Modernizovaný VW Passat přijíždí do Česka. S motorem 1.5 Evo začíná na 750 tisících

Veka  |  16. 07. 2019 13:00

To je ale opravdu brutální facelift!Vůbec bych nepoznal,že to Passat. Klobouk dolů!

Odpovědět  |   | 
petr prokopec  |  19. 07. 2019 14:13

Mě stačí škoda kodiak, mám jí čiplou a výkonu je tam opravdu dostatek, hmotnost nižší než tato krabice, u nás na moravě v Buchlovských serpentinách, když jí dám napít tak letí jako raketa

Odpovědět  |   | 
globalni jelita  |  16. 07. 2019 13:08

Zeme se 3x zachvela, peklo zamrzlo a obloha se poklonila novemu panu!

Odpovědět  |   | 
globalni jelita  |  16. 07. 2019 13:17

Ackoliv nemuzu VW ani citit, povazuji to za pozitivni. Alespon konkurence nebude moci chrnet na vavrinech.

Odpovědět  |   | 
Kazimír  |  17. 07. 2019 11:15

Konkurence už to vzdala a dávno chrní na vavřínech, Honda, Nissan, Suzuki stáhly ocas už dávno, Mondeo právě hraje své poslední představení a zbytek konkurence paběrkuje, takže je jen otázka času kdy ten ocas stáhne také.

Odpovědět  |   | 
housenec hnizdo  |  17. 07. 2019 12:18

Japonci to nevzdali. Ve zbytku sveta prodavaji vic nez VW v celem svete. A v Evrope se prvenstvi VW pro jistotu pojistilo tak nejak politicky, ze ano soudruhu.

Odpovědět  |   | 
Kazimír  |  17. 07. 2019 15:13

Na svět sere bílý tesák. Kupuji auta v Evropě. Jakou politiku máš na mysli? Myslím, že auta si v EU zákazníci vybírají podle sebe a ne podle politiků.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  16. 07. 2019 13:17

Je opravdu zajímavé, že pod jakýmkoli článkem na téma VW nebo Škoda se vyrojí stovka exotů, kteří považují cokoli z této automobilky za odpad nehodný používání, ale mají dost času. aby tento "nezajímavý šunt" neustále komentovali v diskuzích. Vtipné

Odpovědět  |   | 
Troll hunter  |  16. 07. 2019 13:23

Teď, do času 13:19, jsou všechny příspěvky od trolla Kvičali. Nenech se zmást, on něco napíše pod nějakým nickem a odpoví si sám sobě zase pod jiným

Odpovědět  |   | 
kari  |  16. 07. 2019 13:50

Tady na AR to nemusí být ani pod článkem o Škodě, nebo VW. Podívej se pod článek o Lincolnu.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  16. 07. 2019 14:29

Lincoln mě nezajímá, takže jsem ho nečetl a neviděl diskuzi.

Ovšem nic překvapivého. Každý den je tu jak den internetu v Bohnicích.

Odpovědět  |   | 
abc  |  16. 07. 2019 15:12

Kvíčala a jemu podobní jsou vizitkou této redakce naprosto neschopné udělat v tom pořádek. A nebo možná nemají zájem. Každé kliknutí je dobré.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  16. 07. 2019 21:58

Ty jsi neschopný.

Odpovědět  |   | 
..-  |  17. 07. 2019 07:58

Zato ty jsi schopný. Např. používat cizí zavedený nick.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  17. 07. 2019 09:07

Ty jsi zloděj a ještě pomlouváš druhé.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  17. 07. 2019 09:18

Ano, máš pravdu. Stovka lidí píše negativně a jeden blb, pod různými nicky jim odpovídá. A teď si můžeš zase vymyslet nový nick a odpovědět nám.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  19. 07. 2019 15:15

Nevim, jak ted je na VW s kvalitou. Ale ja mel Passata r.v 2007 noveho a tolik poruch co to auto melo, to byl horor. Auta za 900tycek v te dobe, plasty vrzaly u palubky, loketni operka vrzala, silentbloky pod ramenama kazdych 30 000km vymena - vyjadreni autorizaku. To vite tady v Praze je to normalni -menil je servis na zaruku uplne bez problemu. Postupne ruzne dvere nesly otevirat zvenci, odesly 3 kusy. Tahla, potom zamek zase nefungoval u ridice. Immobilizer se zblaznil, neslo nastartovat -nuceny odtah. Kdyz jsem jel dale, modlil jsem se, aby me ten kram nekde nenechal. Ve 120 000km sel pryc, druhy den v autobazaru ho koupil jiny nestastnik

Odpovědět  |   | 
Josef Buřt  |  16. 07. 2019 13:19

Slavte a tancujte dva týdny v kuse,hodíte,velebte koncern!

Odpovědět  |   | 
pirate  |  16. 07. 2019 14:39

Ne!

Odpovědět  |   | 
Kornaz  |  16. 07. 2019 16:10

Burte ty si pribity na hlavu. Jantar

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  16. 07. 2019 19:39

Passat byl většinou fajn Ale označení EVO je takové matoucí

Odpovědět  |   | 
Kari  |  16. 07. 2019 21:21

EVO je označení motoru, nikoli Passatu

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  17. 07. 2019 09:25

3 "nesouhlasy" za zjevný a nepopíratelný fakt, geniální!

Odpovědět  |   | 
Hrachovec  |  17. 07. 2019 23:42

Už jen vložit rakev a polepit logem pohřební služby :D

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  19. 07. 2019 09:10

Modry pohrebak?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 68 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A