Volkswagen Passat s motorem 2.0 TFSI 147 kW

Nabídku motorů Volkswagenu Passat doplnil benzínový přeplňovaný čtyřválec 2.0 TFSI s výkonem 147 kW/200 k. Ten nabízí maximální točivý moment 280 Nm ve velmi širokém rozsahu otáček a tedy špičkový zátah odspodu. S tímto motorem stojí Passat (sedan) ve výbavě Comfortline 889 300 Kč se šestistupňovým manuálem, 963 400 Kč pak s tiptronicem. Ve výbavě Trendline motor dostupný není. Oproti koncernové Audi A4, která nabízí méně vnitřního prostoru, je vůz o více než sto tisíc levnější. Audi A4 ale nabízí tento typ pohonu také v provedení 4x4, Passat (zatím) ne.

Tip: Passat Variant lze předobjednat i s pohonem 4Motion, zmíněným motorem 2.0 TFSI a také se šestiválcem 3.2 V6 FSI 184 kW a naftovým agregátem 2.0 TDI 125 kW. Lze proto předpokládat, že se oba tyto motory i pohon všech kol brzy objeví také v levnějším sedanu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků