Volkswagen Passat GT pro Ameriku dostane motor VR6

Špagi  |  11. 08. 2017 10:54  |  [84.42.195.xxx]

To si ještě dovolí prodávat passaty v Americe

Odpovědět  |   | 
Petr  |  11. 08. 2017 22:20  |  [77.240.103.xxx]

Afera dieselgate je pouze zamerne, medialne nafouknuta bublina, ktera ma jediny smysl. Poskodit nemecke vyrobce automobilu v americe. Protoze jim vyrazne konkuruji. A navic chteji evropske vyrobce okrast. Nic jineho v tom neni. Konecnemu spotrebiteli je to uplne jedno. 2.0tdi vs. big block. Co vypousti vice skodlivin? Samozrejme je to 5 litrovy, nemoderni, americky osmivalec.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  15. 08. 2017 15:33  |  [163.244.20.xxx]

Ahoj Sherlock, celkom vtipne takto na poobedie. Cize Americania sa musia mstit automobilke, ktorej rok co rok ide dole trhovy podiel. 2016 to bolo len 1,8%. Ale Toyotu (14%), Hondu (9%) alebo Nissan (8%) nechavaju na pokoji.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  11. 08. 2017 11:24  |  [78.45.127.xxx]

Nikdy jsem nepochopil, k čemu těm amíkům tyhle motory jsou. Rychlostní limity jsou v USA mnohem přísnější než v Evropě a průměrný američan tak když nestojí zrovna v zácpě stejně jede stylem "nedělní jízda babky do kostela".

Odpovědět  |   | 
Saman  |  11. 08. 2017 13:35  |  [188.120.212.xxx]

projed se nekdy mezi vetsima mestama treba na zapade USA, zjistis ze treba mezi LA a LV bys malej motor hodne rychle utahal i v tech nizsich rychlostech, realtivne dlouha dalnicni stoupani, vedro a celkem dalky.

Poznat to jde kuprikladu na pujcovenskych autech, kdys si pujcis nejaky 1.6 litr treba v Nissanu Note nebo Vesta, tak hodne rychle zjistis ze to neni dobra volba a rad si priplatis doslova pad dolaru za nejake auto s V6, docela vtipne je z tema V6 se ve statech da jezdit i docela usporne, u me se pokazde divili ze jim auto vracim s tak malou spotrebou na budiku Dodge Charger s 3.5 V6 jsem vracel po cca 1550 milich se spotrebou 30 mpg (asi 7.9 litru na 100km litru) a Mustanga s V8 jsem vracel po cca 1800 milich se spotrebou 31 mpg (asi 8.1 litru na 100km ) pritom pohodlna jizda a zadny drceni nejaky 1.6ky co si vezme v lepsim pripade okolo 7 litru a bude udejchana do kazdeho delsiho dalnicniho kopecka, kuprikladu dalnicni stoupani ze SF do LA ktere je z vychodu vnitrozemim musi bejt v nejaky maly motorizaci asi paradni rodeo, tam je temer 12 mil stoupacek ale co si budem namlouvat, i na CA1 po pobrezi kde se clovek sotva plazi 30-35 mil v hodine prumer se proste jede lip s tim V6 nebo V8

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  11. 08. 2017 14:04  |  [78.45.127.xxx]

Jo jasně. Zatím co težší Toyota Hilux, kterou v daleko horších podmínkách používá kdejaký pomatenec v turbanu na středním východě jezdí bez problémů s 2.0L motory a platí za nezničitelné auto.

Mimochodem v závodech do kopce nemají atmo motory proti turbům žádnou šanci, to je prostě fyzika.

Ale máte pravdu, v USA jsem nebyl a doufám, že ani nebudu. Konzumovat mléko s hnisem a plné hormonů a natibiotik (viz použití rBST, rBGH apod.), maso obsahující totéž, chlorovaná kuřata, GMO a podobné sračky (protože business především), to je fakt sen každého evropana

Odpovědět  |   | 
Martin  |  11. 08. 2017 21:48  |  [80.99.11.xxx]

Vazeny pane,

mate absolutnu pravdu, v porovnani s tym, co zeriete vy v CZ vsetci v amerike, zeru tie najvacsie s-r-a-c-k-y.
Kedze ste nevyhral v diskusii o tom, ako americania jazdia, tak do toho musite aspon pychnut v tom, co jedia. Dolezite je,m ze tie Babisove polotovary, alrebo ine potraviny produkovane nemeckymi koncernami su daleko zdravsiew ako tie americke GMO..:) Hlavne, ze pastiky su tie najlepsie, ze...?

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  11. 08. 2017 15:04  |  [94.230.144.xxx]

Mám podobné zkušenosti. V půjčovně jsem vzal pro 4 lidi Forda Tauruse V6 3.5. Teď už to nahradili 2.0EB. Nájezd 8000 mil a průměrná spotřeba 7.8. Ještě, že na to mám svědky, jinak bych to nevěřil ani sám sobě. Ten motor byl tak příjemný. Zvláště v takových těch nenápadných stoupáních, kde by se dva hádali, jestli to je rovina nebo ne a navigace ukáže za pár desítek minut převýšení 1km. Jízda pohodlná, jak ve vlaku. Původně jsem chtěl vzít Impalu 2.4, ale když mi přes 2.0m vysoký černoch (pro citlivky afroameričan) vysvětlil, že to má stejnou spotřebu jako 3.5, což jsem chtěl slyšet, bylo jasno, za jakou kliku dveří zatáhnout.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  11. 08. 2017 16:00  |  [85.71.196.xxx]

Negroidní rasa = negr. Nazývejme věci pravými jmény.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  11. 08. 2017 17:15  |  [217.195.168.xxx]

Mame u nas v susednom oddeleni taku negerku ze by si hrabal vsetkymi dvadsiatimi, dievca ako lusk. Bez srandy. Nebud nepodlozene nenavistny.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  12. 08. 2017 20:27  |  [46.33.96.xxx]

To nerozporuju.....

Odpovědět  |   | 
Petr  |  11. 08. 2017 22:01  |  [77.240.103.xxx]

To musel bejt zazitek v aute, ktery je velky a tezky samo o sobe, mit jeste 4 lidi. S motorem, ktery, jak by asi rekli usaci je μ small block. S 1202 station taky dokazala jet furt 60. Blbe.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  11. 08. 2017 22:49  |  [94.230.144.xxx]

Pro blba, každý blb. A příště nebumbej, nedělá Ti to dobře, ju?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  11. 08. 2017 17:12  |  [217.195.168.xxx]

...zalezi vela aj na sprevodovani. Nasa udajne 'drtena' O1 1.6 BFQ (ano ma par k naviac po jemnom, ale naozaj jemnom doladeni) ide uspokojivych130kmh (stiham sledovat okolie a reagovat ak by nahodou....) nieco tesne po 4.ooo otackami, na tempomate to kolise +- 1ooo otacok. Motor je napodiv ticho (ma pod sebou priplatkovu vanu a izolacku pod deklom), spotreba 7.5max (podmienky), v zavislosti od zatazenia. Motor je v optimalmych (stara skola, v podstate archaicky kratkozdvih) otackach a vylezie kopec-nekopec, jazda cez Alpy v 'konvoji' s v podstate prazdnym 520d nebola problemom.

Co samozrejme nejde, to je poziadavka na zrychlenie v stupani. Tu uz treba predvidat. Na 1.8 20v z posledneho roku sa to da vyriesit podradenim (tam ide pekne, ale si aj vezme), ale tych prehistorickych 1.6 100k (vyrobca) som zatial neutahal a vykon mi nechybal. Zalezi v prvom rade od toho, co je medzi volantom a sedackou. Zasa na druhej strane uznavam (a stopercent suhlasim) ze silnejsie auto je bezpecnejsie auto (pokial tam v tom spomenutom prriestore je aj mozog).

Odpovědět  |   | 
Petr  |  11. 08. 2017 22:35  |  [77.240.103.xxx]

Jezdit v aute, ktery ma pri 130km/hod 4000ot/min, to musi byt vazne zazitek! A kolisani +/- 1000ot/min? Asi chyba. Me auto pri 130 toci 1900 a na tempomat kolisa rychlost max. o 1km/hod. Auta s krouticim momentem pod 300nm, by vubec tempomat nemela mit. Stejne jako vozy s manualni prevodovkou. A k tomu 1.8 20v. I s turbem a 110kw, misto 88kw, je to liny jak kozi hnuj. K uprave motoru 1.6mpi 8v. Dostat z toho vic jak 10 koni upravou softwaru rid.jedn., je absolutne nemozny. Jedina vyhoda toho motoru je jeho alespon mala pruznost a primitivnost.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  12. 08. 2017 19:21  |  [217.195.168.xxx]

vdaka za opravu, tych 1ooo otacok je samozrejme hlupost, je to o jednu nulu menej. Pri 13o kmh to ma nieco tesne pod 4ooo a dost mozne ze by ste sa divili ale je akusticky prijemnejsi ako Vas diesel - vdaka spominanym upravam naozaj akusticky neobtazuje. Auto je sprevodovane optimalne, to jest najvyssiu rychlost dosahuje na najvyssi vykon a motor asi az tak slaby nebude, ked dokaze nalozene auto na zvysenom podvozku rozbehnut na 190 realnych. Navyse sa pohybuje v pasme najvyssieho krutiaceho momentu a nestalo sa mi zeby rychlost do bezneho stupania (trebars na D1) ani v obsadeni neudrzal. Motor je na to stavany, pracuje v optimalnom rezime, nevidim problem. Problem by nastal skor ak by obdrzal prilis dlhe prevody.

Kolise to preto ze motor ma predsa len mierne oneskorene reakcie na plyn co je znama vec pri 1.6 BFQ - softver som dal upravit pretozxe v povodnej forme to bolo naozaj otravne. Cize na tempomate pride pod kopec akym si zmysli pridat, je tam o 100 otacok a 5kmh menej. Na druhej strane, ked ten kopec vyjde, este chilku taka a az potom uberie. Naozaj to nie je chybajucim vykonom ale nastavenim. Nasa druha 1.8 20v atmo (jedna z poslednych) toto nepozna.

No a pokial Vam na normalne bezpecne jazdenie nestaci 100k+ v normalnom aute, potom bud jazdite ducatom, alebo je problem medzi sedackou a volantom, alebo s kratkym...no ved viete, cim...

Odpovědět  |   | 
PS  |  12. 08. 2017 20:51  |  [46.135.228.xxx]

Pod to se můžu podepsat. S Mustangem V8 jsem najel okolo 6.000 mil s průměrem 8,1l/100km.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  11. 08. 2017 11:52  |  [95.103.196.xxx]

Ako keby to bola cinska napodobnenina passatu :D ten nalepky cinske horror :D v R lane to vyzera omnoho krajsie

Odpovědět  |   | 
Petr  |  11. 08. 2017 22:39  |  [77.240.103.xxx]

Pardon. 1.8 20v ma 92 kw. Jede stejne mizerne jako 1.6mpi. A misto 10, zere 12.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  12. 08. 2017 19:25  |  [217.195.168.xxx]

zalezi ako-ktora, mali by ste si doplnit informacie. Priblizne v strede zivotneho cyklu dostala tato motorizacia upravy (nas pripad) a vysiel z toho uplne iny motor - verte ze ten vas chrochtak by prehnala tak ze by ste mali nadlho po nalade

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků

Nejčtenější články

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici nedoporučí. Přehled po kategoriích

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici n…

Přece jen objektivnější hodnocení spolehlivosti jednotlivých automobilů než průzkumy mezi vlastníky, nabízejí technici ze stanic technické kontroly. Nyní v Německu zveřejnili žebříček nejvíce a nejméně spolehlivých aut ve stáří od jednoho roku až do devíti let.

2.  10.  2017 | | 32 N/A
Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původní ceny. Motory drží, a zbytek?

Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původn…

BMW X5 bylo prvním SUV vyvinutým pod taktovkou mnichovské značky. Ceny nejlevnějších kusů nyní padají ke stu tisícům korun. Rozhodli jsme se zjistit, jak model funguje ojetý.

30.  9.  2017 | | 19 N/A
Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydržely desítky let

Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydr…

Některé motory se povedou, jiné nikoliv. My jsme pro vás vybrali desítku těch nejdéle vyráběných. Nejspíš nepřekvapí, že vznětový není ani jeden z nich…

15.  10.  2017 | | 23 N/A
9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A když už, tak jen obtížně...

9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A…

Jiný kraj, jiný mrav - to, co se dobře prodává v Japonsku, nemusí fungovat v Americe. Automobilky tak záměrně některé své modely na určitých trzích vůbec nenabízí. Tohle je náš přehled devíti hodně zajímavých automobilů, které se v Evropě neprodávají.

8.  10.  2017 | | 13 N/A
Test ojetiny Subaru Outback:  Pro ty, co jezdí do hor a nebojí se oprav

Test ojetiny Subaru Outback: Pro ty, co je…

Dvojici povedených vozů od Subaru dnes v bazaru naleznete od sedmdesáti tisíc korun. Na co se zaměřit při výběru?

14.  10.  2017 | | 36 N/A