Volkswagen Passat GTE stojí na českém trhu minimálně 1 149 900 Kč

Volkswagen rozšířil na českém trhu nabídku verzí pro model Passat. Kromě známých variant si mohou nově čeští zákazníci objednat také plug-in hybridní provedení GTE, které je vedle modelu Golf GTE dalším hybridem v nabídce této automobilky.

Volkswagen Passat Alltrack v prodeji, „terénní“ příplatek činí 99 tisíc

Volkswagen Passat Alltrack v prodeji, „terénní“ příplatek činí 99 tisíc

Passat GTE kombinuje benzinový přeplňovaný motor 1.4 TSI o výkonu 115 kW (156 k) s elektromotorem nabízejícím 85 kW (115 k) a automatickou šestistupňovou převodovkou DSG. Celkově vůz nabídne 160 kW (218 k) a 400 Nm, což v praxi znamená akceleraci z nuly na 100 km/h za 7,4 s u sedanu a 7,6 s u kombi. Nejvyšší rychlost dosahuje na 225 km/h.

Volkswagen Passat GTE zvládne přes 220 km/h i spotřebu 2,0 l/100 km

Volkswagen Passat GTE zvládne přes 220 km/h i spotřebu 2,0 l/100 km

Hlavní je samozřejmě ale spotřeba. Passat GTE je plug-in hybrid, takže lze jeho lithium-iontové akumulátory nabíjet z externích zdrojů. V čistě elektrickém režimu ujede nový hybrid až 50 km a tabulky slibují nereálnou spotřebu 1,6 l/100 km. Mimochodem s takovou spotřebou nejezdil ani ekologický speciál XL1.

Fototest Volkswagen XL1: Taky trochu podvod. Ale odpustíte mu to

Fototest Volkswagen XL1: Taky trochu podvod. Ale odpustíte mu to

Na českém trhu si Volkswagen za Passat GTE naúčtuje minimálně 1 149 900 Kč v případě, že sáhnete po sedanu. Příplatek za kombi je 20 000 Kč. Sériová výroba zahrnuje například přednárazový systém, třízónovou klimatizaci, bezklíčkový přístup, adaptivní tempomat, čalounění kombinující Alcantaru s kůží a tak dále. 

Zobrazit tiskovou zprávu
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 1 příspěvek
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky