Volkswagen Passat s paketem R-Line není sportovnější

Volkswagen Passat s paketem R-Line není sportovnější

Aspoň tedy ne po stránce techniky, protože vše se točí kolem výbavy. Paket R-Line pro nový Volkswagen Passat je vlastně rozšíření dostupných výbavových linií o výraznější bodykit s jinými nárazníky, spoilery, difuzorem a také s detaily typu zatmavených LED světel.

Volkswagen Passat a Golf Alltrack na fotkách z Paříže (aktualizováno)

Volkswagen Passat a Golf Alltrack na fotkách z Paříže (aktualizováno)

Když pomineme spoustu znáčků R-line kolem celého auta, dostaneme třeba anatomické sedačky v kombinaci látka/kůže s výraznějším bočním vedením a pro automat páčky pod volant pro manuální řazení.

Pro nový Passat s paketem R-line lze dokoupit i další prvky jako třeba 17", 18" nebo 19" a snížený sportovní podvozek, který ale můžete pořídit i na obyčejného Passata bez R-line paketu. Na našem trhu byla cena paketu R-Line pro nový Passat stanovena na 15 700 korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků