Volkswagen Passat GTE stojí na českém trhu minimálně 1 149 900 Kč

Volkswagen rozšířil na českém trhu nabídku verzí pro model Passat. Kromě známých variant si mohou nově čeští zákazníci objednat také plug-in hybridní provedení GTE, které je vedle modelu Golf GTE dalším hybridem v nabídce této automobilky.

Volkswagen Passat Alltrack v prodeji, „terénní“ příplatek činí 99 tisíc

Volkswagen Passat Alltrack v prodeji, „terénní“ příplatek činí 99 tisíc

Passat GTE kombinuje benzinový přeplňovaný motor 1.4 TSI o výkonu 115 kW (156 k) s elektromotorem nabízejícím 85 kW (115 k) a automatickou šestistupňovou převodovkou DSG. Celkově vůz nabídne 160 kW (218 k) a 400 Nm, což v praxi znamená akceleraci z nuly na 100 km/h za 7,4 s u sedanu a 7,6 s u kombi. Nejvyšší rychlost dosahuje na 225 km/h.

Volkswagen Passat GTE zvládne přes 220 km/h i spotřebu 2,0 l/100 km

Volkswagen Passat GTE zvládne přes 220 km/h i spotřebu 2,0 l/100 km

Hlavní je samozřejmě ale spotřeba. Passat GTE je plug-in hybrid, takže lze jeho lithium-iontové akumulátory nabíjet z externích zdrojů. V čistě elektrickém režimu ujede nový hybrid až 50 km a tabulky slibují nereálnou spotřebu 1,6 l/100 km. Mimochodem s takovou spotřebou nejezdil ani ekologický speciál XL1.

Fototest Volkswagen XL1: Taky trochu podvod. Ale odpustíte mu to

Fototest Volkswagen XL1: Taky trochu podvod. Ale odpustíte mu to

Na českém trhu si Volkswagen za Passat GTE naúčtuje minimálně 1 149 900 Kč v případě, že sáhnete po sedanu. Příplatek za kombi je 20 000 Kč. Sériová výroba zahrnuje například přednárazový systém, třízónovou klimatizaci, bezklíčkový přístup, adaptivní tempomat, čalounění kombinující Alcantaru s kůží a tak dále. 

Zobrazit tiskovou zprávu
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků