Volkswagen Passat TDI Bluemotion jezdí jen za 3,7 litru na 100 km

Volkswagen Passat TDI Bluemotion jezdí jen za 3,7 litru na 100 km

Tedy, aspoň v laboratoři podle aktuálně platné normy NEDC, takže se pak automobilka Volkswagen může pochlubit emisemi CO95 g/km. Jaké to má výhody? Nízké nebo vůbec žádné daně z provozu vozidla podle toho, v jaké zemi žijete.

Než přijde do prodeje plug-in hybrid GTE, je nový Volkswagen Passat Bluemotion nejúspornější model z řady. Pohání ho naftový čtyřválec 1.6 TDI o výkonu 88 kW (120 k) a točivém momentu 250 Nm. Vůz je standardně vybaven šestistupňovým manuálem a prodává se jak ve verzi sedan, tak i jako kombi Variant.

Test VW Passat Variant 2.0 TDI B8: Skvělý, nikoliv však bezchybný  

Test VW Passat Variant 2.0 TDI B8: Skvělý, nikoliv však bezchybný  

Kombinovanou spotřebu 3,7 litru nafty na 100 km doplňuje ještě hodnota 4,3 litru na 100 km ve městě a 3,3 litru na 100 km mimo město. Hodnoty spotřeby a emisí jsou shodné pro obě karosářské varianty úsporného Volkswagenu Passat.

Model Bluemotion se odlišuje aerodynamickými úpravami pro snížení odporu vzduchu, optimalizovanými převodovými poměry a aerodynamicky efektivními 16" koly s pneumatikami s nízkým valivým odporem. Volkswagen si nechá v Německu za sedan zaplatit minimálně 29 425 eur, za Variant 30 500 eur.

Test Volkswagen Passat 2.0 Bi-TDI B8: Jak jezdí ten nejsilnější?  

Test Volkswagen Passat 2.0 Bi-TDI B8: Jak jezdí ten nejsilnější?  

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

včera | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků