Volkswagen Passat slaví produkční milník. Modelu se již vyrobilo 30 milionů kusů

vana  |  05. 04. 2019 10:23

Jinými slovy, v rámci generací se jedná o 30 miliónů kusů zcela rozdílných aut, které VW z obchodních důvodů pojmenoval stejným názvem.

Odpovědět  |   | 
Mini  |  05. 04. 2019 10:51

..nejhorší na tomto modelu je, že většina z nich jsou diesely. Všechna velká města jsou okupovaná smrady z těchto aut.

Odpovědět  |   | 

A rakovinou z těchto aut. A pro to nám sem VW šouplo jejich výrobu a sami budou vyrábět elektroauta, i ty škodovácký.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
vana  |  05. 04. 2019 13:20

Proč by to měla být vina modelu ? Žádný zákazník nebyl nikdy nucen kupovat diesel. Vždy bylo k dispozici i benzínové provedení.

Odpovědět  |   | 
Varan komodský  |  05. 04. 2019 15:11

Rozdíl v daňové zátěži a různé přísnosti emisních norem ve prospěch nafťáků udělal své. Kdyby do toho státy uměle nezasahovaly, mohly být benzíny mnohem dále než jsou teď. Místo toho se ztrácel čas vývojem zemědělských motorů pro potřeby osobních vozů.

Odpovědět  |   | 
Jan Nademlejnský  |  05. 04. 2019 11:39

Revoluční milník v historii světového automobilismu! Koncern opět dokázal svoje výsadní postavení na celosvětovém trhu, kde je globálním lídrem v oblasti inovací, férového přístupu k zákazníkům a neskutečně vynikajícího poměru cena/výkon u všech svých modelů. Třešničkou na dortu je rozsah základní výbavy všech modelů, kdy není nutné připlácet prakticky za nic. OBROVSKÁ GRATULACE!

Odpovědět  |   | 
C&K  |  05. 04. 2019 12:34

Máš recht, největší automobilový koncern světa nemohou být žádná ořezávátka.

Odpovědět  |   | 

Bodejť, jenom po Dízlgejtu trochu ostrouhali.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
C&K  |  05. 04. 2019 15:18

Jo pěkně ostrouhávají, taky bych chtěl ostrouhat 12 miliard eurošů čistého vejvaru.
https://www.fool.com/investing/2019/02/25/volk... ...

Odpovědět  |   | 

A při tom rozdat a odevzdat 30 milard $ za Dízlgejt

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
C&K  |  06. 04. 2019 08:26

Což je ovšem pořád lepší než firmy, které od státních pokladen berou a přesto jsou ve ztrátách.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  05. 04. 2019 14:51

Amen. Je to tak jak píšeš. Kvalitní vůz.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  05. 04. 2019 15:19

Férový přístup je všude stejný = žádný. Neexistuje automobilka s ferovym přístupem, je to jen chiméra.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  05. 04. 2019 15:26

Spíš jde o to, jak mají vyřešené reklamace s prodejci a jak účinné a snadné je reklamovat chování konkrétního prodejce.

Odpovědět  |   | 
Thomas Fuk  |  09. 04. 2019 14:50

JJ, absolvoval jsem za firmu reklamaci poškozeného motoru 1,9TDI (vadný vstřik, propálený píst, výměna motoru) a motoru Kia Ceed 1,6CRDI (prasklé rozvodové kolo, potkání motoru, výměna). U VW 90000km, po záruce, uznaná kulance, spoluúčast na opravě 0kč, vše hradil VW včetně náhradního auta na tři dny trvání opravy, u Kia 82000km v tzv "záruce", týdny tahanic a nakonec spoluúčast 50%, náhradní auto rovněž se spoustou keců, ale nakonec zadarmo. Dosti odrazující zkušenost jednou provždy.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

včera | Jan Mička | 25 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 10 příspěvků
Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 30 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro