Passat po faceliftu má kompletní ceny. Včetně verze jako dělané pro podnikatele

Kompletní ceny Volkswagenu Passat po modernizaci odhalil český konfigurátor. Naprostý základ stojí 750.900 Kč a má velice slušnou výbavu.

Není to tak dávno, co české zastoupení Volkswagenu vydalo tiskovou zprávu s prvními cenami modernizovaného Passatu. Tenkrát jsme neměli víc než to, co bylo psáno, dnes jsme už ale o něco chytřejší. Vůz se totiž objevil v oficiálním konfigurátoru a odhalil vše, co může nabídnout. Není tajemstvím, že největšími odběrateli vozů střední třídy u nás jsou firmy, proto nikoho nepřekvapí, že se jim importéři snaží jít na ruku. A Volkswagen na tom s Passatem není jinak.

Velké změny v Kvasinách! Passat bude vznikat v Česku, Karoq musí za hranice

Velké změny v Kvasinách! Passat bude vznikat v Česku, Karoq musí za hranice

Řeč je linii Business, se kterou Passat začíná na částce 750.900 Kč (1.5 TSI/110 kW). V základu má litá 16palcová kola (pro verze s výkonem 140 kW jsou o palec větší), automatickou třízónovou klimatizaci, LED světlomety a zadní svítilny, sedm airbagů včetně kolenního pro řidiče, adaptivní tempomat fungující do rychlosti 210 km/h, Lane Assist, parkovací senzory vpředu i vzadu, rádio s 6,5palcovým displejem, bluetooth handfree, 2x USB-C, tříramenný multifunkční volant čalouněný kůží či sedadlo řidiče ergoComfort s elektrickým nastavením opěradla.

Volkswagen Passat slaví produkční milník. Modelu se již vyrobilo 30 milionů kusů

Volkswagen Passat slaví produkční milník. Modelu se již vyrobilo 30 milionů kusů

Nabídka to není špatná, vždycky ale budete mít pouze přední pohon, chybí naftové BiTDI o výkonu 176 kW a vrcholný turbobenzin o výkonu 200 kW. Tyto motory seženete ve vyšší výbavě Elegance, u které ale musíte počítat s cenou 887.900 Kč za 1.5 TSI i z důvodu, že je možné jej kombinovat výhradně s DSG, zatímco u linie Business je standardně párován se šestistupňovým manuálem. Passat Elegance má v základu i navigaci, litá 17palcová kola, rezervu či 230V zásuvku pro zadní cestující.

Špatná zpráva pro Superb a Passat: Do Česka dorazila nová Toyota Camry

Špatná zpráva pro Superb a Passat: Do Česka dorazila nová Toyota Camry

Patnáctistovka TSI je základem také pro sportovněji založenou linii R-Line. Začíná na 964.900 korunách, má odlišný design nárazníků, spoustu znáčků s charakteristickým „R“, sportovní sedadla čalouněná kůží Nappa, navigaci či 18palcová kola. Nejdražší Passat R-Line má čtyřválec 2.0 BiTDI/176 kW) a stojí 1.240.900 Kč. Nejvýkonnější verzí celé nabídky je dvoulitr TSI/200 kW, který v linii R-Line vychází na 1.226.900 Kč.

Líbí se vám nový VW Passat? Na tento si ale nechejte zajít chuť

Líbí se vám nový VW Passat? Na tento si ale nechejte zajít chuť

Samostatnou kapitolou je plug-in hybrid GTE, kombinující jedna-čtyřku TSI (115 kW) s elektromotorem a šestistupňovou převodovkou DSG. Kombinovaný výkon je 160 kW, nejnižší cena zase 1.126.900 Kč. Vůz, který podle oficiálních údajů umí ujet 57 km pouze na baterie, vyjíždí na 17palcových kolech, má navigaci, třízónovou klimatizaci, bezklíčový vstup, LED světlomety a zadní svítilny, parkovací kameru, specifický design karoserie a sedadlo řidiče ergoComfort s elektricky nastavitelným opěradlem.

Nový VW Passat po faceliftu na českém trhu: Motory a ceny
Motor Business [Kč] Elegance [Kč] R-Line [Kč] GTE [Kč]
1.5 TSI Evo/110 kW 6M 750.900 - - -
1.5 TSI Evo/110 kW 7A 820.900 887.900 964.900 -
2.0 TSI/140 kW 7A 898.900 951.900 1.028.900 -
2.0 TDI/200 kW 4M 7A - 1.149.900 1.226.900 -
2.0 TDI/110 kW 6M 815.900 882.900 959.900 -
2.0 TDI/110 kW 7A 885.900 952.900 1.029.900 -
2.0 TDI/140 kW 7A 963.900 1.016.900 1.093.900 -
2.0 TDI/140 kW 4M 7A - 1.083.900 1.160.900 -
2.0 TDI/176 kW 4M 7A - 1.163.900 1.240.900 -
1.4 TSI Plug-in Hybrid - - - 1.126.900
Ceny platí pro sedan. Kombi je o 27.000 Kč dražší
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

dnes | Petr Schnagl | 5 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 67 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků