Volkswagen Passat GTE stojí na českém trhu minimálně 1 149 900 Kč

Volkswagen rozšířil na českém trhu nabídku verzí pro model Passat. Kromě známých variant si mohou nově čeští zákazníci objednat také plug-in hybridní provedení GTE, které je vedle modelu Golf GTE dalším hybridem v nabídce této automobilky.

Volkswagen Passat Alltrack v prodeji, „terénní“ příplatek činí 99 tisíc

Volkswagen Passat Alltrack v prodeji, „terénní“ příplatek činí 99 tisíc

Passat GTE kombinuje benzinový přeplňovaný motor 1.4 TSI o výkonu 115 kW (156 k) s elektromotorem nabízejícím 85 kW (115 k) a automatickou šestistupňovou převodovkou DSG. Celkově vůz nabídne 160 kW (218 k) a 400 Nm, což v praxi znamená akceleraci z nuly na 100 km/h za 7,4 s u sedanu a 7,6 s u kombi. Nejvyšší rychlost dosahuje na 225 km/h.

Volkswagen Passat GTE zvládne přes 220 km/h i spotřebu 2,0 l/100 km

Volkswagen Passat GTE zvládne přes 220 km/h i spotřebu 2,0 l/100 km

Hlavní je samozřejmě ale spotřeba. Passat GTE je plug-in hybrid, takže lze jeho lithium-iontové akumulátory nabíjet z externích zdrojů. V čistě elektrickém režimu ujede nový hybrid až 50 km a tabulky slibují nereálnou spotřebu 1,6 l/100 km. Mimochodem s takovou spotřebou nejezdil ani ekologický speciál XL1.

Fototest Volkswagen XL1: Taky trochu podvod. Ale odpustíte mu to

Fototest Volkswagen XL1: Taky trochu podvod. Ale odpustíte mu to

Na českém trhu si Volkswagen za Passat GTE naúčtuje minimálně 1 149 900 Kč v případě, že sáhnete po sedanu. Příplatek za kombi je 20 000 Kč. Sériová výroba zahrnuje například přednárazový systém, třízónovou klimatizaci, bezklíčkový přístup, adaptivní tempomat, čalounění kombinující Alcantaru s kůží a tak dále. 

Zobrazit tiskovou zprávu
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků