Volkswagen Passat oslavil své 40. narozeniny

28 komentářů

to je ale
20. srpna • 13:30

passat je synonymum nudy

František Scherbaum
28. července • 16:12

vše nej :)

josephko
27. července • 10:05

Passat je super auto, menej sa mi už pozdáva masírovanie mozgov zákazníkov zo strany vo VW.
Keď VW niekedy okolo roku 2000 predstavil faceliftovaný Passat B5, tak nejaký šéf, ktorý to auto novinárom predstavoval, vyslovil zaujímavú vetu: "Ak sa zajtra v novinách dočítam, že toto auto je len faceliftom, nechám si prejsť guľku hlavou. Pretože toto je úplne nový model". Na novinárov (a ani zákazníkov) to akosi nezabralo, a tak to volali facelift. Dokonca aj VW ho naďalej označoval ako B5
U faceliftu B6-ky to už urobil VW inak. Rovnako ako u faceliftu B5-ky to prezentoval a prezentuje ako úplne nový model. A aby to "dokázal", tak ho označuje ako B7. Takže taká sprosťárna na zákazníkov.

Vzpomínka
26. července • 21:39

V Passatu Variant jsme jeli poprvé tuším v r. 1993 - byl to snad jeden z prvních kusů vyrobených v závodu VW u Bratislavy.
Tenkrát nás s tím vezl nějaký slovenský manager na referenční návštěvu k nějakému jejich zákazníkovi někam k Žiaru nad Hronom. V Bratislavě s tím překročil povolenou rychlost v místě, kde byl radar, takže ho hned stopli a platil na místě asi 2000,- Sk. Ale i pak s tím tam na tehdejších okreskách valil 160 km/h. Bylo to při takové rychlosti docela hlučné auto. Po zaplacení oběda si nechal od servírky napsat na zvláštní lístek "občerstvení za 2000,-" asi proto, aby si ty 'výdaje na pokutu' mohl dát do nákladů?

esper
27. července • 7:18

tak si si povypraval :-D

Vzpomínka
27. července • 8:44

Když nás pár let před tím vezl jeden manager z Holandska, který měl Audi 80, tak to bylo úplně jiné svezení než z Passatem. Jel s tím po dálnici a my jsme si říkali - proč jede tak pomalu? A on měl na tachometru také 160. Ale bylo to tiché a podstatně pohodlnější než Passat. Ale porovnávat jízdu na dálnici na západ od ČR v Audi 80 a na silnicích u nás v Passatu by asi nebylo úplně fér.
Nicméně jsme tenkrát jeli i s českým zástupcem jedné firmy z Bavorska v Audi 80 Quattro a to bylo tehdy na našich silnicích podstatně lepší než tehdejší Passat. Ale na druhou stranu jak Audi, tak i VW Passat, byly v r. 1993 podstatně lepší auta než služební Škoda Favorit 136L z brněnské půjčovny (měla červené písmenka na SPZ). ;-)

Karlosdebilosamigos
26. července • 11:12

"V ničem nikdy vysloveně nevynikal" A to je právě to. Passat je tak nezajímavé auto, že ani nevím, proč o něm uvažovat.

Revan_21
26. července • 12:04

Ano:D passat je JEN kvalitní AUTO! proto se tolik prodává.

Antiautomat
26. července • 19:03

To platilo o type B3, pripadne B4, najlepsie s benzinovym dvojlitrom. Ano, to boli bez diskusie naozaj KVALITNE, ROBUSTNE A JEDNODUCHE auta.
Potom to uz cele slo do sr.ciek, v poslednych rokoch do niecoho este horsieho (tzv. eko sr.ciek)

Zíbo
26. července • 13:10

Revan_21 jak ty můžeš vědět co se prodává sám auto nemáš jen tu plastovou Tatru 815 + k ní přivázaný tři maý vietnamský prasátka a ty tě vozej po vesnici kde bydlíš ty vajco.:-O

Vzpomínka
26. července • 21:47

Pokud by měl oranžovou plastovou Tatru 138, tak by možná jezdil veteránem. ;-)

VW
26. července • 14:35

Kam na ty kraviny chodíš Zíbo?

><
26. července • 16:16

To by mě taky zajímalo.

Ota
26. července • 8:53

zeptam se, kolikaty narozky oslavuje Octavia nebo Superb? :-D

Vzpomínka
26. července • 21:45

A kolikáté narozeniny Škoda Rapid? :-D

Zíbo
26. července • 12:26

40 let utrpení tvl já už volkswagen řídil Golfa to je to samý jako utírat si prdel levou rukou jde to sice blbě ale jde to3-[

kubis
27. července • 10:16

vy nepoužíváte h@jzl papír?

CArlos
26. července • 9:28

nesouhlasil bych, u passatu je to souvislá řada vozidel které se v průběhu doby vyvýjely, zato u Octavie a Superbu se dají do souvislé řady počítat pouze novodové modeli ne modli původní ze který bylo přebáno jméno

Vana666
26. července • 11:38

carlos: jaký postupný vývoj ? Každá generace je úplně jiná a bez loga na masce skoro ani nepznáš, jestli jsou vůbec všechny auta od stejného výrobce

burty s krenem
26. července • 11:45

no to teda nevim. mozna tak prvni a posledni jsou uplne jine, coz je logicke.
jinak tam postupny vyvoj je zcela patrny a ze jsou od VW je taky jasne

Vana666
26. července • 17:03

buřty: i předposlední a poslední generace jsou zcela jiné auta

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.adgjm
26. července • 18:11

myslis B6 a B7? ;)

Vana666
26. července • 20:54

jo, první má motor podél a druhý napříč a z toho vyplývající zcela odlišnou techniku, úplně jiné karosérie ...

.adgjm
26. července • 21:52

nepletes si to s B5? Posledni generace B7 je jen velky facelift B6

Vana666
27. července • 8:47

to je možné, ve značení generací je trochu chaos. Facelift nepovažuji za novou generaci.
Takže se jedná spíše o rozdíl mezi B5 a B6 a to jsou opravdu úplně jiná auta

Vana666
26. července • 12:14

jiné motory, někde podélně jinde napříč, různé podvozkové platformy, různé nápravy, zcela odlišné provedení čtyřkolek ...
žadný problém, to auto je přece pořád stejné

učitel
26. července • 11:31

Jen ta čeština se nějak nevyvíjela.

Vana666
26. července • 9:11

Přesně !
Narozeniny slaví tak akorát název Passat ale určitě ne auto jako takové. Myslím že současná generace nemá s tou první společného už vůbec nic

Doporučujeme

Články odjinud