Volkswagen Passat Variant od 688 tisíc

Brzy se na českém trhu začne prodávat Volkswagen Passat Variant, a to vč. provedení s pohonem všech kol 4Motion a také s nejvýkonnějším nafťákem 2.0 TDI 125 kW či benzínem 3.2 V6 FSI. Základní cena začíná na 688 800 Kč s motorem 1.6 MPI s výkonem 75 kW. (české ceny)
Volkswagen Passat Variant od 688 tisíc

Volkswagen Passat Variant, kombi odvozené od základního sedanu, měří na délku 4,77 m, což je o 9,2 cm více než u starého modelu, na šířku 1,82 m (+7,4 cm) a na výšku pak 1,52 m. Od sedanu se Variant liší především zavazadlovým prostorem, který nabízí až 1 731 l po sklopení sedadel; v základu je to 603 l (dříve 495 l). Nakládací hrana je téměř v rovině dna zavazadlového prostoru, po sklopení opěradel nevznikne žádný schod. Užitečná hmotnost vozu je 638 kg.

Poznámka: Zde jen dodávám, že objem 603 l platí pro verzi s dojezdovým rezervním kolem - na českém trhu se bude vůz prodávat s plnohodnotným kolem, které zavazadelník zmenší o cca 70-80 l.

Na českém trhu stojí kombi se základním motorem 1.6 MPI 75 kW 688 800 Kč, což je o necelých 39 tisíc více, než kolik zaplatíte za sedan; dle mého názoru je příplatek úměrný praktičtějšímu provedení karoserie. Již základní provedení Trendline obsahuje např. duální automatickou klimatizaci, šestici airbagů či ESP. Zatím není vůz v prodeji, je ale možné jej předobjednat.

Ceny benzínových modelů:

  • 1.6 75 kW 5 st.: 688 800 Kč (Trendline)
  • 1.6 FSI 85 kW: 6st. 751 600 Kč (Trendline)
  • 1.6 FSI 85 kW Tiptronic: 825 700 Kč (Trendline)
  • 2.0 FSI 110 kW 6 st.: 788 800 Kč (Trendline)
  • 2.0 FSI 110 kW Tiptronic: 863 300 Kč (Trendline)
  • 2.0 FSI 110 kW 4Motion 6 st.: 845 000 Kč (Trendline)
  • 2.0 TFSI 147 kW 6 st.: 928 100 Kč (Comfortline)
  • 2.0 TFSI 147 kW Tiptronic: 1 002 200 Kč (Comfortline)
  • 3.2 V6 FSI 184 kW 4Motion DSG: 1 121 200 Kč (Comfortline)

Ceny naftových modelů (Trendline):

  • Trendline 1.9 TDI 77 kW 5 st.: 767 600 Kč (Trendline)
  • Trendline 2.0 TDI 103 kW 6 st. 835 400 Kč (Trendline)
  • Trendline 2.0 TDI 103 kW DSG: 908 800 Kč (Trendline)
  • Trendline 2.0 TDI 103 kW 4Motion 6 st.: 891 200 Kč (Trendline)
  • Trendline 2.0 TDI 103 kW DPF 6 st.: 857 300 Kč (Trendline)
  • Trendline 2.0 TDI 103 kW DPF DSG: 930 600 Kč (Trendline)
  • Trendline 2.0 TDI 103 kW DPF 4Motion 6 st.: 913 000 Kč (Trendline)
  • Trendline 2.0 TDI 125 kW DPF 6 st.: 875 500 Kč (Trendline)
  • Trendline 2.0 TDI 125 kW DPF DSG: 949 600 Kč (Trendline)

Všimněte si, že v přehledu již najdete nový motor 2.0 TDI 125 kW či 3.2 V6 FSI, které zatím sedan nenabízí, a současně i provedení 4Motion, oproti starší generaci ale ne s diferenciálem Torsen, ale s Haldexem druhé generace. Celý ceník najdete najdete na webu Volkswagenu.

Tip: Ceny a výbavy sedanu

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků