Volkswagen Passat GTE přináší na české silnice mobilitu budoucnosti

Volkswagen Passat GTE přináší na české silnice mobilitu budoucnosti
  • Bestseller s inovativním hybridním pohonem
  • Sportovní výkony i extrémně nízká spotřeba paliva
  • Passat GTE lze objednávat za ceny již od 1 149 900 Kč

Praha, 15. února 2016 – Volkswagen zahájil předprodej nového modelu Passat GTE na českém trhu. Bestseller v segmentu manažerských vozů přichází s inovativním hybridním pohonem s možností externího nabíjení (plug-in hybrid) a zákazníci jej mohou objednávat v karosářských variantách Limuzína i Variant za ceny od 1 149 900 Kč včetně DPH.

Passat GTE je po Golfu GTE dalším sériově vyráběným modelem značky Volkswagen s hybridním pohonem a možností externího dobíjení. Nová varianta oblíbeného manažerského i rodinného vozu umožňuje jízdu s nulovými emisemi na krátké vzdálenosti i neomezené cestování na dlouhé vzdálenosti při zachování nejvyšší úrovně komfortu a bezpečnosti.

Základem hybridního pohonného ústrojí nového modelu Passat GTE je zážehový motor 1.4 TSI o výkonu 115 kW (156 k), který je kombinován s elektromotorem o výkonu 85 kW (115 k), speciální samočinnou šestistupňovou převodovkou DSG a lithium-iontovým akumulátorem. Nejvyšší celkový výkon hybridní soustavy TSI Plug-In-Hybrid dosahuje 160 kW (218 k) a maximální točivý moment 400 N.m. To umožňuje jízdu nejvyšší rychlostí 225 km/h a neméně pozoruhodné zrychlení
z 0 na 100 km/h za 7,4 sekundy (Limuzína), resp. 7,6 sekundy (Variant).

Kombinovaná spotřeba paliva dosahuje pouhých 1,6 až 1,7 l/100 km, čemuž odpovídají hodnoty emisí CO2 37 až 39 g/km. V režimu čistě elektrického pohonu se kombinovaná spotřeba elektrické energie jednotlivých variant pohybuje od 12,2 do 12,9 kWh/100 km, což umožňuje ujetí přibližně 50 km na jedno nabití akumulátoru, které při úplném vybití trvá cca 2,5 hodiny s nástěnnou nabíječkou (3,6 kW), resp. 4 hodiny a 15 minut při dobíjení z běžné elektrické sítě (2,3 kW). Celkový dojezd na základě normované spotřeby se pohybuje v rozmezí od 1050 do 1114 km.

Volkswagen Passat GTE je na českém trhu nabízen ve dvou karosářských variantách Limuzína a Variant. Jejich vstupní cena 1 149 900 Kč (Limuzína), resp. 1 169 900 Kč (Variant), zahrnuje velmi bohatou sériovou výbavu, v níž nechybí např. asistenční systém Front Assist s funkcí nouzového brzdění City, adaptivní tempomat ACC (do 160 km/h), třízónová automatická klimatizace Climatronic, audiosystém Composition Media a bezklíčový přístupový systém Keyless Access.

Cestující jsou v případě nehody chráněni soustavou airbagů, včetně kolenního airbagu pro řidiče, a k jejich pohodlí při každodenním cestování přispívá mimo jiné atraktivní čalounění sedadel kombinací Alcantary a kůže, multifunkční volant s pádly pro manuální řazení, vyhřívání předních sedadel a paket Ambiente. Přední a zadní světlomety LED jsou vybaveny funkcemi Coming Home a Leaving Home, zatímco parkování usnadňuje zadní kamera. Zákazníci mají při konfiguraci svého vozu Passat GTE samozřejmě na výběr také široký sortiment prvků výbavy na přání i originálního příslušenství.

Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

včera | Jan Mička | 16 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky