Volkswagen Passat Variant od 688 tisíc

Brzy se na českém trhu začne prodávat Volkswagen Passat Variant, a to vč. provedení s pohonem všech kol 4Motion a také s nejvýkonnějším nafťákem 2.0 TDI 125 kW či benzínem 3.2 V6 FSI. Základní cena začíná na 688 800 Kč s motorem 1.6 MPI s výkonem 75 kW. (české ceny)
Volkswagen Passat Variant od 688 tisíc

Volkswagen Passat Variant, kombi odvozené od základního sedanu, měří na délku 4,77 m, což je o 9,2 cm více než u starého modelu, na šířku 1,82 m (+7,4 cm) a na výšku pak 1,52 m. Od sedanu se Variant liší především zavazadlovým prostorem, který nabízí až 1 731 l po sklopení sedadel; v základu je to 603 l (dříve 495 l). Nakládací hrana je téměř v rovině dna zavazadlového prostoru, po sklopení opěradel nevznikne žádný schod. Užitečná hmotnost vozu je 638 kg.

Poznámka: Zde jen dodávám, že objem 603 l platí pro verzi s dojezdovým rezervním kolem - na českém trhu se bude vůz prodávat s plnohodnotným kolem, které zavazadelník zmenší o cca 70-80 l.

Na českém trhu stojí kombi se základním motorem 1.6 MPI 75 kW 688 800 Kč, což je o necelých 39 tisíc více, než kolik zaplatíte za sedan; dle mého názoru je příplatek úměrný praktičtějšímu provedení karoserie. Již základní provedení Trendline obsahuje např. duální automatickou klimatizaci, šestici airbagů či ESP. Zatím není vůz v prodeji, je ale možné jej předobjednat.

Ceny benzínových modelů:

  • 1.6 75 kW 5 st.: 688 800 Kč (Trendline)
  • 1.6 FSI 85 kW: 6st. 751 600 Kč (Trendline)
  • 1.6 FSI 85 kW Tiptronic: 825 700 Kč (Trendline)
  • 2.0 FSI 110 kW 6 st.: 788 800 Kč (Trendline)
  • 2.0 FSI 110 kW Tiptronic: 863 300 Kč (Trendline)
  • 2.0 FSI 110 kW 4Motion 6 st.: 845 000 Kč (Trendline)
  • 2.0 TFSI 147 kW 6 st.: 928 100 Kč (Comfortline)
  • 2.0 TFSI 147 kW Tiptronic: 1 002 200 Kč (Comfortline)
  • 3.2 V6 FSI 184 kW 4Motion DSG: 1 121 200 Kč (Comfortline)

Ceny naftových modelů (Trendline):

  • Trendline 1.9 TDI 77 kW 5 st.: 767 600 Kč (Trendline)
  • Trendline 2.0 TDI 103 kW 6 st. 835 400 Kč (Trendline)
  • Trendline 2.0 TDI 103 kW DSG: 908 800 Kč (Trendline)
  • Trendline 2.0 TDI 103 kW 4Motion 6 st.: 891 200 Kč (Trendline)
  • Trendline 2.0 TDI 103 kW DPF 6 st.: 857 300 Kč (Trendline)
  • Trendline 2.0 TDI 103 kW DPF DSG: 930 600 Kč (Trendline)
  • Trendline 2.0 TDI 103 kW DPF 4Motion 6 st.: 913 000 Kč (Trendline)
  • Trendline 2.0 TDI 125 kW DPF 6 st.: 875 500 Kč (Trendline)
  • Trendline 2.0 TDI 125 kW DPF DSG: 949 600 Kč (Trendline)

Všimněte si, že v přehledu již najdete nový motor 2.0 TDI 125 kW či 3.2 V6 FSI, které zatím sedan nenabízí, a současně i provedení 4Motion, oproti starší generaci ale ne s diferenciálem Torsen, ale s Haldexem druhé generace. Celý ceník najdete najdete na webu Volkswagenu.

Tip: Ceny a výbavy sedanu

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků