Volkswagen Passat TDI Bluemotion jezdí jen za 3,7 litru na 100 km

Volkswagen Passat TDI Bluemotion jezdí jen za 3,7 litru na 100 km

Tedy, aspoň v laboratoři podle aktuálně platné normy NEDC, takže se pak automobilka Volkswagen může pochlubit emisemi CO95 g/km. Jaké to má výhody? Nízké nebo vůbec žádné daně z provozu vozidla podle toho, v jaké zemi žijete.

Než přijde do prodeje plug-in hybrid GTE, je nový Volkswagen Passat Bluemotion nejúspornější model z řady. Pohání ho naftový čtyřválec 1.6 TDI o výkonu 88 kW (120 k) a točivém momentu 250 Nm. Vůz je standardně vybaven šestistupňovým manuálem a prodává se jak ve verzi sedan, tak i jako kombi Variant.

Testy | Volkswagen | Kombi | Volkswagen Passat

Test VW Passat Variant 2.0 TDI B8: Skvělý, nikoliv však bezchybný  

Kombinovanou spotřebu 3,7 litru nafty na 100 km doplňuje ještě hodnota 4,3 litru na 100 km ve městě a 3,3 litru na 100 km mimo město. Hodnoty spotřeby a emisí jsou shodné pro obě karosářské varianty úsporného Volkswagenu Passat.

Model Bluemotion se odlišuje aerodynamickými úpravami pro snížení odporu vzduchu, optimalizovanými převodovými poměry a aerodynamicky efektivními 16" koly s pneumatikami s nízkým valivým odporem. Volkswagen si nechá v Německu za sedan zaplatit minimálně 29 425 eur, za Variant 30 500 eur.

Testy | Volkswagen | Sedany | Volkswagen Passat

Test Volkswagen Passat 2.0 Bi-TDI B8: Jak jezdí ten nejsilnější?  

Volkswagen Golf 1.598
Rok výroby: 2013
Stav: 51 057 km
Cena: 299 000 Kč
Volkswagen Passat 1.968
Rok výroby: 2005
Stav: 127 019 km
Cena: 125 000 Kč
Volkswagen Passat 1.968
Rok výroby: 2012
Stav: 123 153 km
Cena: 320 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků