...
Nebylo to nahodou tak, ze DSG zvladalo motory tak do 110 kW? Znamena to, ze je to nejaka novejsi generace, nebo to byl jen kec?
mám dojem že omezení bylo v Nm a ne v kW
Cena je naprosto brutální... Pokud to srovnám s BMW, není co řešit... Dát mega za 2.0TDI v neslavné výbavě... No nevim.
ty chcíplé 1,6 tam cpou aby mohli křičet jak nízkou maj základní cenu-lidi novej pašík už od.....pašík neni nic levnýho stejně jako O2,cucel jsem jak trubka kdyz jsem blbnul v konfigurátoru a vyslo mi 910 000 za pitomou O2! to bych raděj neco přitlačil(třeba 250 000) a už koupil jine auto
Nakonfigurovat auto s nejsilnejsim motorem, automatem a max vybave a pak kricet, ze je to drahy, neni nijak tezky. Myslim, ze slusna O2 kombi se da poridit i za 500 bez DPH ...
V ceníku na oficialních stránkách Volkswagen jsou uvedeny motory 2,0TFI a 3,2FSI stejně jako 4Motion , ale ty budou do novejch modelů Limousine a Variant osazovanány až od 42 - 45 týdne 2005
Doplněno vč. odkazu na "předobjednávací" ceník.
Myslim, že dávat do tohodle auta dvoulitry a šestnáctky je docela ubohost. 1.6 uplně a ten zbytek je taky docela slabota. Myslím, a to i tak, že si mi Passat vůbec nelíbí, by měly motoy začínat někde na 1.8T, pak ty 2.0 FSi a dále 2.2, 2.5 a 3.2. POdobně s dieslama. A to nekoukám na tu cenu. Milion za 2.0Tdi s DSG je dost přehnaná cena...
dalsia a verzia v edicii "VW Lame" bude 1.4 TDI a 1.2 HTP pre rodiny na dovolenky idealne - nizka spotreba a lacna poistka
Prosim vas! Do jake konkurence se dava masivne neco vic, nez ctyrvalce? Kouknete na konkurencni nepremiove vozy stredni tridy (Laguna, Vectra, Mondeo, ....) - vsechno se vyrabi a prodava se ctyrvalcema, jen jako bonbonek je predrazeny benzinovy sestivalec (2.5, maximalne 3.0), ktery si ale koupi tak 1% kupcu.V tomto je VW zdaleka nejpokrokovejsi - minula generace Passatu mela nejen benzinove sestivalce (ktere navic podle me tvorily vetsi procento prodeje, nez sestivalcove verze u konkurencnich vozu), ale i naftove sestivalce a DOKONCE 4.0 BENZINOVY OSMIVALEC. Mela toto snad Vectra, Mondeo, Laguna a spol?Vyroba noveho Passatu teprve nabiha, tak holt zatim jsou jen ctyrvalce. Nicmene i v nich je nabidka VELMI kvalitni - ktery konkurencni motor muze "zadupat do zeme" benzinovy 2.0 TFSI 147kW, nebo zejmena naftove 2.0 TDI 125kW? Lze predpokladat, ze kdyz i Golf ci A3 maji/dostanou 3.6 V6 FSI, ze by je mel dostat i Passat. Dokonce je mozna i preplnovana verze.Spis jsem zvedav na rozsireni naftove nabidky - z nepochopitelnych duvodu VW upousti do petivalcu (viz minule Toledo, Passat i Golf s 2.3 V5 125kW) a naftove petivalce, ktere se bezne davaji treba do Touaregu (R5 TDI) take do beznych aut moc nedavaji - to uz vubec nechapu - Golfu (jako vrcholny diesel) a Passatu (jako mezistupen mezi ctyrvalcovym 2.0 TDI PD a sestivalcovym TDI CR) by to docela sluselo.
Leo, mám pocit, že modla všech tédéíčkařů 125kW 2.0TDI ZADUPE DO ZEMĚ téměř vše.
Dokud letos nevyjede Laguna 2.0dCi 125kW
No zrovna zminovane Mondeo melo vzdycky sestivalce za velice slusne ceny. Neni problem mit hluboko pod milion Mondeo 2.5V6 Ghia (bezna cena u dealera lehce pod 700.000Kc!), pripadne dokonce 3.0V6 Ghia (bezna cena u dealera lehce pres 700.000Kc!), coz jsou auta proti kterym srovnatelny Passat se pod melouna nevejde ani ve velkoobchodni cene. Takze bych neplacal nesmysly o "predrazenych benzinovych sestivalcich". Mimochodem pod 900.000Kc se da u Fordu sehnat specialni model ST220 v kompletni vybave vcetne kuze, sportovniho podvozku a optickeho kitu. Za kolik dostanu podobneho Passata (tedy az ho budou nekdy delat), za 1.200.000Kc nebo dokonce jeste o sto ci vice tisic vice?
Tak jsem mrknul na konfigurator Fordu a Mondeo ST220 stoji 1.077.900 bez jakychkoli dalsich doplnku. Opravdu dostanu 200.000 Kc slevu???
S vyjimkou tempomatu (take ho mohli dat do zakladni vybavy blbouni), stresnich oken, navigace a blbosti typu vyhrivane ZADNI sedacky se uz do te ST220 toho az tak moc koupit neda. Co se tyce slev tak na jakekoliv Mondeo lze na krame dostat bez kecu 16% s tim, ze vim o pripadech kdy na drazsi modely dostal clovek i na auta z vyroby pres 20%.
Skutocnost je celkom ina,priserna hrana pozdlz palubovky,hlucny dizlak,vonkajsi hluk od pneu aj obtek.vzduchu v ziadnom pripade nie to radsej 407SW.Na passate variant mi v 110-ke na stastie na dialnici odpadlo prave zadne koleso uletelo 500 m do pola ledva som to ukeroval.Takze VW Passat nie,nie,nie
Nevíte už někdo, kdy konečně začnou do nového Passata (jedno jestli sedan nebo Variant) dávat pořádné motory? Zatím jsou všechno čtyřválce, docela hlučné. Chybí mi V6 a V6 TDI, minulý model je měl. Myslíte, že tam dají 3,2 FSI a 3,0 TDI z Audi? I s automatem a pohonem čtyř kol současně?
Při uvedení Passatu byl ohlášen nejvýkonnější nafťák 2.0 TDI 125 kW a nejvýkonnější benzín 3.2 V6 FSI.
Zde jsou ceny i 3.2 http://www.volkswagen.cz/page.php?chapter=modely&show=passat-3-2
Daj ale na cenu se radeji neptat.
V clanku je uvedeno "současně i provedení 4Motion, oproti starší generaci ale ne s diferenciálem Torsen, ale s Haldexem druhé generace". Ovsem i u Passatu B6 byl 4Motion Haldex s vyjimkou sesti a vicevalcu kde se pouzival Torsen. Ctyrvalcove Passaty mely ovsem vzdy Haldex.
To je teda zajimava info. Myslel jsem ze to souvisi s ulozenim motoru, tedy pokud ma novy Passat motor podel nelze pouzitreseni "AUDI" a pro 4motion pouziji Haldex tak jak to ma treba Skoda.
Nenasel jsem ve clanku to nejdulezitejsi a to zda-li se da objednat N1 verze a na kolik prijde prestavba.
V ceníku zatím není uveden, ale časem určitě bude.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.