Volkswagen Passat slaví produkční milník. Modelu se již vyrobilo 30 milionů kusů

vana  |  05. 04. 2019 10:23

Jinými slovy, v rámci generací se jedná o 30 miliónů kusů zcela rozdílných aut, které VW z obchodních důvodů pojmenoval stejným názvem.

Odpovědět  |   | 
Mini  |  05. 04. 2019 10:51

..nejhorší na tomto modelu je, že většina z nich jsou diesely. Všechna velká města jsou okupovaná smrady z těchto aut.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 04. 2019 13:00

A rakovinou z těchto aut. A pro to nám sem VW šouplo jejich výrobu a sami budou vyrábět elektroauta, i ty škodovácký.

Odpovědět  |   | 
vana  |  05. 04. 2019 13:20

Proč by to měla být vina modelu ? Žádný zákazník nebyl nikdy nucen kupovat diesel. Vždy bylo k dispozici i benzínové provedení.

Odpovědět  |   | 
Varan komodský  |  05. 04. 2019 15:11

Rozdíl v daňové zátěži a různé přísnosti emisních norem ve prospěch nafťáků udělal své. Kdyby do toho státy uměle nezasahovaly, mohly být benzíny mnohem dále než jsou teď. Místo toho se ztrácel čas vývojem zemědělských motorů pro potřeby osobních vozů.

Odpovědět  |   | 
Jan Nademlejnský  |  05. 04. 2019 11:39

Revoluční milník v historii světového automobilismu! Koncern opět dokázal svoje výsadní postavení na celosvětovém trhu, kde je globálním lídrem v oblasti inovací, férového přístupu k zákazníkům a neskutečně vynikajícího poměru cena/výkon u všech svých modelů. Třešničkou na dortu je rozsah základní výbavy všech modelů, kdy není nutné připlácet prakticky za nic. OBROVSKÁ GRATULACE!

Odpovědět  |   | 
C&K  |  05. 04. 2019 12:34

Máš recht, největší automobilový koncern světa nemohou být žádná ořezávátka.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 04. 2019 13:01

Bodejť, jenom po Dízlgejtu trochu ostrouhali.

Odpovědět  |   | 
C&K  |  05. 04. 2019 15:18

Jo pěkně ostrouhávají, taky bych chtěl ostrouhat 12 miliard eurošů čistého vejvaru.
https://www.fool.com/investing/2019/02/25/volk... ...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 04. 2019 19:57

A při tom rozdat a odevzdat 30 milard $ za Dízlgejt

Odpovědět  |   | 
C&K  |  06. 04. 2019 08:26

Což je ovšem pořád lepší než firmy, které od státních pokladen berou a přesto jsou ve ztrátách.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  05. 04. 2019 14:51

Amen. Je to tak jak píšeš. Kvalitní vůz.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  05. 04. 2019 15:19

Férový přístup je všude stejný = žádný. Neexistuje automobilka s ferovym přístupem, je to jen chiméra.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  05. 04. 2019 15:26

Spíš jde o to, jak mají vyřešené reklamace s prodejci a jak účinné a snadné je reklamovat chování konkrétního prodejce.

Odpovědět  |   | 
Thomas Fuk  |  09. 04. 2019 14:50

JJ, absolvoval jsem za firmu reklamaci poškozeného motoru 1,9TDI (vadný vstřik, propálený píst, výměna motoru) a motoru Kia Ceed 1,6CRDI (prasklé rozvodové kolo, potkání motoru, výměna). U VW 90000km, po záruce, uznaná kulance, spoluúčast na opravě 0kč, vše hradil VW včetně náhradního auta na tři dny trvání opravy, u Kia 82000km v tzv "záruce", týdny tahanic a nakonec spoluúčast 50%, náhradní auto rovněž se spoustou keců, ale nakonec zadarmo. Dosti odrazující zkušenost jednou provždy.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

včera | Petr Schnagl | 3 příspěvky
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 14 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 125 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A