Modernizovaný VW Passat přijíždí do Česka. S motorem 1.5 Evo začíná na 750 tisících

Veka  |  16. 07. 2019 13:00

To je ale opravdu brutální facelift!Vůbec bych nepoznal,že to Passat. Klobouk dolů!

Odpovědět  |   | 
petr prokopec  |  19. 07. 2019 14:13

Mě stačí škoda kodiak, mám jí čiplou a výkonu je tam opravdu dostatek, hmotnost nižší než tato krabice, u nás na moravě v Buchlovských serpentinách, když jí dám napít tak letí jako raketa

Odpovědět  |   | 
globalni jelita  |  16. 07. 2019 13:08

Zeme se 3x zachvela, peklo zamrzlo a obloha se poklonila novemu panu!

Odpovědět  |   | 
globalni jelita  |  16. 07. 2019 13:17

Ackoliv nemuzu VW ani citit, povazuji to za pozitivni. Alespon konkurence nebude moci chrnet na vavrinech.

Odpovědět  |   | 
Kazimír  |  17. 07. 2019 11:15

Konkurence už to vzdala a dávno chrní na vavřínech, Honda, Nissan, Suzuki stáhly ocas už dávno, Mondeo právě hraje své poslední představení a zbytek konkurence paběrkuje, takže je jen otázka času kdy ten ocas stáhne také.

Odpovědět  |   | 
housenec hnizdo  |  17. 07. 2019 12:18

Japonci to nevzdali. Ve zbytku sveta prodavaji vic nez VW v celem svete. A v Evrope se prvenstvi VW pro jistotu pojistilo tak nejak politicky, ze ano soudruhu.

Odpovědět  |   | 
Kazimír  |  17. 07. 2019 15:13

Na svět sere bílý tesák. Kupuji auta v Evropě. Jakou politiku máš na mysli? Myslím, že auta si v EU zákazníci vybírají podle sebe a ne podle politiků.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  16. 07. 2019 13:17

Je opravdu zajímavé, že pod jakýmkoli článkem na téma VW nebo Škoda se vyrojí stovka exotů, kteří považují cokoli z této automobilky za odpad nehodný používání, ale mají dost času. aby tento "nezajímavý šunt" neustále komentovali v diskuzích. Vtipné

Odpovědět  |   | 
Troll hunter  |  16. 07. 2019 13:23

Teď, do času 13:19, jsou všechny příspěvky od trolla Kvičali. Nenech se zmást, on něco napíše pod nějakým nickem a odpoví si sám sobě zase pod jiným

Odpovědět  |   | 
kari  |  16. 07. 2019 13:50

Tady na AR to nemusí být ani pod článkem o Škodě, nebo VW. Podívej se pod článek o Lincolnu.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  16. 07. 2019 14:29

Lincoln mě nezajímá, takže jsem ho nečetl a neviděl diskuzi.

Ovšem nic překvapivého. Každý den je tu jak den internetu v Bohnicích.

Odpovědět  |   | 
abc  |  16. 07. 2019 15:12

Kvíčala a jemu podobní jsou vizitkou této redakce naprosto neschopné udělat v tom pořádek. A nebo možná nemají zájem. Každé kliknutí je dobré.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  16. 07. 2019 21:58

Ty jsi neschopný.

Odpovědět  |   | 
..-  |  17. 07. 2019 07:58

Zato ty jsi schopný. Např. používat cizí zavedený nick.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  17. 07. 2019 09:07

Ty jsi zloděj a ještě pomlouváš druhé.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  17. 07. 2019 09:18

Ano, máš pravdu. Stovka lidí píše negativně a jeden blb, pod různými nicky jim odpovídá. A teď si můžeš zase vymyslet nový nick a odpovědět nám.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  19. 07. 2019 15:15

Nevim, jak ted je na VW s kvalitou. Ale ja mel Passata r.v 2007 noveho a tolik poruch co to auto melo, to byl horor. Auta za 900tycek v te dobe, plasty vrzaly u palubky, loketni operka vrzala, silentbloky pod ramenama kazdych 30 000km vymena - vyjadreni autorizaku. To vite tady v Praze je to normalni -menil je servis na zaruku uplne bez problemu. Postupne ruzne dvere nesly otevirat zvenci, odesly 3 kusy. Tahla, potom zamek zase nefungoval u ridice. Immobilizer se zblaznil, neslo nastartovat -nuceny odtah. Kdyz jsem jel dale, modlil jsem se, aby me ten kram nekde nenechal. Ve 120 000km sel pryc, druhy den v autobazaru ho koupil jiny nestastnik

Odpovědět  |   | 
Josef Buřt  |  16. 07. 2019 13:19

Slavte a tancujte dva týdny v kuse,hodíte,velebte koncern!

Odpovědět  |   | 
pirate  |  16. 07. 2019 14:39

Ne!

Odpovědět  |   | 
Kornaz  |  16. 07. 2019 16:10

Burte ty si pribity na hlavu. Jantar

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  16. 07. 2019 19:39

Passat byl většinou fajn Ale označení EVO je takové matoucí

Odpovědět  |   | 
Kari  |  16. 07. 2019 21:21

EVO je označení motoru, nikoli Passatu

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  17. 07. 2019 09:25

3 "nesouhlasy" za zjevný a nepopíratelný fakt, geniální!

Odpovědět  |   | 
Hrachovec  |  17. 07. 2019 23:42

Už jen vložit rakev a polepit logem pohřební služby :D

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  19. 07. 2019 09:10

Modry pohrebak?

Odpovědět  |   | 
jebe  |  28. 08. 2019 13:41

krasne nove fake vyfuky VWAG klobuk dolu

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

včera | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 198 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 40 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro