Passat po faceliftu má kompletní ceny. Včetně verze jako dělané pro podnikatele

34 komentářů

Clearboy & VW
29. července • 22:35

Business prodávají jako vstupní konfiguraci.
Může mi, prosím, někdo vysvětlit, v čem je tak odlišná od předfaceliftové nejchudší Comfort Line, která se prodávala o 100 tisíc korun levněji?

Jozef
30. července • 13:18

Rozdíl ?!? V ťech 100000 kaček !!!

martin
29. července • 12:01

Zvonku nadalej celkom pohladne, ale ten interier... na tom mali zapracovat primarne, fakt hnus, nechcel by som sa denne pozerat na tuto palubovku.

Lojza
29. července • 9:20

No nevim passata jsem mel koupeneho, jako noveho. A pasika uz bych nechtel do domu ani za nic. Clovek je ustavicne v servisu, misto na cestach. Ten kram uz mi nesmi do domu.

Marek
30. července • 13:26

Passata máme doma, a zatím nebyl sebemenší problém, jinak naše motorizace 2.0 TDI 110kw, rok 2015 tusim B8 verze. Pouze servis desticek, bezna udrzba. A to se za 2 mesice klidně najede kolem 7tisic km. Jinak pěkna střela 2.0TSI 200kw v kombi to musi byt pecka.

Revizor
29. července • 13:46

a) máš auto z kraje výroby
b) neumíš se k němu chovat- dnes a denně vidím, jak lidé nastartují firemní vozidlo a za 2s už skoro plný plyn. To by nevydrželo žádné auto.

Lojza
30. července • 0:59

Ne mel jsem B6 rok 2007 tedy 2 roky od zacatku vyroby.
2)Auto jsem si kupoval nove za sve, firemni ano, ale jezdl jsem jen ja s nim. Jak popisujes, tak jsem se ke svemu auto nechoval. Motoricky bylo ok. motor 77Kw tdi.
Etalon kvality to zadny nebyl. Po 20 000km vrzali silentbloky pod ramenama, vyjadreni servisu to vite Praha ma spatne silnice. Na zaruku je menil zdarma servis dvakrat.
Palubka vrzala, loketni operka vrzala strasne.
Opravit vrzani loketni operky, jedine vymena.
Imobilizer blbnul, auto neslo nastartovat - odtah.
Tri dvere postupne odesly tahla - vse z plastu, dvere sly otevirat jen zevnitr.
To byla parada lezt do auta pres spolujezdce.
U dveri ridice zatekalo za sklo, v zime voda samozrejme zmrzla ve dverich a zase problem s dvermi.
Jeden xenon -vybojka odesel po 50 000km, druhy po cca 70 000km.
U audi mam najeto 160 000km xenony puvodni, u bmw 175 000km xenony take puvodni.
Po 4 letech a 120 000km jsem ten kram radeji prodal, at se nervuje nekdo jiny.
Clovek se bal jezdit dale od domu, aby domu nemusel na odtahovce nebo pesky.-).
Presel jsem k audi, jediny problem co byl odesel moturek u el. pohonu sedacky, meneno na zaruku, jinak jen jezdim nic nevrze ani po tech letech a jizde casto po Praze.
Je mozne, ze jsem mel spatny kus z vyroby, ale VW uz mi nesmi do baraku.

Radon
31. července • 18:41

Audi je kvalitnejsi, nez VW? Neuveritelne, co se to v tom svete deje ...

Jozef
29. července • 8:14

Za tie prachy radšej LEXUS .

Marek71
29. července • 10:39

Jaký Lexus koupíš za ty prachy? IS je menší (aspoň teda vždy byl menší než Passat) a začíná na milionu a ES začíná na 1,3 mil. A nevím jestli vůbec nabízí AWD jako tento Passat.

Jozef
29. července • 11:30

Akýkoľvek Lexus (aj menší) ,alebo Toyotu Camry hybrid .

Marek71
29. července • 11:43

To jsem se právě ptal, že jaký Lexus za ty prachy? Jak jsem psal, IS není za ty prachy, začíná o 250 tis. výš a ještě je menší. Takže to není srovnatelné. Můj závěr je, že za ty prachy nekoupíš Lexus, který by byl s tím Passatem srovnatelný.Camry už je lepší srovnání, ale ta je taky od 920 tisíc. Ale ty jsi psal lexus. Takže srovnatelný Lexus prostě za ty prachy nekoupíš :-)

Jozef
29. července • 15:12

Pozri si stranku Lexus sk. a porovnaj motor a výbavu . Napríklad Lexus IS 300h - 37500 € alebo Lexus ES 300h - 49900 € .

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek71
29. července • 16:24

Opakuji ti, že Lexus IS začíná v ČR těsně pod milion, což je zhruba těch 37500 eur, jako na Slovensku. Ten Passat začíná na 750 tisíc.Tak se tě ptám, jaký Lexus za těch 750t koupíš? Když si teda psal, že za ty prachy radši Lexus?PS:
Já Lexus mám (GS 450h), za Passat bych ho nikdy nevyměnil, myslím si, že to GS je lepší auto, ale zase buďme fér... Prostě Lexus je dražší než Passat a to i IS, o ES ani nemluvě.

S+V
29. července • 18:10

Jenže pokud něco od Lexe má smysl, tak je to právě GS i když je dražší tak je to prémiová technika. ES je technicky meainstreamová srágorka s motorem napříč, pohonem předních kol a jednou motorizací. To i ten pašík nabídne víc (4x4, 200kW motorizace etc.).

Marek71
29. července • 18:23

Souhlasím, ES není nástupce GS, je to koncepčně spíš už blíže tomu Passatu, ale zase má kvalitnější interiér a taky podstatně vyšší cenu.

Nornik
29. července • 15:04

Passat po slevach byl rozumne vybaveny za nejakych 700k, to by me zajimalo jaky Lexus... burago? plakat?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jozef
29. července • 16:25

720000 Kaček..... Lexus CT200h.

Marek71
29. července • 16:34

Tak to jo, no... :-D

Josef Buřt
29. července • 6:36

Jasne...pridaji jednu listů,a hned je to FACELIFT. Trapaci.

Peter
28. července • 21:28

U nás stojí 1.5 tsi Business 25 750 Eur.To je o dobrých 3000 Eur menej ako u vás.Ale vo všeobecnosti sú u vás drahšie autá.Ináč je to leader segmentu asi preto lebo je to fakt dosť dobré auto.:-))

Moik
28. července • 22:26

Buď je to výbavou nebo slevami. Nebo obojím. Já jsem dostal na Passata slevu 25% aniž bych o něco žádal. Tak třeba je na SK levnější o 10% a slevu dají jen 15% mezi dveřma.

Zombot
29. července • 10:54

Mám stejnou zkušenost. Zatímco Škodovka malým zákazníkům slevy v podstatě nedává, tak VW nabídne solidní slevu už při prvním autě. U aut konfigurovaných na objednávku to možná bude jiné, každopádně na skladová auta se solidní výbavou dávají slevy poměrně ochotně. V důsledku téhle cenové politiky VW máme ve firmě smečku Passatů a Golfů i když jsme původně chtěli Škodovky.

E15
29. července • 18:36

Je to tak, ve výsledku je tak VW v ČR stejně drahý a nebo i levnější než obdobně konfigurovaná Škoda, což je věc v Evropě nevídaná a proti koncernové logice. Na druhou stranu vlastenecký příplatek si účtují domácí automobilky všude v Evropě, takže tak...

Peter
30. července • 7:49

Aj u nás pri tých nižších výbavách vychádza VW lacnejšie ako Škoda.Ked som kupoval Golf tak vychádzal voči Octavii pri rovnakej motorizacii a plus mínus rovnakej výbave o 2800 Eur menej.Je pravda že OIII je o niečo vačšie auto aj ma vačší kufor ale ten cenový rozdiel sa mi zdal dosť velký aj ked je pravda že nad Škodou som vlastne ani neuvažoval.Len som porovnaval ceny.Takže ked mam dat za Passata vo výbave Business 25 000 Eur tak to nie je na to aké to je velké auto zlá cena.Jedinú dilemu by som mal či zobrať Passat alebo Insigniu.Hm

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
E15
30. července • 17:48

Tak třeba Slovensko počítá Škoda-auto také jako domácí trh, zřejmě máte nad Škodovkami vlastenecky hýkat společně s námi ;-):-D

...
28. července • 20:35

Co naplat, je to leader střední třídy. Vše ostatní paběrkuje, proč asi?

Joe Doe
29. července • 8:32

Je to taky Rick Astley - middle of the road muzak, automobilovy kalerabik.Na pohlad pritazlivy, chytlave melodie, spravne 'proklete nizko' posadeny najnizsi spolocny menovatel, ale pri blizsom skumani odhalime obmedzeny hlasovy fond, opakovanie motivov a neschopnost posunut sa dalej.Passat je taky Nico McBrain, one rhythm to rule them all bubenik. Skvely v Iron Maiden, ale Neil Peart to nie je.

pacho
28. července • 19:13

všetký tieto das auto, majú tak neako nízko prednú masku ako keby na kapotu sadol slon.

Jumbo
28. července • 20:20

Nový designový trend, mě se líbí. Stejný styl mají i Hondy.

Kornaz
28. července • 16:44

Fest dobry voz za dobry peniaz. Dat to do cipu a leti to ako kamen.

okorala okurka
29. července • 11:00

Nic moc. Moje zena faceliftuje nekolikrat tydne a ceny mi kvuli tomu nezveda! ;-)

Marek71
29. července • 11:17

Zajímavé... ty své ženě platíš jako šlapce? :-)

smyslny nesmysl
29. července • 13:31

Svuj prispevek jsem napsal prave tak, aby polozenou otazku vyprovokoval. Zajimalo mne, kdo trpi nutkanim psat to, nad cim se ostatni jen potutelne usmeji.

Doporučujeme

Články odjinud