Volkswagen Passat s motorem 2.0 TFSI 147 kW

Nabídku motorů Volkswagenu Passat doplnil benzínový přeplňovaný čtyřválec 2.0 TFSI s výkonem 147 kW/200 k. Ten nabízí maximální točivý moment 280 Nm ve velmi širokém rozsahu otáček a tedy špičkový zátah odspodu. S tímto motorem stojí Passat (sedan) ve výbavě Comfortline 889 300 Kč se šestistupňovým manuálem, 963 400 Kč pak s tiptronicem. Ve výbavě Trendline motor dostupný není. Oproti koncernové Audi A4, která nabízí méně vnitřního prostoru, je vůz o více než sto tisíc levnější. Audi A4 ale nabízí tento typ pohonu také v provedení 4x4, Passat (zatím) ne.

Tip: Passat Variant lze předobjednat i s pohonem 4Motion, zmíněným motorem 2.0 TFSI a také se šestiválcem 3.2 V6 FSI 184 kW a naftovým agregátem 2.0 TDI 125 kW. Lze proto předpokládat, že se oba tyto motory i pohon všech kol brzy objeví také v levnějším sedanu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků