spotreba je vyvážená cenou...a inak už to na cestách zacina sa podobať ako za socializmuna cestách len jednotvárne autá so vsedným dizajnom tč VW audi.VW skoda,VW seat a ev postarožne BMW,kt už nikto nechce na západe,len akorát za socializmu to boli MB eky,wartburgy Volgy,Lady trabanty,podobne jednotvárne to zacína byť aj dnes ...nedávno som sa rozprával s podnikatelom,ten odovzdal Citroen Picasso s 240 000 km do citroenu a dostal druhý,nemal žiadne závady pocas 240 000 km ov...B-]
240 tisíc není žádný zvláštní nájezd.
Ještě mohli zveřejnit, kolik to žere při té maximálce 220 km/h
to je druhá věc, kterou to auto nikdy nedosáhne, ta první je udávaná spotřeba :-D
Upřímně, strčte si takovéto uvádění spotřeby do pr**le! 3-[
Ja najazdim denne tak 20-40 km, maximalne 5 x za rok idem dlhu cestu do 500 km, aku spotrebu by som mal asi ja? Runner, ty si hovoril aky si super okrem ineho aj v matematike, nevedel by si mi vypocitat tu priemernu spotrebu?
Při aplikaci stejného postupu uvádění průměrné spotřeby jako u uvedeného vozidla ti to mohu vyčíslit absolutně přesně. Tvoje spotřeba je 0,0 litru na 100km. Doufám, že ti to takto stačí a vyhovuje.PS: Zkapalněného vodíku. Do spotřeby nezapočítávám spotřebovaný benzín případně naftu, stejně jako VW neuvádí do spotřeby el. energii.Mimochodem, v článku uvedený údaj 1000km na 50 litrovou nádrže a tedy spotřeba 5l/100km není přesný. Zaprve maximální dojezd se počítá při minimální, nikoliv průměrné spotřebě a zadruhé opět nedošlo k zohlednění dojezdu na elektřinu.Průměrná spotřeba bude tedy někdo okolo 7-8 litrů na 100km, což je až čtyřnásobek uváděné spotřeby, tedy klamání spotřebitele a na žalobu.
Pleteš si pojem s průjmem. Oni mají spotřebu stanovenou dle platné metodiky. A to jim sedí. Na tom si dají záležet, aby to sedělo. Já jim věřím. To, že zrovna ty se svou technikou jízdy a délkami tras jsi mimo metodiku měření je vcelku nezajímá. Oni vyhoví metodice.....oni musí vyhovět dementům v bruselu. Jak tady píše nějaký kolegy...stěžuj si u svého europosrance.
Nikdy jsem netvrdil, že uváděná hodnota není v souladu s vyhláškou. Pouze tvrdím, že všichni včetně redaktorů Autorevue víme, že metodika nezohledňuje kombinaci více druhů pohonu a proto její výsledek nevypovídá vůbec o ničem. Přidejte kapacitu baterií a vyjde vám průměrná spotřeba klidně i nula. Uvádět tedy VĚDOMĚ výsledek nesmyslného výpočtu spotřeby podle zaostalé vyhlášky je přinejmenším neetické, neřknu li trestuhodné.
Ještě jednu věc, kterou už tady výše někdo připomněl. Pro poměrně širokou skupinu zákazníků to bude ideální stroj. Zaměstnanci, kteří dojíždí do zaměstnání do 50km a mají možnost auto nabít, tak mají v podstatě elektromobil a v případě ojedinělých delších cest nemají žádné omezení s dojezdem.
To mám jako koupit velký těžký drahý kombík s vysokými servisními náklady, aby mohl nějaký můj zaměstnanec ušetřit svých pár korun při dojíždění do práce?? Celej říčnej...
O tom není sporu. Je to jako s celo europarádou.
nevyhoví, taky proto za to dostali pokutu ;-)
Nerozčiluj se a napiš svému europoslanci...:-)
Evropská matika. Na 50l najede při spotřebě 2l 1000 km. Podvod podle zákona.
Pořád nechápu, proč se kombinuje hybrid s tím méně efektivním typem motoru, tedy zážehovým, kde je v reálu podstatný rozdíl mezi papírovou spotřebou a krušnou realitou. Chápal bych v honbě za rekordy kombinaci hybridu s dieselem a v poměru více preferujícím elektřinu, tedy například naftovou 1,6 s 90kW s elektromotorem s rovněž 90kW.
Hybrid je pro ty chudáky, kteří potřebují, aby jim benziňák žral míň. Ti co mají nafťáka, tak ti už nízkou spotřebu mají, ti na baterky nemají nárok. Baterek a surovin na baterky je málo, takže vyjdou jen tak tak pro benziňáky, ne aby se jimi plýtvalo pro diesly. Na to zapomeň. :-D
Možná jde o váhu. Když už auto musí vézt jeden motor navíc a hlavně těžké akumulátory, musí ušetřit jinde ať z toho není ve výsledku ingot. A výkon elektromotoru s tím souvisí zřejmě taky, silnější je těžší a potřebuje ještě větší baterky.
A nebude pouzity benzinovy motor skor z dovodu rychlejsieho zahriatia? A poto. Aj kurit treba v zime niecim, elektromobily s tym maju celkom problem, naftaky to tiez dohanaju elektro ohrevom. A vyrabat naftovym motorom elektrinu a tou kurit je celkom nehospodarne.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.