Volkswagen Passat s paketem R-Line není sportovnější

Volkswagen Passat s paketem R-Line není sportovnější

Aspoň tedy ne po stránce techniky, protože vše se točí kolem výbavy. Paket R-Line pro nový Volkswagen Passat je vlastně rozšíření dostupných výbavových linií o výraznější bodykit s jinými nárazníky, spoilery, difuzorem a také s detaily typu zatmavených LED světel.

Volkswagen Passat a Golf Alltrack na fotkách z Paříže (aktualizováno)

Volkswagen Passat a Golf Alltrack na fotkách z Paříže (aktualizováno)

Když pomineme spoustu znáčků R-line kolem celého auta, dostaneme třeba anatomické sedačky v kombinaci látka/kůže s výraznějším bočním vedením a pro automat páčky pod volant pro manuální řazení.

Pro nový Passat s paketem R-line lze dokoupit i další prvky jako třeba 17", 18" nebo 19" a snížený sportovní podvozek, který ale můžete pořídit i na obyčejného Passata bez R-line paketu. Na našem trhu byla cena paketu R-Line pro nový Passat stanovena na 15 700 korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 22 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků