Nadpis clanku : "Volkswagen Passat Coupé: překvapení? (spy photos)"Slovo stvordverove tam neni.Preto vela ludi nan kliklo, lebo chceli vidiet nieco ako Corado.Trochu to vonia zavadzanim citatelov a sklamanie z obrazkov.
A neni to jedno, jestli je to to a nebo tamto? u CLS jste taky vsichni psali jaky je to nesmysl, kdyz se to nazvalo 4 door coupe? Otvira se tomu zadni okno, aby se to dalo zaradit do kategorie liftback? Ja myslim ze ne. Spousta lidi tu dokaze akorat rypat. Je mi jasne, ze ne vsechy clanky zde jsou dokonale, ale kde jsou? Co byste delali, kdyby byly? A ted k veci. Auto podle obrazku ma hodne blizko prave k CLS, az ho odmaskuji, tak uvidime vic. A mne se libi, z poslednich del VW je to snad prvni auto, ktere vypada dobre. Klasicky Passat sedan vypada aspon z meho pohledu strasne nemotorne, teda krom kombi, tam je to celkem ok. Jsem zvedavy jak bude vypadat uvnitr a jake bude mit motory atd. Dave
tak nevim,já myslel,že kupé má maximálně troje dveře.Ti němci jsou géniové
no pokial nazyvate 4dverovy sedan v cesku coupe tak som vedle jak ta jedle!!! hahaha
Ja vidim obycejnej passat...
a este odpovedam na ten text vyssie ze automobilky tak budu volat aj inde ze kupe so 4 dverami to je volovina!!! ked uz tak kupe oznacuju vzdy len vozy 2dverove resp 4dverove s protibezne otvarajucimi sa dverami vid rx8!!! kedy 2par dveriii niesu plnohodnotne dvere, myslim velkostou.... tak je to.. inak sa auto kupe nikdy nemoze povedat o 4 dverovom voze pre boha...
Oficiálně se to jmenuje 4 Door Coupe :)
Ale významem je to nesmysl stejně jako třírohej čverec :-)
O naftovém motoru se traduje že je pružnější a je to také nemysl
To je pravda. Nesmysl to je, ale traduje to pouze ten, kdo tomu moc nerozumí. Znamená to snad, že výraz "čtyřdveřové kupé" užívá ten, kdo autům moc nerozumí ??? :-D
Já vždy používám výrazn "čtyřdveřový sedan s tvary kupé", ale jelikož neexistuje nějaké jasné označení této nové třídy, umím v pohodě akceptovat 4 Door Coupé
Je to univerzální design, který vyplivne počítač s ohledem na parametry odporu vzduchu a podobné parametry. Pak se tomu dá lidmi nějaký xicht a prdel, ať se to aspoň trochu odliší od jiných vozů a hotovo. Jen si srovnejte vedle sebe obdobné auta, i Oktávka se tomu bude podobat :-/VW v poslední době (cca 50let) IMHO nic pěkného nevydal...
Tak to prrr, co treba starej dobrej brouk? No a to je asi vsechno :)
Starej brouk designovaný Porschem vznikl ještě před válkou, takže letos by oslavil skoro 70 let ;-)
pcha, to uz po nom aj niekto strielal ? :-D ... vodicove dvere v strede ...
Každý má v demokracii právo být za blba bez ohledu na majetek a vzdělání.
"u Volkswagenu chystají zajímavou karosářskou verzi Passatu v podobě čtyřdveřového coupé"čtyřdveřové coupé se obvykle nazývá sedan.
ono je jedno jak se co nazývá. Nelze žít jen z minulosti a čtyřdveřové kupé je prostě nový pojem, který se bude časem používat stejně jako dnes liftback atd. Tedy pokud pro takový vůz nenajdou jiné označení. Jde zde jen o to, že daný vůz má tvary kupé, ale má 4 dveře. Začal s tím Mercedes a další auotmobilky se připojují - Panamera od Porsche, Rapide od Aston Martin, Passat od Volkswagenu a dokud se nevymyslí nějaký obecně přijatelný termín, budou se tyto vozy označovat jako ¨"čtyřdveřové kupé" případně "sedan s tvary kupé".celkově si ale myslím, že je to úplně jedno, jak se to nazývá. Mazda taký své liftbacky označuje jako hatchbacky a nikdo to neřeší.PS - taková Mazda RX-8 je co? Také sedan?
legrace je že v podání je VW je to tak konzervativní že to tvary kupé nemá :-)
aky je rozdiel medzi 4 dverovym coupe a liftbackom ? nejak som to nepochopil, a na fotkach vidim liftback, v com to inak vnimam ?
koukněte se na CLS, ten má prostě splývavou záď, která nenaznačuje ten kufr, jako u klasického liftbacku, případně sedanu.http://www.seriouswheels.com/pics-2005/2005-Mercedes-CLS-55-AMG-Side-1280x960.jpga pak se podívejte na klasický liftback - Laguna, Octavia, Mazda6... to jsou v podstatě sedany, kterým se ale otevírá i zadní okno.Já tam vidím dost podstatné rozdíly v designu a ten Passat pro mne vypadá jako takový mix. Ani 4dveřové kupé typu CLS a ani liftback klasického typu. Holt ne vše vždy zapadá do jedné a zcela zřejmé škatulky. A proto tu vznikají nové a nové třídy, které mixují třeba tři různé třídy dohromady. Třeba takový Crossover, to je mix kombi, SUV, MPV....
Já vidím sedan se špatným přístupem na zadní sedadla :-D
Ja bych to spis popsal jako 4dverovy liftback .... Ale tenhle nazev neni pro marketing a reklamu prijatelnej ... Precijenom Coupé zní líp.Jinak wikipedie:Coupés generally, but not necessarily, have two doors, although automobile makers have offered four-door coupés and three- and five-door hatchback coupés, as well. http://en.wikipedia.org/wiki/Coup%C3%A9s
Mi osobně je vcelku jedno, jak se dané auto značí. Já si kupuji dané auto z nějakého důvodu a důvodem pro mne není to, zda je zařazeno mezi liftback, nebo 4door coupe.
Přesně tak, ať si to nazývaj, jak chtěl. On v tom má bordel ledaskdo. A je vůbec otázka, co se třeba smí napsat do techničáku. Vectra GTS je podle mne liftback, ale v techničáku má napsáno hatchback stejně jako Signum (tam je to v pořádku).U Vectry je u liftbacku výhodou lepší přístup ke kufru oproti sedanu a take design (GTS je o něco méně ošklivé). U Passatu jde čistě o design - u "coupé" je ten nepěknej zadní převis o něco stravitelnější.
Nad některými zápisy v techničáku se vůbec podivuju. Fiat Panda tam má napsáno "kombi" :-)
No moje Toledo blahé paměti mělo v techničáku napsáno: "Maximální povolená rychlost: 215km/h".Takže při 230ti jsem jel nepovolenou rychlostí, ale při 210 ne :-D
Vono naky toledo jelo 230? Jenom jesi nas nelakujes! :-P
Viz: http://leoncupra.webpark.cz/speed.JPGSamozřejmě nevím přesně, kolik to bylo, tehdá jsem GPS neměl. Ale bylo to znatelně víc, než před zvýšením zýkonu z originálních 150k (při kterých byla ta ofic maximálka 215km/h) na 185k. S původním/nezvýšeným výkonem to na šestku takto vytočit nešlo. A myslím, že proměřování tachometru až takové nebylo, aby to při tachometrových 245 nebylo reálně okolo těch 230ti.No a pokud ti jde o minulé Toledo obecně, tak kdybys vzal benzín (a ne můj nafťák) 1.8T 132kW a poladil ho byť na nějakých základních 155kW, výsledek by byl ještě přesvědčivější. Tedy aspoň doufám - záleží taky na tom, jak u té 1.8T byly nastaveny převody, tedy jestli tam byla rezerva v otáčkách.Nejhůř na tom byli hoši, kteří si koupili třeba Leona 1.9 TDI 110kW 4x4. Ti když to očipovali na shodných 136kW, tak si v maximálce vůbec nepomohli, protože verze 4x4 měla kratší převody a k červenému poli se na šestku dostala i při původním nezvýšeném výkonu. Ti by museli měnit alespň druhý stálý převod, aby maximálku zvedli. To je ale podstatně náročnější operace, než chipování, takže se na to většinou vykašlali, resp. spokojili se "jen" s lepší akcelerací.
koukáme všichni na stejné fotky?
Myslim ze autor sa dival do epicentra jadroveho vybuchu:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.