tím se nový passat ukáže v ještě hnusnějším světle. Úplně se bojím reality. Auto je opravdu ošklivé, to je velká škoda.

kraft
16. března • 12:37

Realita není špatná. Dva kusy jsem viděl v Německu předminulý týden. Pouze opticky mi kola vzhledem k pontonu karoserie přijdou jako malá (asi jako dříve 13´ kola na Hondě Civic).

Doporučujeme

Články odjinud