Volkswagen Passat s motorem 2.0 TFSI 147 kW

Nabídku motorů Volkswagenu Passat doplnil benzínový přeplňovaný čtyřválec 2.0 TFSI s výkonem 147 kW/200 k. Ten nabízí maximální točivý moment 280 Nm ve velmi širokém rozsahu otáček a tedy špičkový zátah odspodu. S tímto motorem stojí Passat (sedan) ve výbavě Comfortline 889 300 Kč se šestistupňovým manuálem, 963 400 Kč pak s tiptronicem. Ve výbavě Trendline motor dostupný není. Oproti koncernové Audi A4, která nabízí méně vnitřního prostoru, je vůz o více než sto tisíc levnější. Audi A4 ale nabízí tento typ pohonu také v provedení 4x4, Passat (zatím) ne.

Tip: Passat Variant lze předobjednat i s pohonem 4Motion, zmíněným motorem 2.0 TFSI a také se šestiválcem 3.2 V6 FSI 184 kW a naftovým agregátem 2.0 TDI 125 kW. Lze proto předpokládat, že se oba tyto motory i pohon všech kol brzy objeví také v levnějším sedanu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků