Volkswagen Passat GTE zvládne přes 220 km/h i spotřebu 2,0 l/100 km

Jan Taraba  |  28. 09. 2014 23:46

Pořád nechápu, proč se kombinuje hybrid s tím méně efektivním typem motoru, tedy zážehovým, kde je v reálu podstatný rozdíl mezi papírovou spotřebou a krušnou realitou. Chápal bych v honbě za rekordy kombinaci hybridu s dieselem a v poměru více preferujícím elektřinu, tedy například naftovou 1,6 s 90kW s elektromotorem s rovněž 90kW.

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  29. 09. 2014 06:48

Možná jde o váhu. Když už auto musí vézt jeden motor navíc a hlavně těžké akumulátory, musí ušetřit jinde ať z toho není ve výsledku ingot.
A výkon elektromotoru s tím souvisí zřejmě taky, silnější je těžší a potřebuje ještě větší baterky.

Odpovědět  |   | 
Diamant  |  30. 09. 2014 10:12

A nebude pouzity benzinovy motor skor z dovodu rychlejsieho zahriatia? A poto. Aj kurit treba v zime niecim, elektromobily s tym maju celkom problem, naftaky to tiez dohanaju elektro ohrevom. A vyrabat naftovym motorom elektrinu a tou kurit je celkom nehospodarne.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  29. 09. 2014 20:37

Hybrid je pro ty chudáky, kteří potřebují, aby jim benziňák žral míň. Ti co mají nafťáka, tak ti už nízkou spotřebu mají, ti na baterky nemají nárok. Baterek a surovin na baterky je málo, takže vyjdou jen tak tak pro benziňáky, ne aby se jimi plýtvalo pro diesly. Na to zapomeň.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  29. 09. 2014 06:58

Evropská matika. Na 50l najede při spotřebě 2l 1000 km. Podvod podle zákona.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  29. 09. 2014 07:51

Upřímně, strčte si takovéto uvádění spotřeby do pr**le!

Odpovědět  |   | 
Čendoslav  |  29. 09. 2014 09:27

Nerozčiluj se a napiš svému europoslanci...

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  29. 09. 2014 15:40

Ja najazdim denne tak 20-40 km, maximalne 5 x za rok idem dlhu cestu do 500 km, aku spotrebu by som mal asi ja? Runner, ty si hovoril aky si super okrem ineho aj v matematike, nevedel by si mi vypocitat tu priemernu spotrebu?

Odpovědět  |   | 
runner42  |  30. 09. 2014 08:04

Při aplikaci stejného postupu uvádění průměrné spotřeby jako u uvedeného vozidla ti to mohu vyčíslit absolutně přesně. Tvoje spotřeba je 0,0 litru na 100km. Doufám, že ti to takto stačí a vyhovuje.


PS: Zkapalněného vodíku. Do spotřeby nezapočítávám spotřebovaný benzín případně naftu, stejně jako VW neuvádí do spotřeby el. energii.

Mimochodem, v článku uvedený údaj 1000km na 50 litrovou nádrže a tedy spotřeba 5l/100km není přesný. Zaprve maximální dojezd se počítá při minimální, nikoliv průměrné spotřebě a zadruhé opět nedošlo k zohlednění dojezdu na elektřinu.
Průměrná spotřeba bude tedy někdo okolo 7-8 litrů na 100km, což je až čtyřnásobek uváděné spotřeby, tedy klamání spotřebitele a na žalobu.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  30. 09. 2014 09:06

Pleteš si pojem s průjmem. Oni mají spotřebu stanovenou dle platné metodiky. A to jim sedí. Na tom si dají záležet, aby to sedělo. Já jim věřím. To, že zrovna ty se svou technikou jízdy a délkami tras jsi mimo metodiku měření je vcelku nezajímá. Oni vyhoví metodice.....oni musí vyhovět dementům v bruselu. Jak tady píše nějaký kolegy...stěžuj si u svého europosrance.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  30. 09. 2014 10:42

nevyhoví, taky proto za to dostali pokutu

Odpovědět  |   | 
runner42  |  30. 09. 2014 13:32

Nikdy jsem netvrdil, že uváděná hodnota není v souladu s vyhláškou. Pouze tvrdím, že všichni včetně redaktorů Autorevue víme, že metodika nezohledňuje kombinaci více druhů pohonu a proto její výsledek nevypovídá vůbec o ničem. Přidejte kapacitu baterií a vyjde vám průměrná spotřeba klidně i nula. Uvádět tedy VĚDOMĚ výsledek nesmyslného výpočtu spotřeby podle zaostalé vyhlášky je přinejmenším neetické, neřknu li trestuhodné.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  30. 09. 2014 14:34

O tom není sporu. Je to jako s celo europarádou.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  30. 09. 2014 14:46

Ještě jednu věc, kterou už tady výše někdo připomněl. Pro poměrně širokou skupinu zákazníků to bude ideální stroj. Zaměstnanci, kteří dojíždí do zaměstnání do 50km a mají možnost auto nabít, tak mají v podstatě elektromobil a v případě ojedinělých delších cest nemají žádné omezení s dojezdem.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  30. 09. 2014 16:20

To mám jako koupit velký těžký drahý kombík s vysokými servisními náklady, aby mohl nějaký můj zaměstnanec ušetřit svých pár korun při dojíždění do práce?? Celej říčnej...

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  29. 09. 2014 08:15

Ještě mohli zveřejnit, kolik to žere při té maximálce 220 km/h

Odpovědět  |   | 
Tom  |  30. 09. 2014 10:43

to je druhá věc, kterou to auto nikdy nedosáhne, ta první je udávaná spotřeba

Odpovědět  |   | 
Václav  |  29. 09. 2014 19:22

spotreba je vyvážená cenou...a inak už to na cestách zacina sa podobať ako za socializmu

na cestách len jednotvárne autá so vsedným dizajnom tč VW audi.VW skoda,VW seat
a ev postarožne BMW,kt už nikto nechce na západe,len akorát za socializmu to boli MB eky,wartburgy Volgy,Lady trabanty,podobne jednotvárne to zacína byť aj dnes ...

nedávno som sa rozprával s podnikatelom,ten odovzdal Citroen Picasso s 240 000 km
do citroenu a dostal druhý,nemal žiadne závady pocas 240 000 km ov...

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  29. 09. 2014 20:38

240 tisíc není žádný zvláštní nájezd.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

dnes | Vladimír Kadera | 58 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 75 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A