Volkswagen Passat Variant od 688 tisíc

Brzy se na českém trhu začne prodávat Volkswagen Passat Variant, a to vč. provedení s pohonem všech kol 4Motion a také s nejvýkonnějším nafťákem 2.0 TDI 125 kW či benzínem 3.2 V6 FSI. Základní cena začíná na 688 800 Kč s motorem 1.6 MPI s výkonem 75 kW. (české ceny)
Volkswagen Passat Variant od 688 tisíc

Volkswagen Passat Variant, kombi odvozené od základního sedanu, měří na délku 4,77 m, což je o 9,2 cm více než u starého modelu, na šířku 1,82 m (+7,4 cm) a na výšku pak 1,52 m. Od sedanu se Variant liší především zavazadlovým prostorem, který nabízí až 1 731 l po sklopení sedadel; v základu je to 603 l (dříve 495 l). Nakládací hrana je téměř v rovině dna zavazadlového prostoru, po sklopení opěradel nevznikne žádný schod. Užitečná hmotnost vozu je 638 kg.

Poznámka: Zde jen dodávám, že objem 603 l platí pro verzi s dojezdovým rezervním kolem - na českém trhu se bude vůz prodávat s plnohodnotným kolem, které zavazadelník zmenší o cca 70-80 l.

Na českém trhu stojí kombi se základním motorem 1.6 MPI 75 kW 688 800 Kč, což je o necelých 39 tisíc více, než kolik zaplatíte za sedan; dle mého názoru je příplatek úměrný praktičtějšímu provedení karoserie. Již základní provedení Trendline obsahuje např. duální automatickou klimatizaci, šestici airbagů či ESP. Zatím není vůz v prodeji, je ale možné jej předobjednat.

Ceny benzínových modelů:

  • 1.6 75 kW 5 st.: 688 800 Kč (Trendline)
  • 1.6 FSI 85 kW: 6st. 751 600 Kč (Trendline)
  • 1.6 FSI 85 kW Tiptronic: 825 700 Kč (Trendline)
  • 2.0 FSI 110 kW 6 st.: 788 800 Kč (Trendline)
  • 2.0 FSI 110 kW Tiptronic: 863 300 Kč (Trendline)
  • 2.0 FSI 110 kW 4Motion 6 st.: 845 000 Kč (Trendline)
  • 2.0 TFSI 147 kW 6 st.: 928 100 Kč (Comfortline)
  • 2.0 TFSI 147 kW Tiptronic: 1 002 200 Kč (Comfortline)
  • 3.2 V6 FSI 184 kW 4Motion DSG: 1 121 200 Kč (Comfortline)

Ceny naftových modelů (Trendline):

  • Trendline 1.9 TDI 77 kW 5 st.: 767 600 Kč (Trendline)
  • Trendline 2.0 TDI 103 kW 6 st. 835 400 Kč (Trendline)
  • Trendline 2.0 TDI 103 kW DSG: 908 800 Kč (Trendline)
  • Trendline 2.0 TDI 103 kW 4Motion 6 st.: 891 200 Kč (Trendline)
  • Trendline 2.0 TDI 103 kW DPF 6 st.: 857 300 Kč (Trendline)
  • Trendline 2.0 TDI 103 kW DPF DSG: 930 600 Kč (Trendline)
  • Trendline 2.0 TDI 103 kW DPF 4Motion 6 st.: 913 000 Kč (Trendline)
  • Trendline 2.0 TDI 125 kW DPF 6 st.: 875 500 Kč (Trendline)
  • Trendline 2.0 TDI 125 kW DPF DSG: 949 600 Kč (Trendline)

Všimněte si, že v přehledu již najdete nový motor 2.0 TDI 125 kW či 3.2 V6 FSI, které zatím sedan nenabízí, a současně i provedení 4Motion, oproti starší generaci ale ne s diferenciálem Torsen, ale s Haldexem druhé generace. Celý ceník najdete najdete na webu Volkswagenu.

Tip: Ceny a výbavy sedanu

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test Dacia Duster II dCi 110 4x4: Pouze pro silnici je jí škoda

Dacia Duster II 1.5 dCi 4x4

Příroda vytvořila v polovině ledna opravdu vhodné podmínky pro testování nové generace oblíbeného SUV Dacia Duster. Jezdili jsme s ním v hlubokém bahně i na zasněžených silnicích.

včera | Radek Pecák | 17 příspěvků
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 31 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků