Revoluční milník v historii světového automobilismu! Koncern opět dokázal svoje výsadní postavení na celosvětovém trhu, kde je globálním lídrem v oblasti inovací, férového přístupu k zákazníkům a neskutečně vynikajícího poměru cena/výkon u všech svých modelů. Třešničkou na dortu je rozsah základní výbavy všech modelů, kdy není nutné připlácet prakticky za nic. OBROVSKÁ GRATULACE!
Férový přístup je všude stejný = žádný. Neexistuje automobilka s ferovym přístupem, je to jen chiméra.
Spíš jde o to, jak mají vyřešené reklamace s prodejci a jak účinné a snadné je reklamovat chování konkrétního prodejce.
JJ, absolvoval jsem za firmu reklamaci poškozeného motoru 1,9TDI (vadný vstřik, propálený píst, výměna motoru) a motoru Kia Ceed 1,6CRDI (prasklé rozvodové kolo, potkání motoru, výměna). U VW 90000km, po záruce, uznaná kulance, spoluúčast na opravě 0kč, vše hradil VW včetně náhradního auta na tři dny trvání opravy, u Kia 82000km v tzv "záruce", týdny tahanic a nakonec spoluúčast 50%, náhradní auto rovněž se spoustou keců, ale nakonec zadarmo. Dosti odrazující zkušenost jednou provždy.
Amen. Je to tak jak píšeš. Kvalitní vůz.
Máš recht, největší automobilový koncern světa nemohou být žádná ořezávátka.
Bodejť, jenom po Dízlgejtu trochu ostrouhali. :-D
Jo pěkně ostrouhávají, taky bych chtěl ostrouhat 12 miliard eurošů čistého vejvaru.https://www.fool.com/investing/2019/02/25/volk... ...
A při tom rozdat a odevzdat 30 milard $ za Dízlgejt B-]
Což je ovšem pořád lepší než firmy, které od státních pokladen berou a přesto jsou ve ztrátách.
..nejhorší na tomto modelu je, že většina z nich jsou diesely. Všechna velká města jsou okupovaná smrady z těchto aut. 3-[
Proč by to měla být vina modelu ? Žádný zákazník nebyl nikdy nucen kupovat diesel. Vždy bylo k dispozici i benzínové provedení.
Rozdíl v daňové zátěži a různé přísnosti emisních norem ve prospěch nafťáků udělal své. Kdyby do toho státy uměle nezasahovaly, mohly být benzíny mnohem dále než jsou teď. Místo toho se ztrácel čas vývojem zemědělských motorů pro potřeby osobních vozů.
A rakovinou z těchto aut. A pro to nám sem VW šouplo jejich výrobu a sami budou vyrábět elektroauta, i ty škodovácký. B-]
Jinými slovy, v rámci generací se jedná o 30 miliónů kusů zcela rozdílných aut, které VW z obchodních důvodů pojmenoval stejným názvem.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.