Určitě tam bude dieselProč ne!
připadá mi to už delší dobu že maj spolu techtlemechtle!!
To akoze velesuper VW nevie nieco vymysliet sam ? obkukavat od inych napady ? je to ubohost ako ked daju 1.6 MPI FUJ
ještě ste nic viděli, ale už budete tárať na VW
No nevím, jestli je to dobrý nápad, kupé se 4 dveřmi, raději měli udělat něco na způsob Tudora, to by teprve byl nářez.
Tymto sa zase VW ukazal, ze je automobilkou bez napadu, ked musi kopirovat M-B ako vo vacsine predchadzajucich modelov a vybav.
no pokud ma byt vrcholem ten 3.6V6 moc bych se nedivil kdyby politika ala VW obzvlaste pro deformovany trh v CR nasadili do dvoutunoveho coupe i motore 1.6MPI se zvysenym vykonem o 2kW a 4Nm
Podle mě to bude začínat 2.0 FSI, možná až 2.0 TFSI. Pak tam bude 3.2 V6 FSI a vrcholem bude VR6. Slabší motory by si do prestižního kupé asi nedovolili.
3,2V6 a vrcholem bude VR6??? 3,2V6 je motor který vznikl následným vývojem VR6ky. Nemyslím si, že na luxusní vůz od VW není trh připraven. Touareg je toho zářným příkladem a konstrukčně stejně povedený i když rovněž zbytečně složitý Phaeton si marketingoví stratégové VW pohřbili sami nesmyslnou cenovou a hlavně obchodní politikou. I když už z ní potichu vycouvali, pošramocenou pověst Phaetonu to hned tak nenapraví. Možná by zabralo místo tichého návratu k normálnímu prodeji a servisu vykřiknout nahlas že už to funguje jak je v dnešní době zvykem. Pokud by Passat coupé prodával jeden prodejce každých 500km a servis byl jeden pro území s 10 miliony obyvatel, tak by se zákazníci zrovna nehrnuli. A nadsazení ceny o 20 tisíc Eur nad odpovídající hranici jako u Phaetonu by mu na prodejnosti taktéž určitě nepřidalo.
No u VW bych se nedivil, kdyby tam dali 1.4 55 kW
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.