Volkswagen Passat GTE stojí na českém trhu minimálně 1 149 900 Kč

Volkswagen rozšířil na českém trhu nabídku verzí pro model Passat. Kromě známých variant si mohou nově čeští zákazníci objednat také plug-in hybridní provedení GTE, které je vedle modelu Golf GTE dalším hybridem v nabídce této automobilky.

Volkswagen Passat Alltrack v prodeji, „terénní“ příplatek činí 99 tisíc

Volkswagen Passat Alltrack v prodeji, „terénní“ příplatek činí 99 tisíc

Passat GTE kombinuje benzinový přeplňovaný motor 1.4 TSI o výkonu 115 kW (156 k) s elektromotorem nabízejícím 85 kW (115 k) a automatickou šestistupňovou převodovkou DSG. Celkově vůz nabídne 160 kW (218 k) a 400 Nm, což v praxi znamená akceleraci z nuly na 100 km/h za 7,4 s u sedanu a 7,6 s u kombi. Nejvyšší rychlost dosahuje na 225 km/h.

Volkswagen Passat GTE zvládne přes 220 km/h i spotřebu 2,0 l/100 km

Volkswagen Passat GTE zvládne přes 220 km/h i spotřebu 2,0 l/100 km

Hlavní je samozřejmě ale spotřeba. Passat GTE je plug-in hybrid, takže lze jeho lithium-iontové akumulátory nabíjet z externích zdrojů. V čistě elektrickém režimu ujede nový hybrid až 50 km a tabulky slibují nereálnou spotřebu 1,6 l/100 km. Mimochodem s takovou spotřebou nejezdil ani ekologický speciál XL1.

Fototest Volkswagen XL1: Taky trochu podvod. Ale odpustíte mu to

Fototest Volkswagen XL1: Taky trochu podvod. Ale odpustíte mu to

Na českém trhu si Volkswagen za Passat GTE naúčtuje minimálně 1 149 900 Kč v případě, že sáhnete po sedanu. Příplatek za kombi je 20 000 Kč. Sériová výroba zahrnuje například přednárazový systém, třízónovou klimatizaci, bezklíčkový přístup, adaptivní tempomat, čalounění kombinující Alcantaru s kůží a tak dále. 

Zobrazit tiskovou zprávu
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků