Volkswagen Passat s paketem R-Line není sportovnější

Volkswagen Passat s paketem R-Line není sportovnější

Aspoň tedy ne po stránce techniky, protože vše se točí kolem výbavy. Paket R-Line pro nový Volkswagen Passat je vlastně rozšíření dostupných výbavových linií o výraznější bodykit s jinými nárazníky, spoilery, difuzorem a také s detaily typu zatmavených LED světel.

Volkswagen Passat a Golf Alltrack na fotkách z Paříže (aktualizováno)

Volkswagen Passat a Golf Alltrack na fotkách z Paříže (aktualizováno)

Když pomineme spoustu znáčků R-line kolem celého auta, dostaneme třeba anatomické sedačky v kombinaci látka/kůže s výraznějším bočním vedením a pro automat páčky pod volant pro manuální řazení.

Pro nový Passat s paketem R-line lze dokoupit i další prvky jako třeba 17", 18" nebo 19" a snížený sportovní podvozek, který ale můžete pořídit i na obyčejného Passata bez R-line paketu. Na našem trhu byla cena paketu R-Line pro nový Passat stanovena na 15 700 korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků
TEST VW Touareg 3.0 TSI Black Style: Když nafta nevoní a spotřeba nevadí

Volkswagen Touareg 3.0 TSI 4Motion

Od uvedení nové generace Volkswagenu Touareg na český trh uběhl už více než rok. Benzinový motor je v nabídce osamocen, výkonem se však řadí k nejlepším. Stojí za zvážení, nebo je lepší zůstat u obligátního turbodieselu?

8.  8.  2019 | Jan Mička | 52 příspěvků