Volkswagen Passat GTE stojí na českém trhu minimálně 1 149 900 Kč

Volkswagen rozšířil na českém trhu nabídku verzí pro model Passat. Kromě známých variant si mohou nově čeští zákazníci objednat také plug-in hybridní provedení GTE, které je vedle modelu Golf GTE dalším hybridem v nabídce této automobilky.

Volkswagen Passat Alltrack v prodeji, „terénní“ příplatek činí 99 tisíc

Volkswagen Passat Alltrack v prodeji, „terénní“ příplatek činí 99 tisíc

Passat GTE kombinuje benzinový přeplňovaný motor 1.4 TSI o výkonu 115 kW (156 k) s elektromotorem nabízejícím 85 kW (115 k) a automatickou šestistupňovou převodovkou DSG. Celkově vůz nabídne 160 kW (218 k) a 400 Nm, což v praxi znamená akceleraci z nuly na 100 km/h za 7,4 s u sedanu a 7,6 s u kombi. Nejvyšší rychlost dosahuje na 225 km/h.

Volkswagen Passat GTE zvládne přes 220 km/h i spotřebu 2,0 l/100 km

Volkswagen Passat GTE zvládne přes 220 km/h i spotřebu 2,0 l/100 km

Hlavní je samozřejmě ale spotřeba. Passat GTE je plug-in hybrid, takže lze jeho lithium-iontové akumulátory nabíjet z externích zdrojů. V čistě elektrickém režimu ujede nový hybrid až 50 km a tabulky slibují nereálnou spotřebu 1,6 l/100 km. Mimochodem s takovou spotřebou nejezdil ani ekologický speciál XL1.

Fototest Volkswagen XL1: Taky trochu podvod. Ale odpustíte mu to

Fototest Volkswagen XL1: Taky trochu podvod. Ale odpustíte mu to

Na českém trhu si Volkswagen za Passat GTE naúčtuje minimálně 1 149 900 Kč v případě, že sáhnete po sedanu. Příplatek za kombi je 20 000 Kč. Sériová výroba zahrnuje například přednárazový systém, třízónovou klimatizaci, bezklíčkový přístup, adaptivní tempomat, čalounění kombinující Alcantaru s kůží a tak dále. 

Zobrazit tiskovou zprávu
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků