Volkswagen Passat s paketem R-Line není sportovnější

Volkswagen Passat s paketem R-Line není sportovnější

Aspoň tedy ne po stránce techniky, protože vše se točí kolem výbavy. Paket R-Line pro nový Volkswagen Passat je vlastně rozšíření dostupných výbavových linií o výraznější bodykit s jinými nárazníky, spoilery, difuzorem a také s detaily typu zatmavených LED světel.

Volkswagen Passat a Golf Alltrack na fotkách z Paříže (aktualizováno)

Volkswagen Passat a Golf Alltrack na fotkách z Paříže (aktualizováno)

Když pomineme spoustu znáčků R-line kolem celého auta, dostaneme třeba anatomické sedačky v kombinaci látka/kůže s výraznějším bočním vedením a pro automat páčky pod volant pro manuální řazení.

Pro nový Passat s paketem R-line lze dokoupit i další prvky jako třeba 17", 18" nebo 19" a snížený sportovní podvozek, který ale můžete pořídit i na obyčejného Passata bez R-line paketu. Na našem trhu byla cena paketu R-Line pro nový Passat stanovena na 15 700 korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský | 8 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků