Passat po faceliftu má kompletní ceny. Včetně verze jako dělané pro podnikatele

Kornaz  |  28. 07. 2019 16:44

Fest dobry voz za dobry peniaz. Dat to do cipu a leti to ako kamen.

Odpovědět  |   | 
okorala okurka  |  29. 07. 2019 11:00

Nic moc. Moje zena faceliftuje nekolikrat tydne a ceny mi kvuli tomu nezveda!

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  29. 07. 2019 11:17

Zajímavé... ty své ženě platíš jako šlapce?

Odpovědět  |   | 
smyslny nesmysl  |  29. 07. 2019 13:31

Svuj prispevek jsem napsal prave tak, aby polozenou otazku vyprovokoval. Zajimalo mne, kdo trpi nutkanim psat to, nad cim se ostatni jen potutelne usmeji.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  28. 07. 2019 19:13

všetký tieto das auto, majú tak neako nízko prednú masku ako keby na kapotu sadol slon.

Odpovědět  |   | 
Jumbo  |  28. 07. 2019 20:20

Nový designový trend, mě se líbí. Stejný styl mají i Hondy.

Odpovědět  |   | 
...  |  28. 07. 2019 20:35

Co naplat, je to leader střední třídy. Vše ostatní paběrkuje, proč asi?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  29. 07. 2019 08:32

Je to taky Rick Astley - middle of the road muzak, automobilovy kalerabik.

Na pohlad pritazlivy, chytlave melodie, spravne 'proklete nizko' posadeny najnizsi spolocny menovatel, ale pri blizsom skumani odhalime obmedzeny hlasovy fond, opakovanie motivov a neschopnost posunut sa dalej.

Passat je taky Nico McBrain, one rhythm to rule them all bubenik. Skvely v Iron Maiden, ale Neil Peart to nie je.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  28. 07. 2019 21:28

U nás stojí 1.5 tsi Business 25 750 Eur.To je o dobrých 3000 Eur menej ako u vás.Ale vo všeobecnosti sú u vás drahšie autá.Ináč je to leader segmentu asi preto lebo je to fakt dosť dobré auto.

Odpovědět  |   | 
Moik  |  28. 07. 2019 22:26

Buď je to výbavou nebo slevami. Nebo obojím. Já jsem dostal na Passata slevu 25% aniž bych o něco žádal. Tak třeba je na SK levnější o 10% a slevu dají jen 15% mezi dveřma.

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  29. 07. 2019 10:54

Mám stejnou zkušenost. Zatímco Škodovka malým zákazníkům slevy v podstatě nedává, tak VW nabídne solidní slevu už při prvním autě. U aut konfigurovaných na objednávku to možná bude jiné, každopádně na skladová auta se solidní výbavou dávají slevy poměrně ochotně. V důsledku téhle cenové politiky VW máme ve firmě smečku Passatů a Golfů i když jsme původně chtěli Škodovky.

Odpovědět  |   | 
E15  |  29. 07. 2019 18:36

Je to tak, ve výsledku je tak VW v ČR stejně drahý a nebo i levnější než obdobně konfigurovaná Škoda, což je věc v Evropě nevídaná a proti koncernové logice. Na druhou stranu vlastenecký příplatek si účtují domácí automobilky všude v Evropě, takže tak...

Odpovědět  |   | 
Peter  |  30. 07. 2019 07:49

Aj u nás pri tých nižších výbavách vychádza VW lacnejšie ako Škoda.Ked som kupoval Golf tak vychádzal voči Octavii pri rovnakej motorizacii a plus mínus rovnakej výbave o 2800 Eur menej.Je pravda že OIII je o niečo vačšie auto aj ma vačší kufor ale ten cenový rozdiel sa mi zdal dosť velký aj ked je pravda že nad Škodou som vlastne ani neuvažoval.Len som porovnaval ceny.Takže ked mam dat za Passata vo výbave Business 25 000 Eur tak to nie je na to aké to je velké auto zlá cena.Jedinú dilemu by som mal či zobrať Passat alebo Insigniu.Hm

Odpovědět  |   | 
E15  |  30. 07. 2019 17:48

Tak třeba Slovensko počítá Škoda-auto také jako domácí trh, zřejmě máte nad Škodovkami vlastenecky hýkat společně s námi

Odpovědět  |   | 
Josef Buřt  |  29. 07. 2019 06:36

Jasne...pridaji jednu listů,a hned je to FACELIFT. Trapaci.

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  29. 07. 2019 08:14

Za tie prachy radšej LEXUS .

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  29. 07. 2019 10:39

Jaký Lexus koupíš za ty prachy? IS je menší (aspoň teda vždy byl menší než Passat) a začíná na milionu a ES začíná na 1,3 mil. A nevím jestli vůbec nabízí AWD jako tento Passat.

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  29. 07. 2019 11:30

Akýkoľvek Lexus (aj menší) ,alebo Toyotu Camry hybrid .

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  29. 07. 2019 11:43

To jsem se právě ptal, že jaký Lexus za ty prachy? Jak jsem psal, IS není za ty prachy, začíná o 250 tis. výš a ještě je menší. Takže to není srovnatelné. Můj závěr je, že za ty prachy nekoupíš Lexus, který by byl s tím Passatem srovnatelný.

Camry už je lepší srovnání, ale ta je taky od 920 tisíc.

Ale ty jsi psal lexus. Takže srovnatelný Lexus prostě za ty prachy nekoupíš

Odpovědět  |   | 
Nornik  |  29. 07. 2019 15:04

Passat po slevach byl rozumne vybaveny za nejakych 700k, to by me zajimalo jaky Lexus... burago? plakat?

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  29. 07. 2019 16:25

720000 Kaček..... Lexus CT200h.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  29. 07. 2019 16:34

Tak to jo, no...

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  29. 07. 2019 15:12

Pozri si stranku Lexus sk. a porovnaj motor a výbavu . Napríklad Lexus IS 300h - 37500 € alebo Lexus ES 300h - 49900 € .

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  29. 07. 2019 16:24

Opakuji ti, že Lexus IS začíná v ČR těsně pod milion, což je zhruba těch 37500 eur, jako na Slovensku. Ten Passat začíná na 750 tisíc.

Tak se tě ptám, jaký Lexus za těch 750t koupíš? Když si teda psal, že za ty prachy radši Lexus?

PS:
Já Lexus mám (GS 450h), za Passat bych ho nikdy nevyměnil, myslím si, že to GS je lepší auto, ale zase buďme fér... Prostě Lexus je dražší než Passat a to i IS, o ES ani nemluvě.

Odpovědět  |   | 
S+V  |  29. 07. 2019 18:10

Jenže pokud něco od Lexe má smysl, tak je to právě GS i když je dražší tak je to prémiová technika. ES je technicky meainstreamová srágorka s motorem napříč, pohonem předních kol a jednou motorizací. To i ten pašík nabídne víc (4x4, 200kW motorizace etc.).

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  29. 07. 2019 18:23

Souhlasím, ES není nástupce GS, je to koncepčně spíš už blíže tomu Passatu, ale zase má kvalitnější interiér a taky podstatně vyšší cenu.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  29. 07. 2019 09:20

No nevim passata jsem mel koupeneho, jako noveho. A pasika uz bych nechtel do domu ani za nic. Clovek je ustavicne v servisu, misto na cestach. Ten kram uz mi nesmi do domu.

Odpovědět  |   | 
Revizor  |  29. 07. 2019 13:46

a) máš auto z kraje výroby
b) neumíš se k němu chovat- dnes a denně vidím, jak lidé nastartují firemní vozidlo a za 2s už skoro plný plyn. To by nevydrželo žádné auto.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  30. 07. 2019 00:59

Ne mel jsem B6 rok 2007 tedy 2 roky od zacatku vyroby.
2)Auto jsem si kupoval nove za sve, firemni ano, ale jezdl jsem jen ja s nim. Jak popisujes, tak jsem se ke svemu auto nechoval. Motoricky bylo ok. motor 77Kw tdi.
Etalon kvality to zadny nebyl. Po 20 000km vrzali silentbloky pod ramenama, vyjadreni servisu to vite Praha ma spatne silnice. Na zaruku je menil zdarma servis dvakrat.
Palubka vrzala, loketni operka vrzala strasne.
Opravit vrzani loketni operky, jedine vymena.
Imobilizer blbnul, auto neslo nastartovat - odtah.
Tri dvere postupne odesly tahla - vse z plastu, dvere sly otevirat jen zevnitr.
To byla parada lezt do auta pres spolujezdce.
U dveri ridice zatekalo za sklo, v zime voda samozrejme zmrzla ve dverich a zase problem s dvermi.
Jeden xenon -vybojka odesel po 50 000km, druhy po cca 70 000km.
U audi mam najeto 160 000km xenony puvodni, u bmw 175 000km xenony take puvodni.
Po 4 letech a 120 000km jsem ten kram radeji prodal, at se nervuje nekdo jiny.
Clovek se bal jezdit dale od domu, aby domu nemusel na odtahovce nebo pesky.-).
Presel jsem k audi, jediny problem co byl odesel moturek u el. pohonu sedacky, meneno na zaruku, jinak jen jezdim nic nevrze ani po tech letech a jizde casto po Praze.
Je mozne, ze jsem mel spatny kus z vyroby, ale VW uz mi nesmi do baraku.

Odpovědět  |   | 
Radon  |  31. 07. 2019 18:41

Audi je kvalitnejsi, nez VW? Neuveritelne, co se to v tom svete deje ...

Odpovědět  |   | 
Marek  |  30. 07. 2019 13:26

Passata máme doma, a zatím nebyl sebemenší problém, jinak naše motorizace 2.0 TDI 110kw, rok 2015 tusim B8 verze. Pouze servis desticek, bezna udrzba. A to se za 2 mesice klidně najede kolem 7tisic km. Jinak pěkna střela 2.0TSI 200kw v kombi to musi byt pecka.

Odpovědět  |   | 
martin  |  29. 07. 2019 12:01

Zvonku nadalej celkom pohladne, ale ten interier... na tom mali zapracovat primarne, fakt hnus, nechcel by som sa denne pozerat na tuto palubovku.

Odpovědět  |   | 
Clearboy & VW  |  29. 07. 2019 22:35

Business prodávají jako vstupní konfiguraci.
Může mi, prosím, někdo vysvětlit, v čem je tak odlišná od předfaceliftové nejchudší Comfort Line, která se prodávala o 100 tisíc korun levněji?

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  30. 07. 2019 13:18

Rozdíl ?!? V ťech 100000 kaček !!!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 189 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 39 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro