Volkswagen Passat TDI Bluemotion jezdí jen za 3,7 litru na 100 km

Volkswagen Passat TDI Bluemotion jezdí jen za 3,7 litru na 100 km

Tedy, aspoň v laboratoři podle aktuálně platné normy NEDC, takže se pak automobilka Volkswagen může pochlubit emisemi CO95 g/km. Jaké to má výhody? Nízké nebo vůbec žádné daně z provozu vozidla podle toho, v jaké zemi žijete.

Než přijde do prodeje plug-in hybrid GTE, je nový Volkswagen Passat Bluemotion nejúspornější model z řady. Pohání ho naftový čtyřválec 1.6 TDI o výkonu 88 kW (120 k) a točivém momentu 250 Nm. Vůz je standardně vybaven šestistupňovým manuálem a prodává se jak ve verzi sedan, tak i jako kombi Variant.

Test VW Passat Variant 2.0 TDI B8: Skvělý, nikoliv však bezchybný  

Test VW Passat Variant 2.0 TDI B8: Skvělý, nikoliv však bezchybný  

Kombinovanou spotřebu 3,7 litru nafty na 100 km doplňuje ještě hodnota 4,3 litru na 100 km ve městě a 3,3 litru na 100 km mimo město. Hodnoty spotřeby a emisí jsou shodné pro obě karosářské varianty úsporného Volkswagenu Passat.

Model Bluemotion se odlišuje aerodynamickými úpravami pro snížení odporu vzduchu, optimalizovanými převodovými poměry a aerodynamicky efektivními 16" koly s pneumatikami s nízkým valivým odporem. Volkswagen si nechá v Německu za sedan zaplatit minimálně 29 425 eur, za Variant 30 500 eur.

Test Volkswagen Passat 2.0 Bi-TDI B8: Jak jezdí ten nejsilnější?  

Test Volkswagen Passat 2.0 Bi-TDI B8: Jak jezdí ten nejsilnější?  

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák | 26 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků