Modernizovaný VW Passat přijíždí do Česka. S motorem 1.5 Evo začíná na 750 tisících

26 komentářů

jebe
28. srpna • 13:41

krasne nove fake vyfuky VWAG klobuk dolu :-/

Hrachovec
17. července • 23:42

Už jen vložit rakev a polepit logem pohřební služby :D

Freddka
19. července • 9:10

Modry pohrebak? :-D:-D:-D

Petr Vaněk
16. července • 19:39

Passat byl většinou fajn B-] Ale označení EVO je takové matoucí ;-)

Kari
16. července • 21:21

EVO je označení motoru, nikoli Passatu

Vlk z Vlkohradu
17. července • 9:25

3 "nesouhlasy" za zjevný a nepopíratelný fakt, geniální! :-D

Josef Buřt
16. července • 13:19

Slavte a tancujte dva týdny v kuse,hodíte,velebte koncern!

Kornaz
16. července • 16:10

Burte ty si pribity na hlavu. Jantar

pirate
16. července • 14:39

Ne!

qwertz
16. července • 13:17

Je opravdu zajímavé, že pod jakýmkoli článkem na téma VW nebo Škoda se vyrojí stovka exotů, kteří považují cokoli z této automobilky za odpad nehodný používání, ale mají dost času. aby tento "nezajímavý šunt" neustále komentovali v diskuzích. Vtipné:-D

Lojza
19. července • 15:15

Nevim, jak ted je na VW s kvalitou. Ale ja mel Passata r.v 2007 noveho a tolik poruch co to auto melo, to byl horor. Auta za 900tycek v te dobe, plasty vrzaly u palubky, loketni operka vrzala, silentbloky pod ramenama kazdych 30 000km vymena - vyjadreni autorizaku. To vite tady v Praze je to normalni -menil je servis na zaruku uplne bez problemu. Postupne ruzne dvere nesly otevirat zvenci, odesly 3 kusy. Tahla, potom zamek zase nefungoval u ridice. Immobilizer se zblaznil, neslo nastartovat -nuceny odtah. Kdyz jsem jel dale, modlil jsem se, aby me ten kram nekde nenechal. Ve 120 000km sel pryc, druhy den v autobazaru ho koupil jiny nestastnik:-D

Bureš.
17. července • 9:18

Ano, máš pravdu. Stovka lidí píše negativně a jeden blb, pod různými nicky jim odpovídá. A teď si můžeš zase vymyslet nový nick a odpovědět nám.;-)

kari
16. července • 13:50

Tady na AR to nemusí být ani pod článkem o Škodě, nebo VW. Podívej se pod článek o Lincolnu.

qwertz
16. července • 14:29

Lincoln mě nezajímá, takže jsem ho nečetl a neviděl diskuzi.:-DOvšem nic překvapivého. Každý den je tu jak den internetu v Bohnicích.

abc
16. července • 15:12

Kvíčala a jemu podobní jsou vizitkou této redakce naprosto neschopné udělat v tom pořádek. A nebo možná nemají zájem. Každé kliknutí je dobré.

JirkaX
16. července • 21:58

Ty jsi neschopný.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
..-
17. července • 7:58

Zato ty jsi schopný. Např. používat cizí zavedený nick.

JirkaX
17. července • 9:07

Ty jsi zloděj a ještě pomlouváš druhé.

Troll hunter
16. července • 13:23

Teď, do času 13:19, jsou všechny příspěvky od trolla Kvičali. Nenech se zmást, on něco napíše pod nějakým nickem a odpoví si sám sobě zase pod jiným

globalni jelita
16. července • 13:17

Ackoliv nemuzu VW ani citit, povazuji to za pozitivni. Alespon konkurence nebude moci chrnet na vavrinech. ;-)

Kazimír
17. července • 11:15

Konkurence už to vzdala a dávno chrní na vavřínech, Honda, Nissan, Suzuki stáhly ocas už dávno, Mondeo právě hraje své poslední představení a zbytek konkurence paběrkuje, takže je jen otázka času kdy ten ocas stáhne také.

housenec hnizdo
17. července • 12:18

Japonci to nevzdali. Ve zbytku sveta prodavaji vic nez VW v celem svete. A v Evrope se prvenstvi VW pro jistotu pojistilo tak nejak politicky, ze ano soudruhu.

Kazimír
17. července • 15:13

Na svět sere bílý tesák. Kupuji auta v Evropě. Jakou politiku máš na mysli? Myslím, že auta si v EU zákazníci vybírají podle sebe a ne podle politiků.

globalni jelita
16. července • 13:08

Zeme se 3x zachvela, peklo zamrzlo a obloha se poklonila novemu panu! :-D :-D :-D

Veka
16. července • 13:00

To je ale opravdu brutální facelift!Vůbec bych nepoznal,že to Passat. Klobouk dolů!

petr prokopec
19. července • 14:13

Mě stačí škoda kodiak, mám jí čiplou a výkonu je tam opravdu dostatek, hmotnost nižší než tato krabice, u nás na moravě v Buchlovských serpentinách, když jí dám napít tak letí jako raketa

Doporučujeme

Články odjinud