Volkswagen Passat GTE zvládne přes 220 km/h i spotřebu 2,0 l/100 km

19 komentářů

Václav
29. září • 19:22

spotreba je vyvážená cenou...a inak už to na cestách zacina sa podobať ako za socializmuna cestách len jednotvárne autá so vsedným dizajnom tč VW audi.VW skoda,VW seat
a ev postarožne BMW,kt už nikto nechce na západe,len akorát za socializmu to boli MB eky,wartburgy Volgy,Lady trabanty,podobne jednotvárne to zacína byť aj dnes ...nedávno som sa rozprával s podnikatelom,ten odovzdal Citroen Picasso s 240 000 km
do citroenu a dostal druhý,nemal žiadne závady pocas 240 000 km ov...B-]

Zelí
29. září • 20:38

240 tisíc není žádný zvláštní nájezd.

Vana666
29. září • 8:15

Ještě mohli zveřejnit, kolik to žere při té maximálce 220 km/h

Tom
30. září • 10:43

to je druhá věc, kterou to auto nikdy nedosáhne, ta první je udávaná spotřeba :-D

runner42
29. září • 7:51

Upřímně, strčte si takovéto uvádění spotřeby do pr**le! 3-[

Art Vandelay
29. září • 15:40

Ja najazdim denne tak 20-40 km, maximalne 5 x za rok idem dlhu cestu do 500 km, aku spotrebu by som mal asi ja? Runner, ty si hovoril aky si super okrem ineho aj v matematike, nevedel by si mi vypocitat tu priemernu spotrebu?

runner42
30. září • 8:04

Při aplikaci stejného postupu uvádění průměrné spotřeby jako u uvedeného vozidla ti to mohu vyčíslit absolutně přesně. Tvoje spotřeba je 0,0 litru na 100km. Doufám, že ti to takto stačí a vyhovuje.
PS: Zkapalněného vodíku. Do spotřeby nezapočítávám spotřebovaný benzín případně naftu, stejně jako VW neuvádí do spotřeby el. energii.Mimochodem, v článku uvedený údaj 1000km na 50 litrovou nádrže a tedy spotřeba 5l/100km není přesný. Zaprve maximální dojezd se počítá při minimální, nikoliv průměrné spotřebě a zadruhé opět nedošlo k zohlednění dojezdu na elektřinu.
Průměrná spotřeba bude tedy někdo okolo 7-8 litrů na 100km, což je až čtyřnásobek uváděné spotřeby, tedy klamání spotřebitele a na žalobu.

Zelí
30. září • 9:06

Pleteš si pojem s průjmem. Oni mají spotřebu stanovenou dle platné metodiky. A to jim sedí. Na tom si dají záležet, aby to sedělo. Já jim věřím. To, že zrovna ty se svou technikou jízdy a délkami tras jsi mimo metodiku měření je vcelku nezajímá. Oni vyhoví metodice.....oni musí vyhovět dementům v bruselu. Jak tady píše nějaký kolegy...stěžuj si u svého europosrance.

runner42
30. září • 13:32

Nikdy jsem netvrdil, že uváděná hodnota není v souladu s vyhláškou. Pouze tvrdím, že všichni včetně redaktorů Autorevue víme, že metodika nezohledňuje kombinaci více druhů pohonu a proto její výsledek nevypovídá vůbec o ničem. Přidejte kapacitu baterií a vyjde vám průměrná spotřeba klidně i nula. Uvádět tedy VĚDOMĚ výsledek nesmyslného výpočtu spotřeby podle zaostalé vyhlášky je přinejmenším neetické, neřknu li trestuhodné.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Zelí
30. září • 14:46

Ještě jednu věc, kterou už tady výše někdo připomněl. Pro poměrně širokou skupinu zákazníků to bude ideální stroj. Zaměstnanci, kteří dojíždí do zaměstnání do 50km a mají možnost auto nabít, tak mají v podstatě elektromobil a v případě ojedinělých delších cest nemají žádné omezení s dojezdem.

runner42
30. září • 16:20

To mám jako koupit velký těžký drahý kombík s vysokými servisními náklady, aby mohl nějaký můj zaměstnanec ušetřit svých pár korun při dojíždění do práce?? Celej říčnej...

Zelí
30. září • 14:34

O tom není sporu. Je to jako s celo europarádou.

Tom
30. září • 10:42

nevyhoví, taky proto za to dostali pokutu ;-)

Čendoslav
29. září • 9:27

Nerozčiluj se a napiš svému europoslanci...:-)

Kankunen
29. září • 6:58

Evropská matika. Na 50l najede při spotřebě 2l 1000 km. Podvod podle zákona.

Jan Taraba
28. září • 23:46

Pořád nechápu, proč se kombinuje hybrid s tím méně efektivním typem motoru, tedy zážehovým, kde je v reálu podstatný rozdíl mezi papírovou spotřebou a krušnou realitou. Chápal bych v honbě za rekordy kombinaci hybridu s dieselem a v poměru více preferujícím elektřinu, tedy například naftovou 1,6 s 90kW s elektromotorem s rovněž 90kW.

Zelí
29. září • 20:37

Hybrid je pro ty chudáky, kteří potřebují, aby jim benziňák žral míň. Ti co mají nafťáka, tak ti už nízkou spotřebu mají, ti na baterky nemají nárok. Baterek a surovin na baterky je málo, takže vyjdou jen tak tak pro benziňáky, ne aby se jimi plýtvalo pro diesly. Na to zapomeň. :-D

Vana666
29. září • 6:48

Možná jde o váhu. Když už auto musí vézt jeden motor navíc a hlavně těžké akumulátory, musí ušetřit jinde ať z toho není ve výsledku ingot.
A výkon elektromotoru s tím souvisí zřejmě taky, silnější je těžší a potřebuje ještě větší baterky.

Diamant
30. září • 10:12

A nebude pouzity benzinovy motor skor z dovodu rychlejsieho zahriatia? A poto. Aj kurit treba v zime niecim, elektromobily s tym maju celkom problem, naftaky to tiez dohanaju elektro ohrevom. A vyrabat naftovym motorom elektrinu a tou kurit je celkom nehospodarne.

Doporučujeme

Články odjinud