Volkswagen Passat GT pro Ameriku dostane motor VR6

Na veletrhu v Los Angeles se minulý rok objebil koncept Passatu GT, ale překvapivě zůstal bez odezvy ze strany Volkswagenu. Nyní se však vyrojily zprávy, že tento vůz má být součástí modelové řady pro rok 2018 v USA.

Poté, co Volkswagen všechny své americké příznivce na autosalonu v Los Angeles navnadil na Passat GT, nechal je velmi dlouho čekat. Teď se konečně dočkají. Příští rok by se měl ostrý "Pašák" prodávat.

Volkswagen láká na malé SUV. T-Roc bude postaven na Polu

Volkswagen láká na malé SUV. T-Roc bude postaven na Polu

Passat GT ale nepřinese téměř žádné změny, co se týká designu. Značka uvedla, že stále chce prosazovat nynější koncept. Vůz by měl dostat osvědčený motor VR6, naladěný přinejmenším na 280 koní. Podobný výkon má i evropský Passat v nejsilnějším provedení, zde ho však produkuje dieselový motor 2.0 BiTurbo.

A co dává vozu právo, nosit označení GT? Tak především tužší a sportovnější systém zavěšení, větší kola a menší designové ozvláštnění jak uvnitř, tak v exteriéru. Zůstane pouze pohon předních kol a samozřejmě automatická převodovka.

Příští Škody navrhne Oliver Stefani. Dosud kreslil auta ve Volkswagenu

Příští Škody navrhne Oliver Stefani. Dosud kreslil auta ve Volkswagenu

Debut tohoto vozu zatím nebyl oznámen, příhodným místem se opět zdá autosalon v Los Angeles. Cena by se měla pohybovat někde na hranici 30 000 dolarů.

Pro zajímavost přikládáme pár fotek původního konceptu Passat GT:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků