Volkswagen Passat již také jako čtyřkolka

Volkswagen přichází u svého modelu Passat také s verzí s náhonem na všechna kola 4Motion. Tento pohon bude v počátku k dostání pouze s motory 2.0 FSI a 2.0 TDI a to v provedení sedan i kombi. Oba motory budou přenášet výkon na všechna kola prostřednictvím manuální šestistupňové převodovky.

Passat 2.0 FSI 4Motion zvládne sprint na stovku za 9,9 s (kombi za 10,2 s) a dosáhne maximální rychlosti 209 km/h u sedanu a 206 km/h u kombíku.

Passat 2.0 TDI 4Motion zvládne sprint na stovku za 10,2 s (kombi za 10,5 s) a dosáhne maximální rychlosti 204 km/h u sedanu a 201 km/h u kombíku. Kombinovaná spotřeba bude v tomto provedení činit slušných 6,8 l u sedanu a 7 l na 100 kilometrů u kombíku.

Cena proti běžné verzi s náhonem na jednu nápravu by se měla zvýšit o přibližně 60 000 Kč u verze s motorem FSI a necelých 70 000 Kč u verze s naftovým motorem a to jak u sedanu tak u kombíku. Zhruba za měsíc se na trhu objeví i vrcholná verze 4Motion s motorem 3.2 V6 FSI.

Pro úplnost dodáváme, že u nového Passatu nebude u žádného z nabízených motorů k dispozici stálý pohon všech kol s mezinápravovým diferenciálenm Torsen tak jako u minulé generace. Všem verzím 4Motion bude vlastní připojitelný pohon zadních kol řešený pomocí druhé generace švédského systému Haldex.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků