Snad bych jen doplnil, že Torsen byl u starší generace k dispozici jen u verzi V6 (nebo dokonce jen benzin 2,8 V6 ?) - jesti se nepletu, u nižších motorizací byl haldex první generace.
A přesně tak vznikají fámy. Starší Passat B5 měl VŽDY ve čtyřkolce torsen i když se obchodně jmenoval syncro a pak 4motion. Byl to totiž podvozek A4/zkrácený A6, motor podél. U motorů napříč se dnes u koncernu používá haldex z finančních a konstrukčních důvodů. Bohužel dnešní passat není podvozek A6 ale nafouklý golfV nebo chcete-li Octavia II, motor napříč, haldex, stejně tak jako A3 quattro (opět jen obchodní označení)atd.
A tak vznikají fámy. Passat B5 měl sice vždy Torsen ale jen u šestiválců. U čtyřválců byl haldex I. generation.
Tak jeden čtyřválcový Passat 1,9 TDI mám už čtyři roky doma a je samozřejmě s torsenem. Ostatně jako všechny čtyřkolky koncernu VW (včetně Audi) s motorem uloženým podélně.Napříč uložené motory mají HaldexNezáleží na označení Quattro, 4Motion, 4x4 ale na uložení motoru.
6 válce torsen, 4 válce halex - a to jsi vyčetl na netu kefíre, nebo jsi to auto nekdy vůbec viděl jinak než na parkovišti?
A tak přesně tak vznikají a šíří se fámy. Starši passat 3b
A tak přesně tak vznikají a šíří se fámy. Starši passat
A tak přesně tak vznikají a šíří se fámy. Starši
A tak přesně tak vznikají a šíří se fámy.
A tak přesně tak vznikají a šíří se
A tak přesně tak vznikají a šíří
A tak přesně tak vznikají a
A tak přesně tak vznikají
A tak přesně
Tak sestivalec 2.7 TDI do passatu asi nepude, s prislusenstvim se tam ani nevejde (intercooller etc.). Jestli tam neco pude tak asi petivalec napric 2.5 R5 TDI s trochu vetsim vykonem nez v T5, odhaduju tak 200k tak aby to neohrozilo 3.0 TDI V6 v A6. Nejlepsi stejne bude ten 2.0 TDI 125kW s DSG, ten petivalec je zbytecne tezsi a slozitejsi - videl jsem sundany dekly na rozvodech a je to tam jak spatne zkonstruovany hodinky - tolik je tam kol a kolecek... tak uvidime Nejlepsi by byl 2.0 TDI twin-TURBO 250k a 450Nm ale ten asi delat nebudou. Jinak jsem zaslechl ze maji ve skodovce delat 1.2 HTP turbo kolem 74kW/100k neco jako 1.4 KTFSI co je v golfu - mimochodem ten motor snad pujde do superba ale to se mi zda mimo - sice 125kW ale 1.4 v Superbu??? Vim materialy jsou dneska zase jinde ale stejnak...
je hodne neobjektivni naklonost
Čerstvá vlastní zkušenost? Také jsem si to myslel, ale poslední testy to dost chválí a např. i nové čtyřkolky od BMW jsou na stejném principu, elektronicky spínané mezinápravové spojky. Vlastní zkušenost ale nemám, dost by mne tvoje zajímala, máš-li ji.
Bude VW Passat 2.0 TDI (125 kW) 4-M. nebo 2,7 TDI (132 kW) 4-M.?Planuji nákup v 03.2006.
Koukam, ze hodnoty zrychleni a maximalky u 2.0 TDI 4M jsou takrka totozny jako jako u predchotiho passatu 1,9 TDI 4M. To je novej tezsi? I kdyz, tech 10 koniku to asi nevytrhne...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.