Volkswagen Passat Variant od 688 tisíc

Brzy se na českém trhu začne prodávat Volkswagen Passat Variant, a to vč. provedení s pohonem všech kol 4Motion a také s nejvýkonnějším nafťákem 2.0 TDI 125 kW či benzínem 3.2 V6 FSI. Základní cena začíná na 688 800 Kč s motorem 1.6 MPI s výkonem 75 kW. (české ceny)
Volkswagen Passat Variant od 688 tisíc

Volkswagen Passat Variant, kombi odvozené od základního sedanu, měří na délku 4,77 m, což je o 9,2 cm více než u starého modelu, na šířku 1,82 m (+7,4 cm) a na výšku pak 1,52 m. Od sedanu se Variant liší především zavazadlovým prostorem, který nabízí až 1 731 l po sklopení sedadel; v základu je to 603 l (dříve 495 l). Nakládací hrana je téměř v rovině dna zavazadlového prostoru, po sklopení opěradel nevznikne žádný schod. Užitečná hmotnost vozu je 638 kg.

Poznámka: Zde jen dodávám, že objem 603 l platí pro verzi s dojezdovým rezervním kolem - na českém trhu se bude vůz prodávat s plnohodnotným kolem, které zavazadelník zmenší o cca 70-80 l.

Na českém trhu stojí kombi se základním motorem 1.6 MPI 75 kW 688 800 Kč, což je o necelých 39 tisíc více, než kolik zaplatíte za sedan; dle mého názoru je příplatek úměrný praktičtějšímu provedení karoserie. Již základní provedení Trendline obsahuje např. duální automatickou klimatizaci, šestici airbagů či ESP. Zatím není vůz v prodeji, je ale možné jej předobjednat.

Ceny benzínových modelů:

  • 1.6 75 kW 5 st.: 688 800 Kč (Trendline)
  • 1.6 FSI 85 kW: 6st. 751 600 Kč (Trendline)
  • 1.6 FSI 85 kW Tiptronic: 825 700 Kč (Trendline)
  • 2.0 FSI 110 kW 6 st.: 788 800 Kč (Trendline)
  • 2.0 FSI 110 kW Tiptronic: 863 300 Kč (Trendline)
  • 2.0 FSI 110 kW 4Motion 6 st.: 845 000 Kč (Trendline)
  • 2.0 TFSI 147 kW 6 st.: 928 100 Kč (Comfortline)
  • 2.0 TFSI 147 kW Tiptronic: 1 002 200 Kč (Comfortline)
  • 3.2 V6 FSI 184 kW 4Motion DSG: 1 121 200 Kč (Comfortline)

Ceny naftových modelů (Trendline):

  • Trendline 1.9 TDI 77 kW 5 st.: 767 600 Kč (Trendline)
  • Trendline 2.0 TDI 103 kW 6 st. 835 400 Kč (Trendline)
  • Trendline 2.0 TDI 103 kW DSG: 908 800 Kč (Trendline)
  • Trendline 2.0 TDI 103 kW 4Motion 6 st.: 891 200 Kč (Trendline)
  • Trendline 2.0 TDI 103 kW DPF 6 st.: 857 300 Kč (Trendline)
  • Trendline 2.0 TDI 103 kW DPF DSG: 930 600 Kč (Trendline)
  • Trendline 2.0 TDI 103 kW DPF 4Motion 6 st.: 913 000 Kč (Trendline)
  • Trendline 2.0 TDI 125 kW DPF 6 st.: 875 500 Kč (Trendline)
  • Trendline 2.0 TDI 125 kW DPF DSG: 949 600 Kč (Trendline)

Všimněte si, že v přehledu již najdete nový motor 2.0 TDI 125 kW či 3.2 V6 FSI, které zatím sedan nenabízí, a současně i provedení 4Motion, oproti starší generaci ale ne s diferenciálem Torsen, ale s Haldexem druhé generace. Celý ceník najdete najdete na webu Volkswagenu.

Tip: Ceny a výbavy sedanu

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

  • 20. 8. 2005 17:56 Sumec ...
  • 19. 8. 2005 19:03 :) Nová Mazda 6 má české ceny. Už v základu dostala LED světla a navigaci

Nová Mazda 6 má české ceny. Už v základu dostala LED světla a navigaci

Nedlouho po evropské premiéře modernizované Mazdy 6 přichází její český ceník. Základní výbava je opravdu hodně bohatá!

Bazar: Vybrali jsme pět nejspolehlivějších motorů za posledních deset let!

Bazar: Vybrali jsme pět nejspolehlivějších motorů za posledních deset let!

Pokud si plánujete nechat auto déle, máme pro vás hned pět tipů na motory, které vám vydrží.

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Uvažujete o koupi ojetiny? Pak by se vám možná mohl hodit přehled dvaceti motorů, které se umí snadno změnit v past.

Porsche staví repliku svého úplně prvního exempláře modelu 356 No.1

Porsche staví repliku svého úplně prvního exempláře modelu 356 No.1

První roadster, který nese jméno Porsche a označení 356, se sice dochoval do současnosti, ale byl mnohokrát upravován a automobilka se proto rozhodla, že místo renovace do původního stavu vytvoří přesnou repliku jeho původní podoby.

První jízda s VW Touareg 3.0 V6 TDI: Prakticky dokonalý

První jízda s VW Touareg 3.0 V6 TDI: Prakticky dokonalý

Arteon musí ustoupit stranou. Volkswagen staví do čela evropských modelů luxusní SUV, které má geny společné s Audi, Lamborghini a Porsche. Třetí generace Touaregu jde do akce.

Minitest Škoda Fabia Combi 1.0 TSI: Problém tam, kde byste ho nečekali

Minitest Škoda Fabia Combi 1.0 TSI: Problém tam, kde byste ho nečekali

Přeplňované tříválcové agregáty jsou v malých vozech velmi rozšířené. Škoda Fabia jej dostala teprve nedávno a pasuje přímo ukázkově i k praktičtějšímu kombíku.

Nástupce Rapidu se rodí v bolestech. Chybí nářadí, montuje se ručně

Nástupce Rapidu se rodí v bolestech. Chybí nářadí, montuje se ručně

Aktuální vydání týdeníku Škodovácký odborář informovalo o náběhu výroby nástupce Škody Rapid. Zaměstnanci se musejí potýkat s prvotními problémy.

Češi zase posouvají hranice. Tato Škoda Superb má 523 koní a 567 N.m!

Češi zase posouvají hranice. Tato Škoda Superb má 523 koní a 567 N.m!

Pod kapotou bílého Superbu je dvoulitr TSI o původním výkonu 280 koní. Společnost HotHatchShop jej však vyladila na téměř dvakrát tolik!

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků