Volkswagen Passat slaví produkční milník. Modelu se již vyrobilo 30 milionů kusů

vana  |  05. 04. 2019 10:23

Jinými slovy, v rámci generací se jedná o 30 miliónů kusů zcela rozdílných aut, které VW z obchodních důvodů pojmenoval stejným názvem.

Odpovědět  |   | 
Mini  |  05. 04. 2019 10:51

..nejhorší na tomto modelu je, že většina z nich jsou diesely. Všechna velká města jsou okupovaná smrady z těchto aut.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 04. 2019 13:00

A rakovinou z těchto aut. A pro to nám sem VW šouplo jejich výrobu a sami budou vyrábět elektroauta, i ty škodovácký.

Odpovědět  |   | 
vana  |  05. 04. 2019 13:20

Proč by to měla být vina modelu ? Žádný zákazník nebyl nikdy nucen kupovat diesel. Vždy bylo k dispozici i benzínové provedení.

Odpovědět  |   | 
Varan komodský  |  05. 04. 2019 15:11

Rozdíl v daňové zátěži a různé přísnosti emisních norem ve prospěch nafťáků udělal své. Kdyby do toho státy uměle nezasahovaly, mohly být benzíny mnohem dále než jsou teď. Místo toho se ztrácel čas vývojem zemědělských motorů pro potřeby osobních vozů.

Odpovědět  |   | 
Jan Nademlejnský  |  05. 04. 2019 11:39

Revoluční milník v historii světového automobilismu! Koncern opět dokázal svoje výsadní postavení na celosvětovém trhu, kde je globálním lídrem v oblasti inovací, férového přístupu k zákazníkům a neskutečně vynikajícího poměru cena/výkon u všech svých modelů. Třešničkou na dortu je rozsah základní výbavy všech modelů, kdy není nutné připlácet prakticky za nic. OBROVSKÁ GRATULACE!

Odpovědět  |   | 
C&K  |  05. 04. 2019 12:34

Máš recht, největší automobilový koncern světa nemohou být žádná ořezávátka.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 04. 2019 13:01

Bodejť, jenom po Dízlgejtu trochu ostrouhali.

Odpovědět  |   | 
C&K  |  05. 04. 2019 15:18

Jo pěkně ostrouhávají, taky bych chtěl ostrouhat 12 miliard eurošů čistého vejvaru.
https://www.fool.com/investing/2019/02/25/volk... ...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 04. 2019 19:57

A při tom rozdat a odevzdat 30 milard $ za Dízlgejt

Odpovědět  |   | 
C&K  |  06. 04. 2019 08:26

Což je ovšem pořád lepší než firmy, které od státních pokladen berou a přesto jsou ve ztrátách.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  05. 04. 2019 14:51

Amen. Je to tak jak píšeš. Kvalitní vůz.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  05. 04. 2019 15:19

Férový přístup je všude stejný = žádný. Neexistuje automobilka s ferovym přístupem, je to jen chiméra.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  05. 04. 2019 15:26

Spíš jde o to, jak mají vyřešené reklamace s prodejci a jak účinné a snadné je reklamovat chování konkrétního prodejce.

Odpovědět  |   | 
Thomas Fuk  |  09. 04. 2019 14:50

JJ, absolvoval jsem za firmu reklamaci poškozeného motoru 1,9TDI (vadný vstřik, propálený píst, výměna motoru) a motoru Kia Ceed 1,6CRDI (prasklé rozvodové kolo, potkání motoru, výměna). U VW 90000km, po záruce, uznaná kulance, spoluúčast na opravě 0kč, vše hradil VW včetně náhradního auta na tři dny trvání opravy, u Kia 82000km v tzv "záruce", týdny tahanic a nakonec spoluúčast 50%, náhradní auto rovněž se spoustou keců, ale nakonec zadarmo. Dosti odrazující zkušenost jednou provždy.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

dnes | Petr Schnagl | 6 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A