Volkswagen Passat GT pro Ameriku dostane motor VR6

Na veletrhu v Los Angeles se minulý rok objebil koncept Passatu GT, ale překvapivě zůstal bez odezvy ze strany Volkswagenu. Nyní se však vyrojily zprávy, že tento vůz má být součástí modelové řady pro rok 2018 v USA.

Poté, co Volkswagen všechny své americké příznivce na autosalonu v Los Angeles navnadil na Passat GT, nechal je velmi dlouho čekat. Teď se konečně dočkají. Příští rok by se měl ostrý "Pašák" prodávat.

Volkswagen láká na malé SUV. T-Roc bude postaven na Polu

Volkswagen láká na malé SUV. T-Roc bude postaven na Polu

Passat GT ale nepřinese téměř žádné změny, co se týká designu. Značka uvedla, že stále chce prosazovat nynější koncept. Vůz by měl dostat osvědčený motor VR6, naladěný přinejmenším na 280 koní. Podobný výkon má i evropský Passat v nejsilnějším provedení, zde ho však produkuje dieselový motor 2.0 BiTurbo.

A co dává vozu právo, nosit označení GT? Tak především tužší a sportovnější systém zavěšení, větší kola a menší designové ozvláštnění jak uvnitř, tak v exteriéru. Zůstane pouze pohon předních kol a samozřejmě automatická převodovka.

Příští Škody navrhne Oliver Stefani. Dosud kreslil auta ve Volkswagenu

Příští Škody navrhne Oliver Stefani. Dosud kreslil auta ve Volkswagenu

Debut tohoto vozu zatím nebyl oznámen, příhodným místem se opět zdá autosalon v Los Angeles. Cena by se měla pohybovat někde na hranici 30 000 dolarů.

Pro zajímavost přikládáme pár fotek původního konceptu Passat GT:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků